|

زوج های پولدار، اگه هشت میلیارد داری بیا بهت بگم "جردن" آپارتمان چی بخری

jordan tehran shayanews

گاهی برخی خرید خانه خیلی کوچکتر رو در منطقه ای بالاتر ترجیح میدن به خرید خانه بزرگ در منطقه ای پایین که این تماما به سلیقه و هدف بستگی داره.

لینک کوتاه کپی شد
1

اینروزها در شرایط سخت اقتصادی و تورم و... خلاصه همه مواردی که میدانیم خرید خانه بسیار دردسر ساز و البته بسیااار سخت شده که قطعا پولدار نشین و فقیر نشین آن را با پوست و استخون حس می کنند.

به گزارش«شایانیوز» اما خب قطعا شما اگر در خرید خانه پول خوبی داشته باشید می توانید در شرایط بسیار بهتری و با امکانات بالا زندگی کنید اما اگر یک کارمند ساده در تهران باشید با حقوق میانگین 8 میلیون آقا و 5 میلیون خانم که همسرشون باشن، سالی 156 میلیون حقوق دریافت کرده اید و اگر هیییچ خرجی نداشته باشید و حتی آب هم ننوشید باز بعد از چند سال میتوانید در محلات بالا و مرفه تهران یک خانه نقلی بخرید؟! در ادامه خواهیم گفت.

مورد دیگر اینکه در مناطق بالای تهران خانه هایی هستند که با متراژ های بسیار بالا و امکانات فول آپشن ساخته شده اند که خب خرید آن ها قطعا تنها از پس تیلیاردر های کشور بر می آید. اما خانه هایی هم هستند در همان مناطق بالا که متراژهای کم و نقلی دارند اما باز خریداری می شوند، اما توسط چه کسانی؟!

خریداران این جور خانه ها دو دسته اند؛ گروه اول کسانی که تمام تلاش خود را می کنند که به طور مثال یک خانه 60 متری در جردن داشته باشند و کلاس کاری شان حفظ شود حتی اگر نان شب را به سختی دربیاورند، و دسته دوم کسانی که خود نیز متراژ بالا نشین هستند و متراژ پایین رو برای خرید و اجاره و رهن دادن و به گونه ای سرمایه گذاری کردن خریداری می کنند.

اما در ادامه صحبت هایی که بالاتر داشتیم و جریان آقا و خانم کارمند، باید بگوییم که به طور مثال در منطقه جردن اگر به طور میانگین متری از 80 میلیون تا 130 میلیون حساب کنیم و بخواهیم یک خانه 60 متری به آن ها بدهیم حدودا 50 سال باید تنها فتوسنتز کنند و تورم تکانی نخورد و حقوقشونم اگر ثابت فرض کنیم بعد از نیم قرن میتوانند صاحب آن خانه شوند!!!

در ادامه نمونه هایی از این خانه ها را مشاهده می کنید.

Untitled

متراژ قیمت مشخصات و ویژگی
67 8 میلیارد و 800 متریال وارداتی فول فرنیش بوش آلمان
65 8 میلیارد و 400 لاکچری ترین اپارتمان منطقه
62  8 میلیارد و 60 زیر قیمت منطقه
75 7 میلیارد و 125 ویو کوه های شمال تهران
75 5 میلیارد و 900 از بهترین خیابانهای جردن

حالا از این ها که بگذریم بیاین بررسی کنیم اونایی که در این حد یعنی حدودا 8 میلیارد پول دارن و میخوان صاحب خونه بشن اینبار با متراژ بالاتر اما داشتن توقع کمتر از لحاظ منطقه ای، کجا و در چه حد میتونن خونشونو بزرگ تر کنند.

متراژ قیمت
160   8 میلیارد
142  8 میلیارد
170  7 میلیارد و 800
145   6 میلیارد و 800
145 6 میلیاد و 400

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی