|

سِت رنگ رژ لب با لباس / واسه اینکه همه بگن یا خدا چه دلبری باید اینارو بلد باشی

اگر دوست دارید یه ظاهر خوشگل و بی نقص داشته باشید، ایده آل ترین کار اینه که حتما بدونید کدوم رنگ رژ لب با کدوم رنگ لباس ست و هماهنگ میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا اینکه شما رفتین داخل مغازه تنها به این فکر کنید که مدل لباس مورد نظرتون چه شکلیه و یا اینکه از کدوم رنگ رژ لب خوشتون اومده مهم نیست و شما باید به اونچه که به شما میاد توجه داشته باشید. به غیر از مدل، اونچه که در انتخاب لباس اهمیت داره رنگشه که بسته به رنگ پوست شما انتخاب میشه. از طرفی هم رنگ رژ لب از دست آیتم هایی محسوب میشه که باید بر اساس رنگ پوست شما باشه و اینکه هر رنگ که حس کردیم خوشگلتره رو برداریم چندان جالب نیست. انتخاب رنگ لاک ناخن هم به همین شکله و تموم این موارد قواعد خاص خودشون رو دارند تا بتونن به زیبایی ظاهر شما بی افزایند، نه اینکه یه چیزی هم از خوشگلیتون کم کنن!

ست سازی رنگ رژ لب با رنگ لباس اهمیت زیادی داره. این دو آیتم در عین حال که میتونن خیلی خوشگل به هم بیان و در کنار هم بشینن، به همون میزا هم میتونن نه تنها به هم نیان، بلکه به شما هم نیان و نمایی نه چندان زیبا براتون تدارک ببینن. به طور مثال اگر شما از رنگ قرمز برای لباس و رژ لب انتخاب کنید خب ایده جذاب و خوبیه. اما اگر قرار بر ایه که لباس شارپ دیگه ای به تن کنید، پس بهتره که برید سراغ رنگ رژ لب های طبیعی تر! می بینید؟ در عین حال که سادست، اما پیچیدگی خاص خودش رو هم داره. اگر دوست دارید تا بیشتر بدونین کدوم رنگ لباس با کدوم رنگ رژ لب اوکیه، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید. 

ست رنگ رژ لب با لباس

لباس شیری رنگ با رژ لب بنفش تیره؛ مثلا مایع مات مک با قیمت 1300000 تومان

تضادی که این دو رنگ میتونن ایجاد کنند در واقع زیبایی منحصر به فردی به ظاهر شما خواهد داد. اگر لباس شما شیری رنگه ایده آل ترین رنگ رژ لب میتونه بنفش تیره و یا ارغوانی باشه ظاهری به شدت جذاب برای شما میسازه. 

ست رنگ رژ لب با لباس

از طرفی هم رژلب بنفش تیره مایع مات مک Burning Love Mac یه پیشنهاد خاص برای افرادی هستش که میخوان رژ هاشون موندگاری و دوام بالایی داشته، بعلاوه جلوه و رنگی مات و دخترانه.

ست رنگ رژ لب با لباس

لباس کرم بژ رو با رژلب مایع مات جیوانی شماره 312 قرمز گوجه ای بزن؛ قیمت 500000 تومان

اونچه که واضحه اینه که رژ لب رنگ قرمز گوجه ای میتونه با لس هایی که از طیف قرمز هستن و یا در راستای خاکستری و سفید و مشکی می باشند عالی بشه. ای رنگ رز لب از دست رنگ هایی محسوب میشه که برجستگی خاصی ایجاد میکنه و میتونه به افزایش حس قدرت در شما کمک کنه. اما اگر اومدین و لباسی به رنگ کرم بژ پوشیدین و نمیدونستین چه رژ لبی براش خوب میشه، رژ لب قهوه ای رو کنار گذاشته و رژ لب پیشنهادی ما رو امتحان کنید. ببینی چقدر به لباس شما و چهرتون خواهد آمد. 

این رژ لب ها بر روی هیچ لبی نمیماسه، اپلیکاتور تخصصی داره و استفاده ازش راحته. به همین دلیل دور لب پخش نمیشه و زیبایی رو براتون به همراه داره. 

ست رنگ رژ لب با لباس

ست رنگ رژ لب با لباس

لباس شتری رنگ داری؟ رژ لب برند لورال پاریس مدل Color Riche Matte Addiction Lipstick با قیمت 3300000 تومان

رنگ لباس شتری در طیف قهوه ای هستش و اغلب ما ها هم که این رنگها رو انتخاب می کنیم. اما شاید یه موقه دلمون بخواد سراغ رنگی بریم که باهاش کمی خاص تر به نظر بیایم و اینجاست که باید لباس مناسبی براش داشته باشیم. در این بین رژ لب‌ هایی که رنگ صورتی گلبهی بسیار کمرنگی دارند، با لباس‌ های رنگ شتری به خوبی ست شده و ظاهری خاص به شما هدیه میدن. تازه همراه با چهره ای آروم و دلربا.

ست رنگ رژ لب با لباس

در بین رژ لب های صورتی و گلبهی که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارند، رژلب اورجینال برند LOreal Paris مدل Color Riche Matte Addiction Lipstick یه انتخاب منحصر به فرد محسوب میشه چرا که ه به دلیل سبک کیفیتش و هم برای رنگی که داره میتونه لب هایی برجسته با رنگی زیبا براتون بسازه. این رژ لب ها موندگاری بالایی دارند و از طرفی هم میتونن لب ها رو آبرسانی کنن و از چسبیدن لب ها به هم جلوگیری دارند. 

ست رنگ رژ لب با لباس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی