|

گوشواره های کراس 2024 / با این گوشواره ها جوری میشی که خاصی و قشنگی ازت میباره

اگر اهل تنوع هستید و دلتون یه ظاهر خوشگل و کمتر دیده شده میخواد، پس حتما از گوشواره کراس بهره ببرید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل برای یک خانوم از اجزای مختلفی تشکیل شده. بی شک اینکه فقط یه مانتو و شلوار و شال و کفش بپوشه و بره دنبال کارش خیلی جالب نیست و یه جای کار میلنگه. یا اینکه بری مهمونی یه پیراهن گرون و لاکچری انتخاب کنه اما به دیگر قسمت ها مثلا دیتیل ها توجهی نداشته باشه، نبود یه چیزی خیلی خیلی احساس میشه! میپرسین چی؟ خب معلومه که اکسسوری ها. این عنصر در استایل هر خانوم اونقدری پر اهمیت هست که میتونه یک ظاهر رو بولد و لاکچری نشون بده و با نبودش ساده و خنثی بودن رو در اون تیپ ببینید! اما خود اکسسوری ها هم اجزای مختلفی دارند که گوشواره ها یکی از اونهاست.

شما میتونید گوشواره ها رو در اندازه ها و طرح های بسیار متنوعی ببینید و با دیگر آیتم های استایل خود ست کنید. مثلا اگر قرار بر اینه که یه تیپ اسپرت و کژوال بزنید، بهترین ایده برای انتخاب گوشواره سبک های کراس می باشد که امروزه میون دختران جوان ترند و مد شده. گوشواره های کراس از مدل های تاز ترند شده در مد و فشن هستند که شاید مورد پسند همگان نباشند، اما بی شک تنوع و تازگی خاص خودشون رو دارند. اگر شما هم از علاقمندان ترند و مد هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با انواع طرح و شکل های گوشواره کراس آشنا بشیم.

انواع مدل گوشواره کراس

گوشواره کراس چیه و چه جنسیه؟

همه چیز تحت تاثیر مد و ترند پیش میره. همه چیز در حال پیشرفته و بی شک گوشواره ها هم در این راستا حرکت و نوآوری خودشون رو دارند. گوشواره کراس مثلا یکی از این نوآوری هاست که زیبایی خاصی به ظاهر هر فرد میبخشه. گوشواره های کراس رو میشه در انواع جنس های مختلف طلا و نقره و حتی بدل در جنس استیل رنگ ثابت دیده میشه. 

انواع مدل گوشواره کراس

شکل و شمایل جذاب گوشواره کراس 

این نوع از گوشواره ها اغلب برای دورهمی ها و مهمونی ها استفاده میشن. شکل و شمایل این گوشواره اینجوریه که از یه سیم نازک و محکم ساخته شده که یک سرش هم قلاب ماننده و یک سر دیگش هم تیز هستش. بعد می بینیم که بر روی این سیم نازک طرح های مختلفی ایجاد شده و یکسری از طراحان روی این سیم ها از ترکیب فلز و نگین و سنگ بهره می برند که به زیبایی گشواره هزار بار افزوده میشه. البته که برخی از طراحان هم به ساخت گوشواره کراس های ساده میپردازن و مدلای مینیمال تولید می کنند. با این تفاسیر شما میتونید اونچه که دلتون میخواد رو با توجه به استایل خود انتخاب کنید.

انواع مدل گوشواره کراس

سبک استفاده از گوشواره کراس 

اما به دلیل کمی عجیب بودن این گوشواره ها برخی از دختر خانوم ها نمیدونن چطور به گوش وصلش کنند که خب در این حالت قسمت قلاب مانند گوشواره رو بر روی قسمت بالای گوش یعنی اونجایی که غضروفی هستش محکم کرده و اون سمت تیز گوشواره رو هم از سوراخ گوش عبور بدیم. این باعث میشه که گوشواره کراس به طور مناسب به گوشواره چفت بشه و احتمال افتادن و گم شدنش کم میشه.

انواع مدل گوشواره کراس

در واقع قرار گرفتن یک سر این سیم نازک در سوراخ گوش باعث میشه که گوشواره کاملا سر جای خودش محکم بمونه. بنابراین برای محکم کردن این نوع گوشواره روی گوش حداقل وجود یک سوراخ روی گوش ضروری هستش.

انواع مدل گوشواره کراس

و اما نکته های مهم در مورد گوشواره کراس

1- حتما به اینکه رنگش ثابته دقت داشته باشید.

2- افرادی که به بدلیجات حساسیت دارند حواسشون باشه که حتما از برند هایی استفاده کنند که ضد حساسیت باشه، چرا که این نوع اکسسوری ها تماس مستقیم با گوش شما دارند و باید به موضوع عفونت نکردن و التهاب دقت داشته باشید.

3- موقع استفاده گوشواره کراس حتما مطمئن بشید که جفت گوشتون شده باشه.

4- گوشواره های کراس رنگ های مختلفی دارند که شما باید با توجه به رنگ پوست خود اونها رو انتخاب کرده و جذابیت ظاهرتون رو بیشتر کنید، نه اینکه یه چیزی باشه که بهتون نیاد.

انواع مدل گوشواره کراس

انواع مدل گوشواره کراس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی