|

استایل کژوال بهاری / اینجوریه که تو میشی اون دختر رنگی پوش بهار که تیپش آس و دلبره

در این مقاله در خصوص آیتم هایی که میشه با اون ها یه استایل کژوال بهاری داشت براتون صحبت کردیم که به خوشتیپ تر شدنتون کمک زیادی میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر فصلی برای خودش استایل های خاص و منحصر به فرد خودش رو داره مثلا الان که در بهار به سر میبریم خیلی ها به دنبال مانتوهای بهاره شیک هستن چرا که بعد از سرمای زمستون و پوشیدن پالتوهای سنگین نوبت رسیده به مانتوهای سبک و خنک و صد البته رنگارنگ که زیبایی خاصی به استایل میبخشن و شما رو سرزنده جلوه میدن و یا تابستون که از راه برسه خیلی ها به دنبال پیدا کردن شلوار تابستونی هستن تا تو دل گرم ترین فصل سال گرما اونقدرا اذیتشون نکنه. پس با این حساب شما باید مناسب با هر فصلی به سراغ آیتم های مناسب اون برید تا اینطوری یه خانوم به روز دیده بشید.

در این بین حتی از کوچکترین جزئیات هم غافل نشید مثلا این روزا اکسسوری های بهاری بسیار ترند شدن و خیلی ها به سراغ استفاده از این خنزر پنزرها توی استایلشون میرن تا شیک و مدرن دیده بشن پس شما هم داشتعه باشیدشون. حالا یه موضوعی که وجود داره این هست که شما هر سبکی از استایل رو باید با توجه به آیتم های موجود در اون فصل برای خودتون داشته باشید مثلا در صورتی که استایل ماکسیمال میزنید باید با توجه به فصل به سراغ جنس لباس های مناسب برید. حالا در این فصلی هم که هستیم خیلی ها به دنبال زدن استایل کژوال بهاری هستن که در ادامه میگیم چه آیتم هایی شما رو به این استایل میرسونه، پس با ما همراه باشید.

استایل کژوال بهاری

دامن تو استایل کژوال بهاره یه چیز دیگست مخصوصا اگه گل گلی باشه

مسلما یکی از بهترین گزینه های روی میز برای خانوم هایی که میخوان توی هوای گرم بهار یه استایل خاص داشته باشن دامن هست که با توجه به بودن در بهار بهتره به سراغ دامن های گل گلی برید تا خاص تر دیده بشید خصوصا در صورتی که میخواهید یه استایل دخترونه و کژوال داشته باشید که در این بین این که دامنتون چه مدلی باشه به فرم بدنتون بستگی داره مثلا در صورتی که فرم بدنتون سیبی شکل هست و پاهاتون لاغره بهتره یه دامن پیله دار برای این منظور انتخاب کنید تا تعادل در ظاهر شما برقرار بشه.

یه نکته ای هم که وجود داره این هست که شما میتونید دامن رو با شومیز ست کنید و نیازی هم به مانتو نداشته باشید و کاملا استایلتون رو بهاری کنید.

استایل کژوال بهاری

شلوار جین در هر فصلی میتونه یار استایل کژوال باشه

بکی از ضروری ترین و اصلی ترین آیتم هایی که شما برای داستن یه استایل کژوال در هر فصلی میتونید به سراغش برید شلوار جین هست که تنوع بالایی داره و شما میتونید مطابق با مد روز به سراغ شلوارهای بگ، دمپا، بوت کات و شلوارهای رترو و دارای رنگ روشن برید که امسال ترند هستن و هر کسی توی استایلش ازشون استفاده میکنه. یه خوبی که شلوار جین داره این هست که هم با خیلی از آیتم های دیگه ی شما مچ میشه و هم در کنار اون نگرانی از انتخاب کفش مناسب ندارید چرا که میتونید به راحتی اون رو با کفش های تخت و انواع صندل ها ست کنید و یه استایل متفاوت و بهاری برای خودتون بسازید.

استایل کژوال بهاری

بهار باشه و آیتم های پاستلی نداشته باشید!

در بین لباس ها رنگ اون ها هم بسیار مهمه تا یه استایل کژوال بهاری داشته باشید که در این بین رنگ های پاستلی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار هستن چرا که هر کدوم از اون ها میتونن به زیبایی هر چه تمام تر بهار رو یادآوری کنن. برای استفاده از رنگ های پاستلی در استایلتون میتونید به روش های زیر عمل کنید:

  • سبک مونوکروم و یا تک رنگ رو در پیش بگیرید و یه رنگ رو در طیف های مختلفش استفاده کنید.
  • چندتا رنگ پاستلی رو با هم ترکیب کنید.
  • رنگ های پاستلی رو با رنگ های برجسته و یا خنثی ترکیب کنید.
  • پارچه ی لباس هاتون رو طر حدار همراه با زمینه ی پاستلی انتخاب کنید.

استایل کژوال بهاری

مانتو کتی های ساده خوراکه راحتی تو استایل کژوال هستن

این روزا خیلی ها به سراغ مانتوهای کتی میرن و دیگه این آیتم در کمد هر خانومی پیدا میشه ولی موضوعی که در خصوص این مدل از مانتو وجود داره این هست که شما میتونید مانتوهای کتی رو هم در انواع مجلسی  هم در انواع ساده و اسپرت مشاهده کنید که انواع ساده ی اون ها بسیار برای داشتن یه استایل راحت و کژوال مناسب هستن تا با استفاده از اون ها به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید. برای این منظور میتونید یه مانتوی کتی اور سایز رو به همراه شلوار ست اون و یا شلوار جین بپوشید و از زیر اون یه تیشرت و برای کفش هم به سراغ کتونی برید تا راحت ترین استایل کژوالی که میشه زد رو داشته باشید.

استایل کژوال بهاری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی