|

معرفی بهترین ضد آفتاب ضد چین و چروک / با آرایش نخواه صورتتو صاف کنی با کرم عالی میشه

کرم های ضد آفتاب انواع گوناگون دارند که یکی از اونها ضد چین و چروک می باشد و در این مطلب قراره به معرفی چندتا از بهتریناشون بپردازیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ضد آفتاب ها یکی از مهمترین قسمت های روتین پوستی هر صورت باید باشند. اینکه میگیم هر صورت به این دلیله که بسیاری از آقایون هم از ضد آفتاب ها استفاده دارند، اما به طبع اغلب بانوان هستند که روتین پوستی انجام میدن و محصولات گوناگونی رو تست می کنند. همه خانوما جهت آراستگی صورت شون از آرایش می کنن، اما اونچه که اهمیت بیشتری در زیبایی چهره شما داره اینه که ابتدا پوستی سالم و صاف داشته باشید. درسته؟

قطعا وقتی شما پوستی شفاف و با کدری و چروک کمتر داشته باشید هرگونه آرایش هر بر روی صورتتون بهتر میخوابه و از طرفی هم اونقدری اعتماد به نفستون بیشتر هست که برای هرکجا نیاز به دو کیلو میکاپ نداشته باشید. اما موضوعی که به جز کدری وجود داره اینه که خانوما تقریبا از سن سی سال به بعد دیگه کم کم دچار چین و چروک های پوستی میشن. کم یا زیاد این خطوط بر روی چهرشون نمایان میشه و بیش از هرچیزی ناراحتشون میکنه. اما خبر خوب اینجاست که حتی چین و چروک هم ضد آفتاب مخصوص به خودش رو داره که در این مطلب قراره به معرفی چند تا از بهترینای اونها بپردازیم. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید. 

ضد آفتاب ضد چین و چروک

کرم ضد آفتاب بایودرما اسپات ایج 

کرم ضد آفتاب اسپات ایج که ضد پیری نیز هست، میتونه مناسب انواع پوست مستعد به لک و در معرض پیری باشه. چرا چون این کرم خواص ضدچروک نه داره و یکی از ویژگی های اصلیشه. این ضد آفتاب بی رنگ تموم اشعات مضر رو منعکس کرده و با بافت سبک و زود جذبی که داره، هیچ گونه اسیدگی و ردی بر روی صورت شما باقی نمیذاره. ضد آفتاب اسپات ایچ یکی از بهترین کرم های بایودرما می باشد که در مقابل گرما و رطوبت زیاد هم مقاومت خوبی داره. برای زیر آرایش مناسبه و با حجم 40 میل و spf 50 مورد استفاده قرار میگیره.

ضد آفتاب ضد چین و چروک

کرم ضد آفتاب،ضد چروک و جوان کننده کلینیک سولار اسمارت

این گرم در واقع هم ضد آفتابه و هم جوانساز، که با بی رنگ بودنش و البته ساخت با فناوری جدید، شده یه سد محکم در مقابل اشعات مضر آفتاب و همچنین مانع از ایجاد چین و چروک و لک و سرطان های پوست! این کرم چربی نداره و حتی برای پوست های حساس نیز قابلیت استفاده داره. چربی پوست رو کنترل میکنه و حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آنتی اکسیدانی همچون کره سی باتر و کافئین نیز هست. موارد گفته شده پوست رو به خوبی تغذیه میکنن و با بافت سبک و زود جذبی که داره در برابر آب و تعریق مقاومه.

ضد آفتاب ضد چین و چروک

کرم ضد آفتاب ضد پیری اولاین بی رنگ پوست حساس

کرم ضد آفتاب و ضد پیری بی رنگ اولاین نیز ضد چین و چروکه که خب با ترکیبات مرطوب کنندگی و آبرسان که داره، چروک های ریز رو صاف و چروک هایی که عمیق تر هستند رو بهبود میبخشه. کرم پودر اولاین واسه انواع پوست حساس و مستعد به آلرژی میتونه عالی باشه و محافظت خیلی مناسبی در برابر اشعات مضر از خود به نمایش میذاره. بافت این کرم ضد آفتاب دارای ویتامین های موثری هستش که بافتی با جذب بالا و بدون چربی داره.

ضد آفتاب ضد چین و چروک

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک برای پوست چرب؛ هیسه آک اوریا

کرم ضد آفتاب پوست چرب و مختلط اوریاژ فرانسوی یه آبرسان به شدت قویه که میتونه تاثیر خوبی بر روی چین و چروک ها داشته باشه و به کاهش عمق اونها کمک بسزایی کنه. ترکیبات این محصول به شکلیه که میتونه چربی پوست رو کنترل کرده و مانع از ایجاد جوش های ریز بشه. این ضد آفتاب فلوئیدی ظاهری مات و غیر براق به پوست میده و درخشندگی غیر طبیعی پوست های چرب رو هم از بین میبره.

ضد آفتاب ضد چین و چروک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی