|

اپل

iMac Pro اپل بهار 2022 عرضه خواهد شد

Apple iMac Pro with 27-inch miniLED display to reportedly launch in Spring 2022

براساس گزارش های اخیر اپل تصمیم دارد تا iMac Pro 27 اینچی خود را با صفحه نمایش miniLED در بهار 2022 عرضه کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اوایل امسال شرکت اپل خط تولید iMac خود را با عرضه یک دستگاه 24 اینچی که به چیپست M1 اپل سیلیکون مجهز شده بود دوباره به راه انداخت. از آن زمان به بعد انتظار می رود که غول فناوری کوپرتینو یک iMac Pro به روز شده را به بازار عرضه کند.

به گزارش Gizmochina طی هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر حضور iMac Pro 27 اینچی در سال آینده شنیده  شده است و به تازگی نیز گزارشی توسط Display Supply Chain منتشر شده است که نشان می دهد باید انتظار این دستگاه را در بهار سال آینده داشته باشیم.

Apple_imac-update-

براساس اطلاعاتی که در این گزارش آمده است iMac Pro 27 اینچی اپل, دارای صفحه نمایش MiniLED خواهد بود و از نرخ تاه سازی متغیر 120 هرتز و پنل پشتی Oxide پشتیبانی می کند. همچنین این دستگاه صفحه نمایش Pro Motion را به خط تولید iMac اضافه خواهد کرد.

به احتمال بسیار زیاد iMac Pro 27 اینچی آینده دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD (درایو حالت جامد) خواهد بود, درست مانند نسل قبلی خود. علاوه بر این ما احتمال می دهیم که کاربران اپل گزینه ای برای انتخاب چیپست M1 Pro و M1 Max خواهند داشت.

پیش تر از این نیز, مارک گورمن از بلومبرگ در مورد iMac ارتقا یافته با اپل سیلیکون, که در سال 2022 عرضه می گردد, اشاره کرده بود.

iMac Pro-2022

گزارش جدید همچنین به جدول زمانی عرضه برخی دیگر از محصولات اپل اشاره کرده است و براساس این گزارش iPad و MacBook های به روز رسانی شده به همراه پنل های OLED تا سال 2023 عرضه نخواهند شد و احتمالا شاهد حضور آنها در بازار جهانی طی سال 2024 خواهیم بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی