|

رنگ شال های ترند 1403 / با مدل مانتوهایی که امسال مده باید اینا رو ست کنی که خاص بشی

در این مقاله نمونه ای از شال های ترند 1403 رو بهتون نشون دادیم تا بتونید با اون ها استایلتون رو زیبا و خاص جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- این روزا کیه که دوست نداشت باشه خوشتیپ و خوش استایل دیده بشه مسلما حتی اونایی که به مد و فشن هم اهمیت نمیدن دوست دارن که برخی از اوقات خودشون رو با مد همراه کنن ولی در این بین باید به نکات زیادی توجه کنن مثلا یکی از موضوعاتی که وجود داره توجه به ویژگی های ظاهری هست مثلا شما در صورتی که شکم دارید باید به سراغ شومیز مناسب برای خانوم های شکم دار برید تا از طریق پوشیدن اون شکم خودتون رو کوچک تر نشون بدید که خب در بیشتر اوقات گفته میشه که باید رنگ تیره داشته باشه چون رنگ های روشن شما رو چاق تر هم جلوه میدن که خب مسلما این رو دوست ندارید.

مورد بعدی که وجود  داره آشنایی با سبک های استایل و ست کردن اون هاست مثلا شما باید بدونید وقتی که یه استایل فلورال و گل گلی میخواهید بزنید باید چه چیزهایی با اون ست کنید تا زیباتر دیده بشید پس اینجاست که سلیقه هم چاشنی کار میشه و در صورتی که شما سلیقه ی خودتون رو به کار نگیرید در استایل هاتون و سبک خودتون رو نداشته باشید مسلما نمیتونید به اون درجه ی خوشتیپی که مدنظرتون هست برسید. اما مورد دیگه که توجه به اون به خوشتیپی هر چه بیشتر شما کمک میکنه اطلاع از مد های روز هست که حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص رنگ شال های ترند 1403 باهاتون صحبت کنیم و یه سری هاشون رو که بسیار باب شدن رو بهتون نشون بدیم، پس با ما همراه باشید.

رنگ شال های ترند 1403

شال کرم خوراکه بهار و تابستون

در عید سال 1403 یکی از رنگ های بسیار محبوب برای شال کرمی هست که شما میتونید به راحتی هر چه تمام تر در استایل های مختلفتون بگنجونیدش و اصلا هم فرقی نمیکنه که استایلتون مجلسی هست یا کژوال و اسپرت در کل این رنگ میتونه با هر استایلی بیاد و در صورتی که برای شال به سراغ اون برید میتونید حسابی بدرخشید. یه خوبی هم که داره در بهار و تابستون به علت روشن بودنش باعث میشه که گرما رو کمتر احساس کنید.

رنگ شال های ترند 1403

شال یاسی استایلتون رو ترندی نشون میده

به طور کلی بهار و تابستون وقت استفاده کردن از رنگ ها و جنس های مختلف در استایل هست و شما دستتون توی انتخاب بسیار باز خواهد بود البته هم در رنگ و هم در جنس برعکس سال های سرد مثلا شما در فصل های گرم میتونید به سراغ شال های موهر، لمه، حریر، ابریشم و... برید که در این بین یکی از رنگ های پر طرفدار یاسی هست که با مانتوها و شومیزهایی به رنگ سفید میتونه ظاهر شما رو کاملا دخترونه و جذاب به نظر بیاره.

رنگ شال های ترند 1403

شال زرشکی بهتون یه جلوه ی خانومانه میبخشه

برخی از اوقات پیش میاد که یه سری از آیتم ها در استایل باتوجه به آیتم های دیگه مد میشن مثلا این روزا با کت های سوزن دوزی که مد شدن صندل های پاشنه بلند هم بسیار اومدن روی کار و طرفدار پیدا کردن چون باهم ترکیب جذابی ایجاد میکنن و در این بین در صورتی که کت شما مشکی هست و باقی آیتم ها رو هم مشکی انتخاب کردید میتونید برای شال به سراغ رنک زرشکی برید که امسال بهار حسابی اومده روی بورس و در کالکشن های مختلف به چشم میخوره و برای خودش بر و بیایی داره.

رنگ شال های ترند 1403

شال پلنگی شما رو همیشه روی مد نگه میداره

در دنیای مد و فشن یه سری لباس ها هستن که همیشه مد هستن و از اسب مد پیاده نمیشن و نمیرن کنار مثلا مانتوهای جین همیشه کاربرد دارن در هر فصلی حالا در پاییز و زمستون از پارچه های ضخیم تری دوخته میشن و در بهار و تابستون برای اون ها جین های کاغذی استفاده میکنن و یا پارچه هایی با طرح پلنگی در قسمت های مختلف استایل استفاده دارن که یکی از اون ها شال هست که هرگز هم از مد نمیفتن.

شال+ترند546984

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی