|

Redmi Note 11T با شارژ سریع 33 واتی و چیپست 6 نانمومتری

Redmi Note 11T 5G’s 33W charging confirmed

معاون جهانی شیائومی تایید کرد که Redmi Note11T با شارژ سریع 33 واتی و چیپست 6 نانومتری به بازار عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سرانجام بعد از کلی انتظار و دنبال کردن شایعات متعدد شرکت شیائومی رسما اعلام کرد که جدید ترین عضو خانواده ردمی این شرکت که در 30 نوامبر عرضه خواهد شد از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی خواهد کرد; با توجه به اینکه نسل قبلی یعنی Redmi Note 10T از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کرد این جهش عظیم یک پیشرفت باور نکردنی برای شیائومی می باشد.

xiaomi-redmi-note11-2

مدیر عامل و معاون جهانی شیائومی هند همچنین اعلام کرد که Note 11T اولین گوشی هوشمند از خانواده Redmi  می باشد که مجهز به چیپست 6 نانومتری خواهد بود. احتمال می رود که چیپست مورد بحث در واقع Dimensity 810 باشد. اگر گمانه زنی ها درست باشند به این معنی است که Note 11T امکان رقابت با  Realme 8s را خواهد داشت که دقیقا به همین چیپست مجهز شده است.

با توجه به توئیتی که این سازنده چینی منتشر کرده است Note 11T توانسته است امتیازی بیش از 355000  را در بنچمارک AnTuTu بدست بیاورد که این امتیاز به معنی آن است که Note 11T قرار است لقب سریع ترین گوشی هوشمند 5G ردمی را به خود اختصاص دهد.

xiaomi-redmi-note11-1

این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.6 اینچی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و تنظیمات دوگانه 50 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی و 8 مگاپیکسلی به عنوان سنسور عمق ثانویه در دوربین پشتی عرضه می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پشتیبانی از اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری MIUI 12.5 و ظرفیت باطری 5000 میلی آمپر بر ساعت با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی اشاره کرد.

گمانه زنی ها بر آن است که این گوشی هوشمند در سه مدل متفاوتت به بازار عرضه خواهد شد:

4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی

6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی

8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی