|

دکور مدرن دیوار پشت تلویزیون / ساده نگهش داری باخت دادی وقتی اینجوری لاکچری و آس میشه

در این مقاله در خصوص دکور دیوار پشت تلویزیون صحبت کردیم و متریال مختلفی رو که با استفاده از اون میتونید این دیوار رو تزیین کنید رو نام بردیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا داشتن یه دکوراسیون شیک برای خیلی ها به خصوص خانوم ها اولویت داره و این موضوع از مهم ترین مسائلی هست که براش وقت و توجه بسیاری صرف میکنن چرا که دکور خوب رابطه ی مستقیم داره با کدبانو بودن چرا که خونه ی شما هر جوری که چیده بشه چه بد و چه خوب در صورتی که خانوم باشید به پای شما نوشته میشه و کسی به این که آقای خونه دست داشته یا نه توجه نمیکنه و خیلی ها معتقد هستن که سلیقه ی خانوم مهم ترین مسئله بوده در این بین بنابراین در صورتی که خانوم هستید این موضوع میتونه بار سنگینی باشه روی دوش شما.

ولی خب نترسید چون این روزا به توجه به این که با وجود اینترنت منابع زیادی در دسترستون هست دیگه داشتن یه دکوراسیون خوب رویا نخواهد بود مثلا همین الان که در حال مطالعه ی این مقاله هستید یه قدم برای داشتن دکور هر چه بهتر توی خونتون برداشتید بنابراین تنها کاری که باید کنید این که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا در طی اون در خصوص دکور پشت تلویزیون براتون صحبت کنیم تا بتونید این فضا رو به زیبایی هر چه تمام تر و با متریال مختلف تزیین کنید و از تماشای اون نهایت لذت رو ببرید چرا که این روزا دیگه باب نیست که دیوار پشت تلویزیون ساده باشه اون هم وقتی که میشه اون رو بی نهایت زیبا جلوه داد، پس دیگه وقت رو تلف نکنیم و بریم ببینیم که چطور این فضا رو شیک و پیک کنیم، با ما همراه باشید.

دکور دیوار پشت تلویزیون

دکور دیوار پشت تلویزیون با کناف

یکی از مدرن ترین و پرکاربردترین روش هایی که این روزا برای تزیین دیوار پشت تلویزیون استفاده میشه به کار بردن کناف در این فضاست. در اصل با نصب کردن کناف روی این دیوار میشه خیلی راحت یه دیوار صاف و صیقلی ایجاد کرد. از اون جایی هم که قابلیت شکل دهی کناف بسیار راحته میتونید یه محیط مناسب که دارای نورپردازی حرفه ای و متفاوته و همچنین جلوه ی بصری زیبایی هم داره داشته باشید اون هم بدون این که نیازی به تزیینات اضافه باشه.  همچنین از خوبی های این روش میشه به این که با عمق ظاهری که ایجاد میکنه باعث بزرگتر دیده شدن فضا میشه اشاره کرد.

دکور دیوار پشت تلویزیون

دکور دیوار پشت تلویزیون با سنگ

این روزا سنگ های طبیعی مثل مرمر، گرانیت، تراورتن و... به شکل های مختلفی توی دیزاین و دکور خونه مورد استفاده قرار میگیرن که یکی از کاربردهای اون ها همین تزیین دیوار پشت تلویزیون هست که شاید باورتون نشه چه نمای مجلل و لوکسی میشه باهاش خلق کرد.  شما همچنین میتونید سنگ رو با فلز و یا چوب هم توی این فضا ترکیب کنید و یه نمای خاص خلق کنید و که با هر بار تماشای اون به خودتون و سلیقتون دست مریزاد بگید. در اصل با این تلفیق باعث ایجاد حس آرامش در خونه که رنگ و بوی طبیعت میده میده خواهید شد.

دکور دیوار پشت تلویزیون

دکور دیوار پشت تلویزیون

دکور دیوار پشت تلویزیون با ام دی اف

ام دی اف رو میشه یه ماده ی مقاوم، سخت و زیبا بشمار آوورد که این ماده هم مثل سنگ توی دکوراسیون خونه کاربردهای زیادی داره و برای تزیین دیوار پشت تلویزیون هم بسیار گزینه ی خوبیه و میتونه خیلی شیک و مجلسی این فضا رو زیبا جلوه بده. شما میتونید ام دی اف رو در طرح های مختلفی مثل کتاب، چوب، پارچه، سنگ و... توی بازار پیدا کنید و با توجه به سلیقتون به سراغشون برید. همچنین در صورت ترکیب ام دی اف با یه سری مواد دیگه مثل شیشه، فلز و چوب طبیعی به جذابیت هر چه بیشتر دیوار پشت تلویزیون بیفزایید.

دکور دیوار پشت تلویزیون

دکور دیوار پشت تلویزیون

دکور دیوار پشت تلویزیون با آینه

یه متریال دیگه ای که با استفاده از اون میتونید دیوار پشت تلویزیون رو تزیین کنید آینه هست که براتون یه دکوراسیون مدرن و جذاب به وجود میاره و حتی با به کار گرفتن اون توی فضای دیوار  پشتی تلویزیون میتونید فضا رو بزرگ تر از اندازه ای که هست به نظر بیارید چون آینه موجب انعکاس نور و تصاویر دیگه توی اتاق میشه که همین موضوع خطای دید ایجاد میکنه. برای این هم که تنوع ایجاد کنید میتونید از شکل های مختلف آینه مثل گرد، مثلثی و... استفاده کنید.

دکور دیوار پشت تلویزیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی