|

رنگ موی مناسب خانوم های 40 سال به بالا / جوون موندن یه رویاست ولی جوون شدن قلق داره

در این مقاله در خصوص رنگ موهایی که شما رو جوون تر نشون میده صحبت کردیم که در صورت داشتن سن بالای چهل سال براتون مناسبن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که خیلی از افرا در اون حاضر هستن به هر قیمتی زیبا بشن مثلا این روزا خیلی باب شده که با عمل رنگ چشم رو عوض کنن و اون رو تبدیل به آبی کنن در حالی که این عمل ریسک از دست دادن بینایی برای همیشه رو داره و خب خیلی ها با علم به این موضوع به سراغش میرن و همه چیز رو به شانس میسپارن که خب این مصداق بارز بکش و خوشگلم کن هست در حلی که میشه از راه های ساده تر هم به زیبایی رسید مثلا در صورتی که لب هاتون خطی هست و میخواهید اونا رو بزرگ تر نشون بدید به جای تزریق ژل از طریق برجسته کردن لب با آرایش این کار رو انجام بدید و اونطور که میخواهید به نظر بیایید.

یا در صورتی که شکم دارید و این موضوع اذیتتون میکنه به جای رفتن به سراغ عمل های خطرناک برای از بین بردن شکمتون روی تغذیتون کار کنید و در کنارش ورزش هم انجام بدید و صد البته به سراغ شومیزهای مناسب برای خانوم هایی که شکم دارن برید تا از این طریق شکمتون رو محو کنید بنابراین باید از استایل و میکاپ برای اصلاح ایرادات اندام و ظاهر خودتون استفاده کنید به جای این که خودتون رو به تیغ و سوزن بسپارید بالاخره این موضوعاات گره هایی هستن که با دست باز میشن و نیازی به دندون شما ندارن! حالا در این راستا برای اونایی که بالا رفتن سن ناراحتشون میکنه میخواهیم رنگ موهای مناسب برای 40 سال به بالا رو معرفی کنیم که با وجودشون جوون تر از سنشون دیده میشن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ جوان کننده

موی بلوند پیری رو برای شما تبدیل به یه رویا میکنه

یکی از رنگ های پر طرفدار نه تنها بین ایرانی ها بلکه در تمام دنیا موی بلوند هست که برای افراد بالای چهال سال میتونه معجزه به پا کنه چرا که توانایی بسیار عالی برای محو کردن نشانه های افزایش سن داره و تارهای سفید مو رو به راحتی آب خوردن از بین میبره. شما میتونید با جه به رنگ پوست خودتون به سراغ تناژهای رنگی متفاوت مثل عسلی و یا طلایی با رنگ بلوند برید. البته که در این بین شاید تناژهای خاکستری و یخی بلوند به چهره ی شما جذابیت ببخشه ولی باید بدونید که این تناژ رنگا میتونن چهره ی شما رو یه مقدار مسن نشون بدن.

همچنین این نکته رو هم در نظر بگیرید که اگر رنگ مویی میخواهید که شما رو جوون تر به نظر بیاره و بلوند انتخاب شماست بهتره که به سراغ موهای کوتاه با این رنگ برید.

رنگ جوان کننده

رنگ موی قهوه ای سن شما رو دنده عقب میزنه

استفاده از طیف قهوه ای هم برای شمایی که بالای چهل سال سن دارید میتونه بسیار مناسب باشه چرا که سنتون رو حسابی کم تر جلوه میده و شما میتونید بدون درنگ و نگرانی به سراغش برید. البته که در این بین برای استفاده از رنگ های قهوه ای که خیلی تیره هستن باید با آرایشگرتون مشورت کنید و ببینید که بهتون میان نه که ابن موضوع به رنگ پوستتون بستگی داره به عنوان مثال رنگ موی قهوه ای شکلاتی به اون دسته از خانوم هایی که دارای پوست سبزه هستن حسابی میاد.

رنگ جوان کننده

رنگ موی مسی روشن برای خانوم های سانتال مانتال بهترینه

بی شک یکی از بهترین رنگ هایی که شما به عنوان یه خانوم بالای چهل سال میتونید به سراغش برید رنگ موی مسی روشن هست که در صورت داشتن پوست گرم میتونه یه ترکیب فوق العاده باشه. یه نکته ای هم که در خصوص رنگ موی مسی روشن وجود داره این هست که با جلوه ی بصری که ایجاد میکنه باعث میشه چین و چروک صورت شما کمتر به چشم بیاد.

رنگ جوان کننده

 رنگ موی شرابی شما رو هجده ساله میکنه

در صورتی که به دنبال یه رنگ موی جذاب و پایین آورنده ی سن هستید پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ شرابی هست که یه رنگ ترند در این روزا بشمار میاد. بنابراین در صورتی که رنگ پوست متوسطی دارید به راحتی میتونید به سراغ این رنگ مو برید و از زیبایی بینظیری که براتون ایجاد میکنه نهایت لذت رو ببرید. اما لازم هست که این نکته رو بگیم که در صورتی بیش از حد بور و یا سبزه هستید استفاده از این رنگ بهتون توصیه نمیشه چون افتادگی پوستتون رو بیشتر نشون میده.

رنگ جوان کننده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی