|

رنگ مویی که سن رو میاره پایین / عمل و خرج جوان سازی چیه با این رنگا میشی جَوون

برخی از رنگ موها هستن که میتونن چهره شما رو کم سن تر از اونچه که هستید نشون بدن و در این جا قراره با این رنگ موها آشنا بشیم و لذتش رو ببریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چهره چیزیه که اعتماد به نفس یک خانوم رو میتونه خیلی ببره بالا یا خیلی بیاره پایین. همیشه قرار نیست بریم عمل های زیبایی انجام بدیم و یا اینکه منظور بر این نیست که بریم کیلو کیلو ژل لب بزنیم تا از ترند روز عقب نیفتیم، بلکه بر این معناست که آراسته باشیم و به خود برسیم. این به خود رسیدنه میتونه از یک ابرو برداشتن ساده باشه تا رنگ کردن مو. اینکه شما یک روتین پوستی مناسب و روزانه داشته باشید، از طرفی هم مراقب سلامت موها و اندام خود باشید، همه و همه نشون دهنده اینه که شما به خودتون اهمیت میدین و در اینجا میتونین اعتماد به نفس ایده آلی داشته باشید. 

خب گفتیم رنگ مو! بسیاری از بانوان بر این نظرند که دلشون میخواد موهای جو گندمی شده و تار های سفید رو به حال خود رها کنن و به نوعی از گذر عمرشون لذت می برند. اما خب یه موقع هم پیش میاد که شما دلتون میخواد یه تنوع خوشگل تو ظاهرتون داشته باشید و این تنوعه اول از همه باید بهتون بیاد. بله هر مدل تنوعی به هر فیس و اندامی نمیاد و در واقع شما باید اونچه که مناسب خودتونه رو پیدا کند. برخی از رنگ موها هستن که میتونن تارهای سفید رو پوشانده، در عوض جوانی به شما هدیه بدن. آخه میدونید که این موضوع درگیری خیلی از خانوماست که نمیدونن چی بزنن تا چهره ای جوان تر و بشاش تر پیدا کنند. اگر شما هم از این دست بانوان هستید خب باید بگیم اصلا جای نگرانی نیست چرا که در این مطلب قراره با رنگ موهایی که میتونن شما رو جَوون تر اون اونچه که هستی نشون بدن بپردازیم. 

رنگ مویی که سن رو میاره پایین

رنگ موی مسی بزن، واسه پوست گندمی عالیه

یکی از رنگ موهایی که میتونه چهره شما رو جَوون تر نشون بده، رنگ موی جذاب و گرمی همچون رنگ مسی می باشد که البته ابتدا باید ببیند این رنگ رو دوست دارید یا خیر چون کمی خاص پسنده. مثلا اینکه دوست دارین از اینی که هست قرمز تر باشه یا کمی قهوه ای تر؟ باید بدونید که اگر چهره ای سبزه و گندمی دارید بهتره که طبیعی ترین رنگ مسی رو انتخاب کنید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید.

رنگ مویی که سن رو میاره پایین

رنگ موی کاراملی یه فیس جَوون برات میسازه

رنگ موی کاراملی اینجوریه که به طور قطع چهره شما رو از اونچه که در سن هستید جَوون تر نشون میده. از طرفی باید بدونید که اگر رنگ پوست تیره ای دارید با یه هایلایت کاراملی گرما و طراوت پوستتون دو چندان خواهد شد. پس از این رنگ استقبال کنید پشیمون نخواهید شد.

رنگ مویی که سن رو میاره پایین

قهوه ای طلایی

یکی از ساده ترین  بهترین راه ها برای رسیدت به فیسی جوان تر این که شما رنگ های تیره رو برای موهاتون انتخاب کنید. چرا که نزدیک شدن به رنگ موهای طبیعی که قهوه ای هستن در حالی که رده های طلایی درش دیده میشه هم میتونه چهره شما رو جَوون تر نشون بده و هم زیبایی تون رو به ترند امروز نزدیک کنه. چنین رنگی میتونه ظاهرتون رو با نشاط تر نشون بده.

رنگ مویی که سن رو میاره پایین

و اما بلوند شامپاینی واسه بلوند باز ها

یکی از رنگ موهایی که تو سال 2024 مد شد و مورد توجه و استقبال بسیاری از سخت پسندان قرار گرفت، رنگ موی بلوند شامپاینی می باشد که شما بانوی محترمه رو َشوون تر نشون میده. بلوند شامپاینی یه رنگ گرم محسوب میشه که باعث روشن تر نشون دادن پوست چهره شما میشه. این دست از رنگ موها از اون مدلاست که شما حتی اگه آرایش هم به چهره نداشته باشی باز خوشگلی تون بی حد و اندازست و سر جاش!

رنگ مویی که سن رو میاره پایین

اگه میخوای موهات تیره باشن لایت قهوه ای شکلاتی بزن

همیشه تیره ها جواب نیستن و در واقع اگر شما موهای پرکلاغی و به شدت مشکی دارید ممکنه از اونچه که هستید سن دار تر نشون داده بشید و این دیگه طبیعی نیست. برای اینکه چهره خود را از این حال دور کنید بهتره که برید سراغ لایت های قهوه ای شکلاتی و برای قسمت پایینی موهاتون استفاده کنید. اینجوری رنگ مشکی موهای شما کمی تیره و روشن میشه و خب در نهایت جذاب تره.

رنگ مویی که سن رو میاره پایین

قهوه ای مشکی

خب اگر فکر می کنید که رنگ موهای تیره کمیتونه فیس شما رو سن پایین تر نشون بده، خب درست فکر می کنید. اما یادتون نره که بیش از اندازه تیره کردن رنگ موها باعث میشه تا چهره ظریف و زنانه خود را از دست داده و یه جورایی خشن به نظر بیاید. بهترین کار اینه که رنگ مشکی رو انتخاب کنید که بر روی لبه قهوه ای مشکی حرکت میکنه. در واقع این رنگ مشکیه گرم محسوب میشه که میتونه چهره شما رو درخشا و جوان تر نشون بده.

رنگ+مویی+که+سن+رو+میاره+پایین

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی