|

خواص سفید آب برای پوست صورت / توپک های روشور راز زیبایی زنان قدیمی، دشمن جوش و ضد لک

در این مقاله در خصوص خواص سفید آب برای پوست صورت باهاتون صحبت کردیم تا با استفاده از این ماده یه پوست شفاف و روشن داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که زیبا باشیم و مسلما کسی نیست که از زیبایی بدش بیاد ولی خب از قدیم الایام مسئله ی زیبایی برای خانوم ها در فرهنگ های مختلف اهمیت بیشتری داشته حالا این موضوع از یه سری از جهات خوب هست و از یه سری از جهات بد مثلا آدم وقتی که به خودش میرسه و برای زیباتر شدنش تلاش میکنه بیشتر خودش رو دوست خواهد داشت و خب این یعنی میدونه اولویت زندگیش خودشه ولی برخی از اوقات پیش میاد که یه سری از خانوم ها از اون ور بودم میفتن و برای زیبایی دست به هر کاری میزنن و یه جورایی خوره ی زیبایی میفته به جونشون مثل کسانی که معتاد به عمل های زیبایی و تزریق ژل و امثالهم شدن مثلا یه روز فکر میکنن که گونه ندارن و میرن توپ میکارن جای گونه در حالی که میتونن با آرایش برای برجسته شدن گونه این مشکل رو حل کنن!

از این گذشته این روزا دیگه معیار زیبایی فرق کرده و در دنیایی داریم زندگی میکنیم که یه صورت پر از آرایش زیبا نیست چرا که مصنوعی هست و دنیا زیبایی رو در پوست و موی سالم و استفاده ی به اندازه از لوازم آرایش برای بولد کردن بیشتر زیبایی فرد میبینه و همه چی داره به سمت نچرال شدن میره ولی خب در این بین حتی نچرال بودن هم برای خودش خرج هایی داره از این رو خیلی از افراد به دنبال روتین پوستی ارزان هستن که خب شاید با خودتون فکر کنید که یه همچنین چیزی وجود نداره و شما برای زیباسازی پوستتون نیازمند صرف کردن هزینه های سنگین هستید که خب در جواب میگیم این طور نیست چون روشور میتونه یه محصول ارزون و فوق العاده برای پوست شما باشه چرا که تا به الان و از قدیم الایام خودشو رو ثابت کرده و راز زیبایی خیلی از زنان بوده به همین دلیل میخواهیم در این مقاله از خواص سفید آب برای پوست باهاتون صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید تا معجزه ی این محصول ارزون و خاص رو متوجه بشید.

خواص سفید آب برای پوست

با سفید آب پوست رو لایه برداری کنید

روشور یا همون سفید آب ظاهری شبیه به گچ داره و میتونه یکی از بهترین و ارزون ترین لایه برداری هایی باشه که تا به حال دیدید. این ماده با لایه برداری پوست شما موجب حذف سلول های مرده از سطح پوست میشه و مشکل موهای زیر پوستی رو هم حل میکنه. برای این منظور هم کافیه که تنها یه مقدار از توپ روشور رو جدا کنید و توی دستتون اون رو پودر کنید و بعد به صورتتون که از قبل اون رو مرطوب کردید به صورت چرخی بمالید و بعد از یکی دو دقیقه که این کار رو کردید صورتتون رو با آب بشورید و خواص بینظیر اون رو در همون لحظه مشاهده کنید. در صورتی هم که پوستتون خشک باشه بعد از لایه برداری با این محصول احساسات کشیدگی در پوست تون کاهش پیدا خواهد کرد.

خواص سفید آب برای پوست

با سفید آب به جنگ باکتری ها برید و جوش ها رو منهدم کنید

یکی دیگه از خصوصیات خاص و منحصر به فرد سفید آب خواص ضد باکتری بودن اون هست که با این ویژگی میتونه به کم شدن باکتری های موجود روی پوست که بعضیاشون باعث جوش زدن میشن، کمک کنه و همچنین خطر مبتلا شدن به عفونت های پوستی رو هم کم کنه. در اصل این محصول میتونه التهابات پوستی رو بسیار کاهش داده و برای پوست های مستعد التهاب و حساس به ویژه اون هایی که چرب هستن و مستعد آکنه معجزه کنه. بنابراین میشه گفت سفید آب یه محافظ قوی برای پوست شما هست که میتونید با خیال راحت به سراغ اون برید و زیبایی خودتون رو بدون هیچ زحمت و صرف هزینه ی زیادی دو چندان کنید.

خواص سفید آب برای پوست

پوست روشن و درخشان هدیه ی سفید آب به شما

برسیم به یکی دیگه از خواص فوق العاده و شگفت انگیز روشور یعنی توانایی روشن کردن پوست که هر خانومی آرزوی اون رو داره و برای به دست آووردنش به لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی متوسل میشه در حالی که سفید آب که یه ماده ی طبیعی هست این کار رو به راحتی هر چه تمام تر برای شما انجام میده و روشنایی پوست شما رو افزایش و به کم شدن لک های اون کمک میکنه و در نهایت پوست شما رو بهبود میبخشه. بنابرین در صورتی که به دنبال یه راه آسون برای افزایش درخشندگی پوستتون هستید این محصول بهترین گزینه برای شماست.

خواص سفید آب برای پوست

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی