|

معرفی بهترین ضد آفتاب ضد چین و چروک / از سی سال به بعد اینارو بزنی پوستت صاف و روشنه

اگر شما هم بانویی هستید که پا به سن چین و چروک و لک پوستی گذاشته اید، پس حتما باید به دنبال یک چاره برای لک و چروک های پوست خود باشید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- اگر شما خانومی هستید که به زیبایی خود اهمیت میدین و مداما در حال میکاپ هستید، سخت در اشتباهید! بی شک این راه، راه مناسبی برای رسیدن به زیبایی نیست و پیش از اینکه شما چهره خود را پوشیده از انواع و اقسام لوازم آرایش کنید، باید به فکر این باشید که چطور میشه صورتی بی نقص و صاف داشت. اینکه شما با پوست کدر شده و پر از چین و چروک انتظار این رو داشته باشید که آرایشتون هم خوب روی صورت بخوابه و زیبایی تون تموم عیار بشه، خب خیلی توقع زیادیه! پیش از هر میکاپی ابتدا باید به رسیدگی پوست و روتین آن توجه داشت. 

جدا از اینکه باید هر شب قبل از خواب صورت رو به شکل کامل شست و عاری از لوازم آرایش کرد، بی شک به این سادگی ها نمیشه از تاثیرات درجه یک ضد آفتاب گذشت. بله ضد آفتاب محصولیه که میتونه در زیباسازی پوست صورت به شدت موثر باشه و خوشگلی رو برای شما تضمین کنه. اما میدونید که ضد آفتاب ها نیز درست به مانند دیگر کرم ها انواع مختلفی دارند که بسته به نوع پوست شما و رنگ پوست و مشکلاتی که داره انتخاب میشن. مثلا یه خانومی نیاز به ضد آفتاب روشن کننده داره و بانویی دیگر در پی ضد آفتاب های ضد چین و چروک هستش. در رابطه با مورد اولی که صحبت های بسیاری داشتیم اما در رابطه با مورد دوم میشه گفت کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با انواع و اقسام ضد آفتاب های ضد چین و چروک آشنا بشید.

ضد آفتاب ضد چین و چروک

کرم ضد آفتاب بایودرما اسپات ایج 

در واقع این کرم محصولیه که میتونه مناسب هر نوع پوستی باشه که مستعد به لک هستش و در معرض پیریه! چرا که خواص ضد چروک داره و از طرفی هم بی رنگه و میتونه تموم اشعات UVA و UVB رو منعکس کرده و با بافت سبک و زود جذبش هیچ ردی از سفیدی و ماسیدگی بر روی صوت شما باقی نذاره. این خودش واقعا خصوصیت خوبیه. ضد آفتاب اسپات ایح رو میشه یکی از درجه یک ترین ضد آفتاب های بایودرما دونست که در مقابل گرما و رطوبت زیاد، مقاومه و حتی واسه زیر آرایش خانوما هم میتونه خوب باشه و قابل استفاده. ضد آفتاب بایودرما از ساخته های کشور فرانسه می باشد و در حجم 40 میل تو بازار جهانی عرضه میگردد.

ضد آفتاب ضد چین و چروک

کرم ضد آفتاب و ضد چروک و جوان کننده کلینیک سولار اسمارت

از دیگر کرم های ضد آفتاب میشه به کرم ضد آفتاب و جوانساز کلینیک بی رنگ Solar Smart اشاره کرد که فناوری جدیدی هم داره. از ویژگی های جذاب این کرم میشه به این اشاره داشت که سد محکمی در برابر اشعات UVA و UVB هستش و مانع از ایجاد چین و چروک، لک و سرطان پوست نیز هست. این کرم چربی نداره و واسه انواع پوست ها حتی پوستای حساس نیز قابل استفاده می باشد. ضد آفتاب سولار اسمات دارای ترکیبات مرطوب کننده و آنتی اکسیدان مثل کره شی باتر و کافئین هستش که پوست رو خیلی عالی تغذیه میکنه. بافتش خیلی سبکه و جذب بالایی هم داره که در برابر آب و تعریق نیز مقاوم است.

ضد آفتاب ضد چین و چروک

ضد آفتاب و آکوا فلوئید بایودرما بی رنگ

ضد آفتاب بی رنگ ضد چروک آکوا فلوئید بایودرما واسه پوست های حساس، چرب مستعد به جوش و همچنین مختلط عالیه. این محصول پوشش و کاور کاملا ماتی داره که بدون براقیت دیده میشه و باعث چربی بیشتر پوست شما نیز نخواهد شد. آکوا فلویید بایودرما کرمیه که مواد مضری همچون الکل، عطر و پارابن نداره و در عوض دارای خواصی غیر کومدوژنیک نیز می باشد. این کرم در مقابل آب و تعریق مقاومت خوبی داره و با SPF 50 طراحی شده تا بتونه اشعات فرابنفش خورشید رو خیلی خوب منعکس کنه. ناگفته نمونه که این ضد آفتاب فرانسوی از ایجاد لک و سرطان نیز جلوگیری خواهد کرد.

ضد آفتاب ضد چین و چروک

کرم ضد آفتاب ضد پیری اولاین بی رنگ پوست حساس

کرم بی رنگ اولاین که هم ضد پیری هستش و هم ضد آفتاب، در واقع دارای ترکیبات مرطوب کننده و همچنین آبرسان می باشد که میتونه چین و چروک های ریز رو محو افق کنه و چین های عمیق رو هم به شدت کاهش بده. اگر شما پوستی مستعد به آلرژی دارید و یا اینکه حساس هستید، میتونید از این کرم پد آفتاب کمک بگیرید و حالشو ببرید! چرا که این کرم محافظت بالایی در برابر اشعه های UVA و UVB نیز دارد طرفداران خودش رو حسابی راضی نگه داشته. بافت این محصول حاوی ویتامین های موثری هستش که دارای بافتی زود جذب و بدون چربی نیز هست.

ضد آفتاب ضد چین و چروک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی