|

لاک ناخن برای خانومای سرسنگین / این رنگارو لاک بزنی فامیل روت یه حساب دیگه میکنن

این روزا خیلی از خانوما هستن که میرن مهمونی عید، اما خب دلشون نمیخواد لاک جیغی داشته باشن که در اینجا با لاک های خانومانه آشنا خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب این روزا خیلی از خونواده ها میرن مهمونی و یا اینکه مهمون براشون میاد. استایل میزنن و به این فکر میکنن که کجا چی بپوشن. البته که میدونید استایل کردن خانوما فقط به لباس و کیف و کفش نیست، بلکه بانوان باید به خیلی موارد مثل لاک ناخن و آرایششون هم توجه داشته باشند که هر کدوم از اینها پروسه مربوط به خودش رو داره. مثلا لاک ناخن چیزیه که برای انتخابش باید به خیلی موارد دقت داشت. اینکه شما کجا میرید مهمه، چه سبک استایلی دارید اهمیت داره، و از همه مهمتر اینکه رنگ پوست شما چه رنگیه و مدل انگشتان شما چه مدلیه. بله برای انتخاب یک رنگ و طرح مناسب واسه لاک ناخن همه اینها اهمیت دارن و باید با توجه بهشون اونچه که مناسبمونه رو بزنیم، نه فقط اونی که دلمون میخواد.

البته که بی شک سلیقه و علایق ما نیز در این انتخاب شریکه و اصلا نمیشه آدم لاکی بزنه که به دلش نباشه! اونوقت هی دلش دنبال یه فرصته که بره پاکش کنه و یا تغییرش بده. اما مسئله دیگه ای هم که در انتخاب این آیتم اهمیت داره، سن و سالی هستش که داریم. مثلا بسیاری از بانوان هستند که حالا یا جوونن و دلشون میخواد سرسنگین لاک بزنن و جیغ نباشه، و یا اینکه سنشون کم نیست و این موضوع براشون محدودیت هایی ایجاد کرده. اگر شما نیز یکی از خانوم های حاضر در این دو دسته هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید که مختص خودتونه و قراره با رنگ های سرسنگین آشنا بشیم. 

لاک ناخن خانومانه

لاک مات واقعا پیشنهاد میشه چون خیلی شیکه

اولین پیشنهاد ما برای شما استفاده از لاک ناخن مات هستش که یه ظاهر کلاسیک و بی نظیر به دستان شما میبخشه. این لاک همونطور که از اسمش هم پیداست براق نیست و یه نمای مات و شیک داره. آرایشگران حرفه ای در واقع بر این نظرند که لاک های مات در هر رنگی که باشن، یه رنگ پلاستیکی و غیر براق به ناخن میدن که جذابیت اصلیشون هم به همین مات بودنشونه. این سبک از لاک ناخن برای انواع و اقسام مراسمات عالی میشه و میتونه یه ظاهر سرسنگین و زیبا به دستان شما ببخشه. در انتخاب رنگ نیز دقت کنید.

لاک ناخن خانومانه

لاک نود یا لاک رنگ مرواریدی

در واقع این رنگ لاک برای همه جور مهمونی و فضایی خوبه و اونچه که مشخصه اینه که این لاک بهترین ایده برای بانوانی هستش که نهایت زیبایی رو در سادگی می بینند. این لاک ها معمولا بی رنگ هستند و یا رنگ های نود دارند و شاید هم به رنگ پوست دست باشند. اما خب زیبایی و شیکی دستان شما رو حفظ می کنند. صورتی های کمرنگ نیز از دست رنگ هایی هستند که میتونن مناسب این سبک لاک ناخن باشند.

لاک ناخن خانومانه

لاک ناخن خانومانه

لاک متالیک یکم جیغه، اما سرسنگین

لاک های متالیک برخلاف لاک مات هستش و جزو لاک های براق به حساب میان. حتی شاید براق تر از براق! در نیتجه ما با سبک لاکی طرف هستیم که امروزی و تو چشمه. این سبک از لاک ها اکثرا رنگ های تیره دارن و میتونن برای همه جوره مراسم و محفلی خوب باشن مگر اینکه جیغ انتخاب بشهن که بعیده!

انصافا باید اعتراف کرد که زدن لاک متالیک از زدن دیگر لاک ها سخت تره و صبر و حوصله زیادی هم نیاز داره. به همین دلیل بهترین کار اینه که زدن این مدل لاک ناخن رو به دست ناخن کار بسپارید.

لاک ناخن خانومانه

لاک های طرح دار اما نه هر چیزی که دیدیم!

لاک های طرح دار رو میشه پر طرفدار ترین سبک لاک دونست. چرا که تا دلتون بخواد طرح دار هست و به اندازه موهای سر من و شما میشه طرح انتخاب کرد. اما اونچه که مشخصه اینه که شما بانوی زیبا روی یک لاک سنگین و خانومانه میخواین که در عین حال زیبایی هم داشته باشه. یکی از ایده های به شدت مناسب میتونه طرح های بهاره و گل داری باشه که این روزها به دلیل فصل قشنگ بهار، همخونی هم داره. از طرح های باره غافل نشید که زیبایی دستان شما رو چند برابر خواهد کرد.

لاک ناخن خانومانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی