|

معرفی بهترین کرم پودر برای پوست جوش دار / از جای جوش صورتت چاله چوله شده با اینا صافه

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودرها برای پوست جوش دار رو بهتون معرفی کردیم که با وجود اون ها صورتتون یکدست و صاف دیده میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میکاپ این روزا برای خیلی ها جایگاه بسیار مهمی داره خصوصا که همه در تلاش برای این هستن که آرایش طبیعی و نچرال گونه ای داشته باشن طوری که شاید یه عالمه وقت برای آرایشتون گذاشته باشید ولی خب کسی پی به این موضوع نبره و در نهایت فقط زیبایی شما رو ببینن و در خیال خودشون فکر کنن این زیبایی طبیعیه البته که همه زیبا هستن و آرایش تنها باید زیبایی های شما رو بولدتر کنه مثلا شاید شما چشم های زیبایی دارید و وقتی با خط چشم اون ها رو قاب میگیرید این زیبایی بیشتر به چشم میاد ولی خب این تنها ویژگی آرایش نیست چون از طرف دیگه باید ایرادات چهره ی شما هم با آرایش پوشونده بشه مثلا در صورتی که صورتتون نسبت به بدنتون خیلی استخونی هست و خبری از گونه نیست میتونید از طریق آرایش برای برجسته شدن گونه این مشکل رو رفع کنید و تعادل رو به ظاهرتون برگردونید.

بنابراین میشه گفت که چه خوب آرایش هست! اما نکته ی بعدی که در خصوص میکاپ بسیار مهمه محصولاتی هست که برای این منظور استفاده میکنیم چرا که در صورتی که این لوازم بی کیفیت باشن نباید انتظار این رو داشته باشیم که آرایش بتونه ما رو زیبا جلوه بده چرا که شما نمیتونید تو باک ماشین به جای بنزین آب بریزید و انتظار حرکت ازش داشته باشید! مثلا در صورتی که پوستتون خشک هست به جای تهیه بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک به سراغ یه محصول برای پوست چرب که برید مسلما نتایج دلخواهتون حاصل نخواهد شد. حالا در همین راستا میخواهیم تو این مقاله چندتا از بهترین کرم پودرها برای پوست جوش دار رو به شما معرفی کنیم تا در صورت داشتن پوست اینطوری به سراغشون برید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودر برای پوست جوش دا

 کرم پودر مایع میبلین فیت می مات

برسیم به اولین محصول فوق العاده ای که در زمینه ی صاف و صوف نشون دادن پوست میتونه عملکرد عالی داشت یعنی کرم پودر مایع میبلین فیت می مات که یه محصول کلاسیک هست و برای پوست های مستعد جوش و آکنه محشره. بنابراین در صورتی که دنبال یه راه هستید که به راحتی هر چه تمام تر با استفاده از اون بتونید جوش های خودتون رو کاور کنید و هر گونه اسکاری رو محو کنید این محصول میتونه یه انتخاب خوب باشه برای شما. از خوبی های این کرم پودر میشه به بافت بسیار سبک اون و پوشش ملایم تا متوسطی که ایجاد میکنه اشاره کرد که از این رو میشه اون رو به عنوان یه کرم روزانه هم استفاده کرد.

توی فرمولاسیون این محصول پودرهای ریز در اندازه ی میکرو استفاده شده که چربی اضافی پوست رو هم جذب میکنن و یه نمای مات روی پوست شما ایجاد میکنن و از برق زدنش جلوگیری میکنن.  از خصوصیات دیگه ی این کرم هم میشه به موراد زیر اشاره کرد:

  • پوست رو تحریک نمیکنه
  • برای پوست های نرمال تا چرب مناسبه
  • صورت شما رو توی عکس بسیار زیبا جلوه میده
  • منافذ پوست رو محو میکنه

بهترین کرم پودر برای پوست جوش دا

کرم پودر مایع پرو مات لورال

برسیم به دومین محصول که در لیست بهترین کرم پودرها برای پوست های جوش دار بهتون معرفی میکنیم یعنی کرم پودر مایع پرو مات لورال که برای شمایی که به دنبال یه کرم با موندگاری بالا هستید که جای آکنه و هر گونه لکه ی پوستی رو میپوشونه میتونه گزینه ی بسیار عالی باشه. این کرم پودر از بافت سبک برخورداره و پوشش دهی اونه متوسطه و از اون جایی که رنگش نیمه مات هست پوست شما رو صاف و شفاف نشون میده. همچنین این نکته رو هم اضافه کنیم که این محصول دارای 22 سایه ی رنگ مختلف هست و در سایت آمازون خیلی ها به اون پنج ستاره دادن و در بین ایرانی ها هم بسیار محبوب هست. از ویژگی های دیگه ی اون میشه به موراد زیر اشاره کرد:

  • بافت سبک
  • مناسب برای استفاده ی روزانه
  • شستشوی آسان

بهترین کرم پودر برای پوست جوش دا

 کرم پودر مایع رولون

رولون رو میشه یکی از اون کرم پودرهایی بشمار آوورد که برای پوست های مختلط و چرب که جوش دارن بسیار عالیه و افرادی که دارای این نوع پوست ها هستن میتونن با خیال راحت به سراغ استفاده از این کرم برن. یه خوبی که این کرم داره اینه که با استفاده ی روزانه از اون در صورت عرق کردن که ممکنه صورت روغنی و براق به نظر بیاد اون رو مات جلوه میده و اینطوری نیست که انگار لامپ تو صورتتون روشن شده. بافت این کرم پودر بسیار سبکه و به راحتی هر چه تمام تر چین و چروک ها و خطوط موجود در چهره ی شما رو کاور میکنه و این رو هم اضافه کنیم که این برند برای پوست های خشک و نرمال هم محصول داره.

بهترین کرم پودر برای پوست جوش دا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی