|

میزهای کنسول جدید / با اینا خونت تو فامیل تکه اینم گفتم که روشون چیا بذاری لاکچری شه

در این مقاله چندتا از میزهای کنسول جدید رو بهتون نشون دادیم که با وجودشون قیافه ی خونه خاص و دیدنی میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عوض کردن دکوراسیون خونه میتونه تا حد بسیار زیادی روی روحیه ی اهالی خونه تاثیر بذاره چرا که بالاخره چشم به دکور قبلی عادت کرده و شاید حتی به نظر افراد دکور بیات و کهنه شده و دیگه رنگ و لعاب نداشته باشه ولی وقتی که تازه میشه و یه سری از وسایل جاشون عوض میشه بالاخره تنوع ایجاد میشه و در صورتی که این تنوع به صورت حرفه ای باشه لذتبخش میشه مثلا در صورتی که راجبه چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی به بهترین شکل تحقیق بشه و این دو آیتم رو در جای درستشون قرار بدیم مسلما به خودمون دست مریزاد خواهیم گفت چرا که هم میز و هم تلویزیون هر دو از وسایل بزرگ و توی چشم هستن.

ولی در این بین یه موضوعی که وجود داره اینه که برخی از اوقات هم لازمه که علاوه بر تغییر دکوراسیون اون رو نو هم کنید یعنی دست از وسیله های قدیمی بردارید و یه سری وسیله ی جدید بخرید که خب شاید با خودتون بگید که نفست از جای گرم بلند میشه پول کجا بود که خب باید بگم حالا حتما لازم نیست برید و دست بذارید روی یه وسیله ی بزرگ و گرون شما میتونید از آیتم های کوچک شروع کنید مثلا جدیدترن ساعت دیواری های بازار رو توی اینترنت ببینید و بعد حتی لازم نیست که برای خریدشون تا خود بازار هم برید چرا که با دوتا کلیک یه خرید آنلاین انجام میدید و به همین سادگی توی دکوراسیون خونتون زیبایی به وجود میارید اون هم بایه وسیله ی کوچیک. حالا در این مقاله ما هم میخواهیم یه کمکی برای نو کردن دکورتون بهتون کنیم و جدیدترین میزهای کنسول رو که این روزا مد شده رو بهتون نشون بدیم تا در صورتی که میخواهید این میز رو بخرید در جریان مد روز باشید و از طرف دیگه هم برای اونایی که میز کنسول دارن و میخوان دیزاینش کنن بگیم که با چیا این کار رو انجام بدن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ختهاعا

آباژور رومیزی یه انتخاب شیک برای روی کنسول

یکی از وسایلی که خیلی ها برای تزیین روی میز کنسول پیشنهادش میکنن آباژورهای رومیزی هست که نه تنها به این فضا زیبایی میبخشن بلکه کاربردهای دیگه ای هم دارن مثلا نورپردازی رو به عهده میگیرن و همچنین شما میتونید با استفاده از اون ها نقطه ی کانونی ایجاد کنید و نگاه ها رو به سمت کنسول جذب کنید چرا که آباژور خودش بزرگ و توی چشم هست و وقتی روی کنسول قرار میگیره جلب توجه میکنه.

البته که باید در انتخاب آباژور دقت کنید که با توجه به چیدمان و دکور کلی خونه به سراغ انواع اون برید مثلا در صورتی که چیدمان خونتون مدرن بود به سراغ یه آباژور مینیمال و مدرن برید و در صورتی که کلاسیک بود یه آباژور آنتیک میتونه بهترین انتخاب باشه.

کن64546

massa-teak-wood-console-table-st-1

hump-black-console-table-with-waterfall-edges-modern-consoles-for-living-room-entryway-beautiful-minimalistic-accent-furniture-clean-lines-geometric-shape-minimalist-decor-600x600

1200-1200-nahta-reclaimed-elm-and-blue-stone-console-table

آینه ها به میز کنسول شما جلوه ی خاص میبخشن

آینه ها رو میشه یکی از دکوری های جذابی بشمار آوورد که در صورت قرار گرفتنشون توی جای درست میتونن معجزه به پا کنن مثلا یکی از کاربری های اون ها نصب بالای دیوار کنسول هست تا یه جلوه ی بصری فوق العاده خلق کنن.

البته که آینه بالای کنسول تنها بحث زیبایی رو وسط نمیکشه بلکه این وسیله به علت انعکاس نور و تصاویر به فضا عمق میبخشه و اون رو بزرگ تر و دلباز نشون میده. شما میتونید آینه های مختلفی رو برای میز کنسول پیدا کنید ولی باید توجه کنید که برای این منظور اون طرحی رو انتخاب کنید که مکمل طراحی میز بشمار میاد. همچنین آینه کاری هم باید میز و روی دیوار میتونه جالب و جذاب باشه.

کن97884

خهعل

خهعتا

ختهتارل

ختهتار

گل و گلدون یه انتخاب عالی برای روی کنسول

این روزا گل و گیاه در گوشه به گوشه ی خونه ها به چشم میخوره پس چرا از اون ها روی میز کنسول هم استفاده نکنیم وقتی که میتونن این فضا رو خیلی راحت و ارزون زیبا و خاص جلوه بدن. شما برای این منظور میتونید هم به سراغ گل های مصنوعی برید و هم گل های طبیعی که گزینه ی دوم جذاب تره و در صورتی که گل های طبیعی نگه داشتید باید به یه سری نکات توجه کنید مثلا گیاهان آویز و دنباله دار برای این فضا خیلی خوبن البته در صورتی که از شلوغ شدن میز بدتون نمیاد پس در صورتی که این رو نمیخواهید نباید به سراغ اون ها برید و کاکتوس ها میتونن انتخاب بهتری برای شما باشن.

کن9854

هعغف

هعغ

خهعلر

خهعلتبا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی