|

قسمت هشتم همرفیق

بحران آب در همرفیق شهاب حسینی با شبنم مقدمی!

قسمت هشتم تاک شوی همرفیق به کارگردانی و میزبانی شهاب حسینی، پنجشنبه نهم بهمن ماه از طریق پلتفرم های نماوا و روبیکا منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

دیالوگ ماندگار:

شهاب حسینی: ولی بعضی وقتا که آدم عطش داره هیچی جای آب رو نمی گیره... به خدا...درسته؟

شبنم مقدمی: واقعا!

شهاب حسینی: بهترین نوشیدنی ها.... اما آب یه چیز دیگه ست.

شبنم مقدمی: واقعا!

قسمت هشتم تاک شوی همرفیق به کارگردانی و میزبانی شهاب حسینی، پنجشنبه نهم بهمن ماه از طریق پلتفرم های نماوا و روبیکا منتشر شد.

در همان ابتدای برنامه شهاب حسینی بالاخره و بعد از گذشت هفت قسمت به اشتباهش درباره ی نام گروه بمرانی که تا کنون آن ها را بومرانی می خواند پی می برد و از آن ها دل جویی می کند. اتفاقی که به واقع از همان قسمت اول نیز عجیب به نظر می رسید و شهاب حسینی با قاطعیت در هر قسمت چندین بار گروه بومرانی را تشویق می کرد. آیا واقعا شهاب حسینی آهنگ های این گروه را نشنیده است؟! و یا بعد از این که این گروه برای اجرا در برنامه ی همرفیق انتخاب شدند نیز او تحقیقی درباره ی آن ها نکرده است؟! پس او چه می کند؟!

مهمان این هفته ی همرفیق شبنم مقدمی بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون است. مقدمی پر حرف و پر انرژی وارد برنامه می شود اما در سویی دیگر شهاب حسینی است که همان سوال های قسمت های قبلی و همان گفت و گو ها را تکرار می کند و بیشتر شبنم مقدمی را روی دنده ی پر حرفی اش می اندازد.

صحبت های کلی، رفاقت، در چنین شرایطی که کرونا جسم آدم ها را از هم دور می کند با دل ها چه باید کرد؟! و موضوعات و سوالاتی این چنینی که شهاب حسینی به شدت به آن ها و گفت و گو های طولانی درباره ی آن علاقه مند است. اما این گفت و گو ها از پیش شکست خورده اند. این ها خود به عاملی برای یکنواختی و روزمرگی و تکرار تبدیل می شوند.

گفت و گو های این چنینی معمولا بعد از مدتی دو طرف گفت و گو را معذب می کند و به حالتی می رساند که گویی دیگر حرفی برای گفتن ندارند کما اینکه در این قسمت هم در کمال ناباوری مهمان و میزبان برنامه چند جمله ای را صرف صحبت درباره ی آب کردند! همین چند جمله در میان سیلی از جملات بی فایده و دم دستی دیگر کاملا گویای این موضوع است که همرفیق فاقد تیمی از نویسندگان و ایده پردازان است که بتوانند به گفت و گو ها سر و شکل و جهتی بدهند.

حسن حضور شبنم مقدمی در این قسمت آن بود که اگرچه او قادر است بنشیند و به صحبت های خسته کننده ی مورد علاقه ی شهاب حسینی دم بدهد و پر حرفی کند اما او وجه دیگری در شخصیتش دارد که بسیار شیطنت می کند و بازیگوش است و همین شکستن قاب های معمول برنامه و حضور در کنار گروه بمرانی و خواندن با آن ها تنوع و جذابیتی به قسمت هشتم می دهد که حسینی از ایجاد آن عاجز است.

مهمان دیگر و همراه شبنم مقدمی، مریم شیرازی بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون است که شهاب حسینی ظاهرا او را هم نمی شناسد و همین عدم شناخت سبب می شود که او کم حرف ترین مهمان دوم این برنامه تا این قسمت باشد و جز در لحظه هایی اندک صحبت خاصی نکند.

همرفیق به سیر نزولی اش رسیده است. برنامه ای که هیچ ایده و استراتژی ای برای جذابیتش جز استفاده از پتانسیل خود مهمان ها ندارد به زودی به مهمانانی می رسد که دیگر آن چنان جذابیتی ایجاد نمی کنند که کسی برنامه را دانلود کند و ببیند. کمااینکه تا همین جا هم شبنم مقدمی، بهرام افشاری، هوتن شکیبا، مهران احمدی و... بار ها در برنامه های مختلف تلوزیون دیده شده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی