|

کیف های ترند 1403 / امسال این سبک کیفارو دست هر خوشگل خانومی می بینید

اگر قص این رو دارید تا برای بهار 1403 تیپی با طراوت و رو مد داشته باشید، پس حتما به این مطلب سر بزنید که قراره با انواع کیف های مد آشنا بشید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو این دنیا هر ساله همه چیز در حال جلو رفتن و پیشرفته. خیلی موارد دست مایه مد و ترند ها هستند و با فرمان به روزرسانی شکل و رنگ عوض می کنند. مد و فشن کلا دنیای بزرگه برای خودش و عجایب بسیاری هم درش دیده میشه. مثلا یکی از جذابیت های این راستا در اینه که شما شلوار های مام استایل رو در سه دهه پیش می دیدین و دیدنشون تنها در فیلم و سریال های قدیمی براتون قابل هضم بود. در حالی که چند سالی میشه این سبک شلوار دوباره ترند شده و حالا ای مدل شوار رو نه در تلویزیون و سینما، بلکه تو خیابون ها و مهمونی ها پای خانوم ها و آقایون جوان می بینید و این دقیقا به معنای صحیحی ترند و بازگردان مد هاست.

استایل بانوان نیز هرساله تغییرات خودش رو داره و از جوراب بیگر تا کیف و کفش و مانتو و شلوار . شال و روسری و حتی رنگ موها و آرایش و لاک ناخن، با مد عوض میشه و رنگ و رویی جدید از خود نشون میدن! کیف یکی از مهمترین قسمت های استایل در بانوان به حساب میاد. این آیتم که هم به شدت کاربردیه و هم به شدت دکوری، اگر به درستی انتخاب بشه میتونه هر دو وظیفش رو به درستی و عالی انجام بده. اینکه چی مد میشه و چی نمیشه خیلی اهمیت داره، اما بی شک اینکه چی به در استایل و سبک ما میخوره هم به شدت مهمه. در این مطلب قراره با مدل کیف هایی که در بهار امسال، یعنی سال 1403 ترند شده آشنا شیم و استایلمون رو بیش از پیش بروز رسانی کنیم. پس با ما همراه باشید.

انواع کیف مد 1403

کیف بافت حصیری، دوستش داری؟

این سبک کیف ها، یعنی به سبک بافت حصیری کیف‌های بافت حصیری از دست مدل هایی هستش که امسال خیلی دیده میشه و سالهاست که برای ما آشنا هستند. اما خب همونطور که هر چیزی آپدیت میشه، این مدل از کیف ها نیز در نسخه جدیدشون به شکل کیف های حصیر بافت کلاسیک v-شکل می باشد.

انواع کیف مد 1403

انواع کیف مد 1403

کیف های سگک دار

تو بهار ۲۰۲۴ سگک یکی از مهم ترین اجزای استایل اکثر برندها شده که خب این دقیقا یکی از ویپگی ها دنیای مد و فشه. از گوشواره‌ های چشمگیر گرفته تا کیف‌ ها. که خب این موضوع شامل کیف های سگک دار نیز شده است.

انواع کیف مد 1403

برزنت و چرم میتونن ظاهرتو لاکچری کنن

شاید بگید کیف های برزنت و چرم که جدید نیستن، در حالی که این چنین نیست و این دو جنس پارچه هرکدوم به‌ تنهایی جذاب هستن و اصلا هم از مد نخواهند افتاد. مطمئن باشید ترکیبشون با هم و به فرم توت‌ بگ یا بهتره بگیم "کیف بزرگ روباز مانند ساک دستی" مدلیه که شما بانوی خوش سلیقه حتما عاشقش خواهید شد.

انواع کیف مد 1403

کیف کلاچ پولیش مخملی، واقعا نوبره از زیبایی

اگر یه کیف راحت و همه کاره میخواین، خب میتونیم بگیم کیف های کلانچ مخملی به معنای واقعی کلمه هر دو ویژگی رو به شما هدیه میدن. بزارید خیالتون رو راحت کنیم! این سبک کیف ها اونقدری راحتی دارند که اگر جایی نیاز به بالش هم داشتید میتونید روشون حساب باز کنید. ناگفته نمونه کیف های کلانچ اونقدری بزرگ هستن که در فصل بهار همه لوازم ضروری رو داخلشون جای بدید و با خیال راحت اینور اونور برید. 

انواع کیف مد 1403

کیف های ریش ریش، خوشگلیش بیشتر از کاربردشه!

اما برخلاف مدا بالایی، کیف های ریش ریش دار از دست مدل هایی محسوب میشن که تو جنس و شکل خودش طرفدارای بسیار زیادی داره ولی خب به شدت کوچولو و کم جا هستند. خبر خوب اینه که این مدل کیف‌ ها تو بهار ۱۴۰۳ دوباره مد شدن و شما خانوم خانومای خوشتیپ میتونید ازشون خریداری کرده و ب لباس خود ستی زیبا داشته باشید.

انواع کیف مد 1403

انواع کیف مد 1403

کیف با گل های سه بعدی

این مدل از کیف ها که ظاهری جالب و جذاب داره، میتونه برای بهار خیلی ملوس و زیبا باشه. گل‌ های سه‌ بعدی امسال تو همه دسته بندی های مد، از لباس تا لوازم جانبی، دیده میشن و مرد توجه قرار گرفته اند. گل‌ هایی بزرگتر از اندازه واقعی که به هر تکه از لباس دوخته بشم میتون ظاهری بی نظیر و هم گام با مد بهش ببخشند.

انواع کیف مد 1403

انواع کیف مد 1403

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی