|

استایل با شال یاسی / هم بهت یاد دادم چی با چی ست میشه هم واست کلی عکس گذاشتم

اگر فکر می کنید که شال یاسی بهتون میاد اما نمیدونید چطور استایلش کنید پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک استایل یک بانو دارای شرایط خاص تر و با جزییات بیشتری می باشد. چرا که شما کافیه تا به یک استایل مردونه نگاه کنید. آقا کت و شلوار شیک خودش رو برمیداره و با یه پیراهن مردونه و کفش های واکس زده و ساعت شیکی که داره همرو مبکنه. در نهایت نیز ادکلن خود را زده و به جذاب ترین حالت ممکنش در میاد. اما خانوم چی؟ مانتو، شلوار، کیف و کفش، و شال یا روسری و در نهایت اکسسوری هایی مثل گردنبند و گوشواره و انگشتر و ساعت. از طرفی هم که نگم براتون از انتخاب رنگ و مدل آرایش و لاک ناخن که یکی از سخت ترین مراحل استایل کردن بانوان هستش! قبول دارید سخت تر و دیتیل دار تر بود؟

بله خوشتیپ شدن بانوان دقیق به همین میزان سخته و یک خانوم برای اینکه یک ظاهر آراسته و تمام عیار بخواد داشته باشه، باید به قسمت های زیادی از ظاهرش فکر کنه و با هم ستشون کنه. این ست در حالی که باید همخونی خوبی با همدیگه داشته باشه، از طرفی هم باید از نظر طرح و رنگ به هم بیان. در قسمت چهره بعد از آرایش، این انتخاب شال و روسری هستش که اهمیت زیادی داره چرا که به طور مستقیم با فیس فرد در ارتباطه و میتونه خانوم رو زیبا تر و یا زشت کنه! در این مطلب قراره بریم سراغ استایل کرد با یکی از خوشرنگ ترین شال ها. شال یاسی که رنگی بی نظیر و بهار پسنده، به خیلی از خانوم ها میاد و میتونه ظاهری شاد و قدرتمند براتون بسازه. سر کردن سال یاسی جسارتی میخواد که هر کسی نداره. که خب شما با یاد گرفتن نحوه استایل با شال یاسی میتونید یکی از بانوان جسور باشید.

 استایل با شال یاسی

انواع استایل با شال یاسی طرح دار

در واقع شال یاسی طرح دار به دلیل ته زمینه روشن و رو به سفیدی که داره میتونه با انواع و اقسام سبک های مانتو سفید و صدفی ست بشه. در حالی که شما یه شال طرح دار انتخاب کرده اید، ایده آل ترین انتخاب ممکن اینه که شما بیاین و از مانتو های بدون نقش استفاده کنید. اینکه مانتوی شما مثلا دارای یقه ای طرح دار و شیک باشه جذابه اما به هیچ عنوان نباید نقش دار باشه و ایده آل ترین حالت ممکن هم انتخاب یک مانتوی سفید رنگ همراه با شلواری به رنگ آبی کمرنگ هستش که میتونه ظرافت شما رو دو چندان نشون بده.

استایل با شال یاسی

شال ساده یاسی رنگ میتونه یه تیپ شیک و پیک برات بسازه

شال ساده هیچ موقع از مد نمیفته و همیشه ترنده. از خوبی های استفاده از شال ساده اینه که شما دقیقا مخالف سبک بالایی میتونید پیش برید و در واقع انتخاب هر مئ مانتوی نقش دار رای ست کرد با شال ساده ایده اله. یاسی رنگیه که به راحتی میتونه با رنگ هایی همچون سفید، مشکی، طوسی، صورتی یا طلایی هماهنگ بشه و به بهترین شکل ممکن ظاهر شما رو بسازه.

استایل با شال یاسی

استایل با شال یاسی

شال یاسی رو میتونی با مانتو همرنگ بپوشی

در مجموع اینکه شما دقیقا مانتو و شال رو به یک رنگ انتخاب کنید شاید خیلی جالب به نظر نیاد مگه اینکه از شال طرح دار استفاده کرده و یکدستی استایل تون رو بشکنید. در واقع چنین استایلی میتونه شیک باشه به شرط اینکه همراه با یه مدل شلوار متناسب رنگ آبی همراه بشه. 

ایده آل ترین حالت ممکن اینه که شما در استایل از سه رنگ استفاده کنید تا هم خیلی شلوغ نشه و هم اینکه ظاهرتون از یکنواختی در بیاد. پس در چنین حالتی انتخاب یک کیف سفید رنگ زیبایی شما رو تکمیل میکنه.

استایل با شال یاسی

مانتو رنگی با شال یاسی چجوری میشه؟

اینکه شما دست بزارید روی رنگ های شارپ و جیغ خب اصلا بد نیست و در واقع باید گفت هر کسی سلیقه ای داره! اما گاهی سلیقه های ما با هم دعواشون میشه و به هم نمیان! پس باید اونهایی رو که با هم دست دوستی میدن کنار هم بچینیم. مثلا اینکه شال رنگی همراه با مانتو رنگی قشنگه اما نه هر رنگی! در ادامه می بینیم ست رنگ هایی که میتونن زیبایی شما رو کامل کنن و در کنار هم جذاب بشن. 

استایل با شال یاسی

استایل با شال یاسی

استایل با شال یاسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی