|

وان پلاس

وان پلاس Nord CE2 مجهز به تراشه Dimensity 900

OnePlus Nord CE 2 to launch with Dimensity 900 SoC

درحالی که انتظار می رفت وان پلاس در ژوئن 2022 نسل جدید Nord CE را رونمایی کند, به نظر میرسد که زود تر از این ها شاهد Nord CE 2 خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ژوئن امسال وان پلاس از Nord CE 5G خود رونمایی کرد و ما نیز انتظار داشتیم که جانشین آن در همان بازه ی زمانی, منتها سال2022 به بازار معرفی شود, با این حال به گزارش GSMArena یک افشاگر ادعا کرده است که این گوشی هوشمند زودتر از چیزی که ما فکر می کردیم رونمایی خواهد شد.

براساس گفته های این افشاگر Nord CE2 در سه ماهه ی اول سال آینده به بازار هند عرضه خواهد شد. همچنین این افشاگر اضافه کرده است که Nord CE2 به تراشه Dimensity 900 ,به جای Dimensity 750G که در نسل قبلی وجود داشت, مجهز خواهد گردید.

انتظار می رود که در پنل جلویی این گوشی هوشمند شاهد صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED باشیم. همچنین این طور که به نظر می رسد حداکثر رم این دستگاه 12 گیگابایت و حداکثر حافظه ذخیره سازی آن 256 گیگابایت خواهد بود.

OnePlus-Nord CE2

تنظیمات دوربین آن اما تقریبا شبیه به نسل قبل خواهد بود, به این ترتیب ما در پنل پشتی شاهد یک سنسور 64 مگاپیکسلی, سنسور 8 مگاپیکسری فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق خواهیم بود. علاوه بر تنظیمات دوربین, احتمالا نسل جدید همچون نسل قدیم از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود با این تفاوت که Nord CE2 از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی خواهد کرد, به جای شارژ سریع 30 وات که در نسخه های قبلی وجود داشتند.

این افشاگر در ادامه اظهار داشت که از لحاظ طراحی نیز تفاوت چندانی بین دو نسل وجود نخواهد داشت و Nord CE2 نیز از فریم پلاستیکی و محافظ های گوریلاگلس در پشت و جلو برخوردار است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی