|

زیر مانتو جلوباز چی بپوشیم؟ / هر چی که تا الان میپوشیدی رو بیخیال شو اینا ترند امسالن

در این مقاله در جواب به این سوال که زیر مانتو جلوباز چی بپوشیم یه سری آیتم ها رو بهتون معرفی کردیم که میتونه حسابی خوشتیپتون کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چه کارهایی برای خوشتیپ بودن خودتون میکنید مثلا مطالعه ای در زمینه ی سبک های استایل دارید میدونید استایل فلورال که خوراکه بهاره چه ویژگی هایی داره و به چه افرادی بیشتر میاد یا مثلا در جریان مدهای روز در زمینه پوشاک هستید و خبر دارید که چه آیتم هایی مد شدن و به چه صورت باید اون ها رو ست کنیم مثل کفش های مد سال 403 که اول سالی حسابی برای خودشون طرفدار پیدا کردن چرا که میشه اون ها رو به راحتی هر چه تمام تر با مانتوهایی که امسال مد شده ست کرد و در نهایت یه استایل شیک و پیک و زیبا ساخت که هر بیننده ای رو وادار به تعریف کردن از سلیقه ی ما میکنه.

اما خب برای داشتن یه استایل خوب تنها این موضوع نیست که مهمه بلکه شما باید از ویژگی های فیزیکی خودتون هم اطلاعات کافی داشته باشید مثلا در صورتی که که بازوهای چاقی دارید و میخواهید این موضوع رو پنهان کنید باید لباس مناسب برای بازوهای چاق رو بشناسید و با رفتن به سراغ اون ها یه کاری کنید که لباستون باعث اصلاح این مشکل در ظاهر شما بشه و اندامتون رو متعادل تر نشون بده. بنابراین روی انتخاب هاتون برای استایل دقت و وسواس لازم رو داشته باشید. حالا تو این مقاله هم در راستای ست کردن که برای داشتن یه استایل خوب بسیار مهمه میخواهیم راجبه این که زیر مانتو جلوباز چی بپوشیم براتون صحبت کنیم که مسلما به کارتون میاد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

زیر مانتو جلوباز چی بپوشیم

اورال یا سرهمی بپوشید تا بهاری بودن استایل خودتون رو به رخ بکشید

همیشه در هر دوره ای یه سری از لباس ها هستن که بسیار مورد توجه قرار میگیرن و افراد زیادی خودشون رو برای پوشیدن اون ها مشتاق نشون میدن مثلا پارسال کت های سوزن دوزی اومدن روی کار ولی امسال بسیار فراگیر شدن و بیشتر از پارسال بولد شدن که خب در این بین اورال ها و یا لباس های سرهمی هم از سال های خیلی دور در بین لباس ها دیده میشن ولی در این سال ها صد البته امسال استفاده از اون ها بیشتر ترند شده.

چرا که تنوع در جنسشون بسیار بالا رفته و شما میتونید اورال و سرهمی های نخی که مناسب بهار و تابستون هستن رو مشاهده کنید که در طرح ها و رنگ های مختلف تولید میشن و میشه به راحتی اون ها رو با استایل های مختلف ست کرد از نتیجه ی کار لذت برد، بنابراین در صورتی که میخواهید یه استایل راحت و کژوال که در عین حال بسیار هم زیباست داشته باشید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این آیتم هست.

زیر مانتو جلوباز چی بپوشیم

تیشرت یه انتخاب خوب و به درد بخوره که همیشه کارتون رو راه میندازه

ما باید در استایل های خودمون به سراغ آیتم هایی بریم که کاربردی هستن و میشه از اون ها در موارد زیادی استفاده کرد تا اینطوری هم زحمتمون برای ست کردن کم بشه و هم توی هزینه هامون هم صرفه جویی بشه که خب شما میتونید حتی در خصوص لباس مناسب برای پوشیدن از زیر مانتو جلوباز هم به سراغ یه همچین آیام کاربردی برید و اون چیزی نیست جز تیشرت که خب مسلما هر خانومی انواع اون رو در طرح ها و رنگ های مختلف توی کمدش داره به خصوص که توی تابستون استفاده از یه تیشرت خنک و نخی میتونه گرمای هوا رو براتون قابل تحمل تر کنه. 

خوبی هم که تیشرت داره این هست که با انواع شلوارها هم میشه اون رو ست کرد و در نهایت یه تیپ خنک و زیبا برای بهارو تابستون ساخت که روی مد هم هست.

زیر مانتو جلوباز چی بپوشیم

اگر میخواهید با مانتو جلوباز یه استایل رسمی داشته باشید از زیرش شومیز بپوشید

در صورتی که میخواهید یه مانتو کتی بپوشید و برای مهمونی و یا قرار مهمی حاضر میشید که نیازمند استایل رسمی تر هست توصیه ی ما به شما اینه که از زیرش یه شومیز همراه با شلوار پارچه ای بپوشید البته که باید در انتخاب رنگ شومیزتون دقت کافی رو داشته باشید چون مهمه که با رنگ پوستتون و مانتوتون هماهنگی داشته باشه.

به عنوان مثال در صورتی که به دنبال ایجاد هارمونی رنگی بین مانتوتون و تیشرت هستید میتونید از قانون یکی روشن و دیگری تیره استفاده کنید. هچنین شومیز هایی که به رنگ خنثی هستن هم میتونن گزینه های مناسبی برای پوشیدن از زیر مانتو باشن چون راحت ست میشن.

زیر مانتو جلوباز چی بپوشیم

زیر مانتو جلوباز چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی