|

آنر

نسل بعدی MagicBook آنر در 30 دسامبر معرفی خواهد شد

HONOR’s next-gen MagicBook 16 series to launch on December 30, featuring multiscreen collaboration and Windows 11

پس از عرضه آنر X30, این شرکت چینی تصمیم دارد که سری جدید لپ تاپ های MagicBook 16 خود را در تاریخ 30 دسامبر به بازار معرفی نماید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است, شرکت فناوری چینی, آنر تصمیم دارد که نهایتا پس از عرضه چند گوشی میان رده, اقدام به راه اندازی سری MagicBook 16 ارتقا یافته کند.

وب سایت چینی ITHome اعلام کرده است که این شرکت چینی قصد دارد تا لپ تاپ های ارتقا یافته از سری MagicBook 16 خود را در 30 دسامبر رونمایی کند, همچنین این وب سایت از زبان شرکت سازنده, آنر, می نویسد که نسل جدید MagicBook ها توانایی همکاری چند صفحه ای سازگار با گوشی های هوشمند, تبلت ها و دیگر صفحه نمایش های هوشمند را خواهند داشت.

این ویژگی امکان یکپارچه سازی لپ تاپ و سایر دستگاه های هوشمند نظیر گوشی های هوشمند را فراهم می کند و درنتیجه آن, شما می توانید از تمامی برنامه هایی که در تلفن همراه خود دارید, بر روی لپ تاپتان نیز استفاده نمایید.

Honer MagicBook

این طور که به نظر می رد این لپ تاپ های ارتقا یافته به همراه آخرین نسخه ی مایکروسافت, ویندوز 11, به صورت پیش فرض عرضه می گردند.

مدل های فعلی, Magic 16 Pro در ماه سپتامبر رونمایی شدند, و همان طور که دیدیم از صفحه نمایش 16.1 اینچی FHD IPS با نرخ تازه سازی 144 هرتز و ویژگی ضد تابش برخوردار می باشند. حاشیه های باریک 5.1 میلی متری و نسبت 87.3 درصدی صفحه نمایش نیز از ویژگی های بسیار  جالب توجه آن ها است.

از دیگر مشخصات آن نیز می توان به پردازنده AMD Ryzen 5800H آن و رم دو کاناله 16 گیگابایت در کنار 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و صد البته کارت گرافیگی NVIDIA GeForce RTX 3050 یا NVIDIA GeForce GTX 1650 اشاره کرد.

همچنین در ارتباط با ویندوز آن نیز باید اشاره کرد که سری MagicBook 16 از نسخه Home Edition ویندوز 10 پشتیبانی می کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی