|

مدل موی زیبا واسه صورت گرد خانوما / اینجوری تپلی قیافت به کشیده تبدیل میشه بانو

اگر شما بانویی هستید با صورت گرد و تپل، پس بهترین ایده اینه که با مدل موهای خود این گردی رو کنترل کرده و به چهره خود زیبایی بیشتری ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اصلا ذره ای شک نداشته باشید که شما چه آقا باشید و چه خانوم، مدل مو و میزان کوتاهی و بلندی و همچنین رنگی که داره در زیبایی و یا زشتی چهرتون تاثیر مستقیم میذاره. مدل مو از دست قسمت هایی در استایل محسوب میشه که میتونه چهره ای نو از شما به نمایش بزاره و از طرفی هم رنگ موها زیبایی شما رو دوچندان کرده و یا نیمی از زیبایی تون رو از شما بگیره! بله به همین میزان تاثیرگذار. 

براساس نظریات یک آرایشگر مشهور ارمنستانی، "ارتباط بین مو و مد خیلی قوی‌ تر از اون چیزیه که فکرشو می کنید و خبر دارید". این آرایشگر معتقده که: وقتی موها در طراحی لباس به بهترین شکل ممکن استایل بشن، طراح لباس میتونه از درخشش لباسی که طراحی کرده مطمئن بشه! از طرفی هم وقتی افراد بر روی لباس و مدل موی خود تمرکز میکنن میتونن هر آنچه که در درون شون وجود داره رو به نمایش بگذارند. مدل موها انواع مختلفی دارند که هر کدوم به دسته های خاصی از صورت میاد. مثلا در این مطلب قراره با مدل موهایی که برای صورت های گرد و تپل مناسب اند آشنا بشیم. پس با ما همراه بمونید.

مدل موی مناسب صورت گرد و تپل

موهای دخترانه برای صورت‌ هایی که گرد و تپل هستن میتونن به شکل استثنایی و قابل توجه ظاهر شما رو بهبود بخشند و زیبایی های صورتتون رو توسط ترفندهای مناسب تعادل بخشیده و بولدتر کنند.

مدل موی زنانه لایه‌ های طولانی اگه میخوای صورتت کشیده بشه

اگر صورتی به شکل گرد دارید موهایی با لایه‌ های طولانی و نرم میتونن ظاهر صورت شما رو طولانی تر نشون بدن، چرا که بیاری از بانوان دلشون میخواد تا صورتی کشیده تر داشته باشند. این لایه‌ ها به صورت شما حجم و عمق میدن و از طرفی هم میتونن طرحی از حوضچه‌ های صورت ایجاد نمایند.

مدل موی مناسب صورت گرد و تپل

برجستگی‌ ها در صورت گرد

اگر صورتی به شکل گرد دارید خب بهترین کار برای ایجاد تعادل اینه که موهایی رو انتخاب کنید که برجستگی و حجم بیشتری در قسمت بالای سر ایجاد کنه. این مدل مو میتونه با اضافه کردن لایه ها و حجم به موهای بالای سر برای افزایش تعادل در صورت گرد، انجام بشه و نتیجه ایده آلی به همراه داشته باشه. 

مدل موی مناسب صورت گرد و تپل

جلوه‌ های طولانی، مثلا موهای اطراف رو برش بلند بزنی

در اینجا باید گفت انتخاب جلوه‌ های شیبدار و طولانی میتونه صورت گرد شما رو طولانی تر به نظر برسونه. مثلا برش هایی با موهای طولانی در قسمت های اطراف صورت میتونن به صورت شما شکل جذاب تری بدن و صورت رو کشیده تر نشون بدن.

مدل موی مناسب صورت گرد و تپل

با برجسته سازی یه تیکه از صورتت، گردیشو محو کن

واقعیت اینه که شما با ترفند برجسته سازی قسمت هایی از صورت، میتونید توجهات رو از روی شکل گرد صورت خود برداشته و به اون سمت هدایت نمایید. مثلا اگر چشماتون زیبا و درشت هستن، میتونید موهای جلوی صورت رو به شکلی خاص برجسته سی کنید تا چشماتون بیشتر مورد توجه قرار بگیره تا گردیه صورت!

مدل موی مناسب صورت گرد و تپل

مدل موی مناسب صورت گرد و تپل

توصیه واسه مدل موی صورت گرد، از حجم تا بافت و رنگ

اگر صورت گردی دارید یادتون نره که شما نباید قسمت های جانبی صورتتون رو پر حجم نشون بدید چرا که این کار سبب بزرگتر نشون دادن صورت شما خواهد شد. از طرفی هم استفاده از سبک بافت های مناسب برای صورت گرد میتونه خیلی خوب باشه. موهاتون رو به شکل سبک و نرم ببافید تا صورتتون ظریف تر و باریک نشون داده بشه. رنگ مو نیز یکی از اصلی ترین ترفند های برای کشیده تر نشون دادن صورت گرد می باشد که در اینجا شما میتونید از رنگ موهای تیره تر استفاده کرده و صورت خود را باریک تر نشون بدید. 

مدل موی مناسب صورت گرد و تپل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی