|

خوشگلترین شال های باربری / امسال اینا مده کدوم رنگ به کدوم رنگ پوست میاد هم گفتم

شال ها انواع مختلفی دارند که خب یکی از جذاب ترین اونها طرح باربری می باشد و در این مطلب قراره با انواع شون نسبت به رنگ پوست آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در استایل بانوان بی شک اونچه که یکی از مهمتریناست شال یا روسری می باشد. انتخاب با شماست که کدوم یک رو دوست داشته باشید و بپسندید، اما از طرفی هم این رنگ پوست شماست که انتخاب میکنه شما دست روی چه رنگ و طرح شالی یا روسری بزنید. شال ها انواع مختلفی دارند اما برخی از اونها طرح های هستن که همیشه مدن و مورد توجه خانوما! مثلا شال طرح باربری که یکی از لوکس ترین اکسسوری های مناسب زنان می باشد.

طرح شال باربری از دست مدل هایی محسوب میشه که میون انتخاب های خانومای خوش سلیقه حرف اول رو میزنه. این شال های چهارخونه با اصالت بریتانیایی، به هیچ عنوان از مد نمیفتن و همچنان به عنوان قطعه ای کلیدی در کمد لباس هر خانومها شناخته شده هستند. وقتی اسم از شال چهارخونه به میان میاد خیلی از افراد بر این ذهنیت هستند که یه شال مربع مربعی کرم قهوه ایه که ظاهری قدیمی داره. در حالی که این چنین نیست و این سبک شال زیبایی و طرح ها و رنگ های مختلف خودش رو داره و شما میتونید بر اساس اونچه که رنگ پوست تون دستور میده انتخاب کرده و استایل خود را بسازید. اما سوال اینجاست که چطور بفهمیم کدوم رنگ به پوست ما میاد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم و بدونیم.

خوشگلترین شال های باربری

واسه انتخاب رنگ شال اول ببین رنگ پوستت سرده یا گرم

در واقع شال و روسری نزدیک ترین لباس به صورت شما هستند ، پس باد به چهره و پوست شما بیان. در مجموع میشه گفت رنگ ها به دو دسته سرد و گرن تقسیم میشن که در اینجا شما میفهمید رنگ پوست تون در کدام یک از تنالیته های رنگ قرار دارد. برای دونستن این موضوع کافیه تا از یک دستبند طلایی استفاده کنید. برای این کار یک دستبند طلایی رو روی یکی از مچ های دست انداخته و یک دستبند نقره ای هم بر روی اون یکی مچ بیاندازید و ببینید کدوم یکی از حالات ظاهر دست شما رو سرحال تر و جذاب تر نشون میده. اگر دستبند نقره ای پوست شما رو شفاف تر نشون داد، خب تن پوست شما سرد هستش و اگر با طلاییه پوست خوشرنگ تری دارید پس تناژ پوستی شما گرم می باشد. 

البته که رنگ خنثی هم داریم که هر دو حالت بهش میاد!

خوشگلترین شال های باربری

رنگ مناسب شال باربری برای تویی که پوستت روشنه

یکی از بهترین انتخاب های شال برای رنگ پوست سفید یا روشن رنگ هایی هستن که قوی و شارپ به نظر میان، مثلا مثل آبی یا سبز. یادتون نره از رنگ شال هایی که خیلی روشن و یا کمرنگ هستند استفاده نکنید چرا که این رنگا میتونن پوست و چهره شما رو بی حال نشون بدن. اگر هم دلتون میخواد از رنگای روشنی به مانند شیری یا صدفی برید، بهترین یاده انتخاب شال های طرح باربری می باشد که دارای طرح و خطوط هستن و میتونن ظاهر شما رو از یکرنگی و بی حالی در بیارن.

خوشگلترین شال های باربری

خوشگلترین شال های باربری

اگه رنگ پوستت گندمی و سبزه هستش تو میانه ای

خب چنین افرادی اغلب رنگ پوستی خنثی دارند. یعنی نه خیلی روشن هستن و نه خیلی تیره، که خب در این حالت شما انتخاب وسیعی در رنگ و طرح شال دارید. مثلا شما میتونید برید سراغ رنگ شالی که سبز یا آجری هستش. آجری یا همون خردلی خیلی خیلی بهتون میاد مطمئن باشید! سرمه ای و زرشکی هم براتون عالین حتما امتحان کنید.

از طرفی هم رنگ شال روشن میتونه پوست گندمی رو روشن تر از اونچه که هست نشون بده، در حالی که رنگ های تیره میتونن رنگ پوست شما رو به سمت و سوی برنزگی ببرند. رنگ های سفید و مشکی برای میتونن این چنین رنپ پوست رو زیباتر از اونچه که هست نشون بدن. در اینجا شما اونقدری خوش شانس هستید که به دلیل رنگ خنثی پوست تون میتونید هر رنگ شالی که دلتون میخواد رو بر اساس رنگ آرایش و دیگر لباس ها انتخاب کنید.

خوشگلترین شال های باربری

خوشگلترین شال های باربری

اگه رنگ پوست تیره و برنز داری این رنگ شال ها واست عالین

یه نکته مهم برای این دست از افراد وجود داره و اون اینه که به هیچ عنوان سراغ شال و روسری هایی که رنگ مات و کدر دارن نرید. چرا که این رنگ ها باعث میشه بازتاب رنگ شال و روسری، درخشش طبیعی پوست این افراد رو از بین ببره. مثلا جای رنگ طوسی برید سراغ رنگ آبی کاربنی و یا زرد. 

خوشگلترین شال های باربری

خوشگلترین شال های باربری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی