|

اپل

MacBook Pro 2021 اپل و این همه مشکل!؟

Apple 2021 MacBook Pro suffers from multiple issues with its SD Card slot

MacBook Pro2021 اپل پس از اضافه کردن اسلات SD کارت با مشکلات متعددی در سر تا سر جهان مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به نقل از Gizmochina اپل سرانجام اسلات کارت SD را به MacBook Pro 2021  خود ,که بسیار از طرف کاربران تقاضا می شد, اضافه کرد. با این وجود در حال حاضر به جای اینکه کاربران بتوانند از ویژگی جدیدی که در اختیارشان قرار گرفته لذت ببرند در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات متعددی هستند که در ارتباط با SD کارت آنها وجود دارد.

به گفته ی MacRumors اخیرا تعدادی از کاربران اپل با مشکلاتی از قبیل سرعت پایین انتقال داده و غیر قابل دسترس بودن برخی از فایل ها و یکسری مشکلات دیگر مواجه شده اند. این گزارش همچنین اشاره می کند که مشکلات SD کارت گسترده است و در حال حاضر مدل های 14 اینچی و 15 اینچی MacBook Pro را تحت تاثیر قرار داده است. اما جالب اینجا ست که کاربران مختلف باگ های متفاوتی را در این رابطه گزارش می دهند ,در نتیجه هنوز نمی توان که به مشکل ثابتی در تعدادی از دستگاه ها اشاره کرد.

MacBook Pro Errors

متاسفانه  اپل تا به این لحظه رسما اعلام نکرده است که MacBook Pro 2021 آن از یکسری مشکلات در این پورت رنج می برد, به عبارت دیگر ما هنوز نمیدانیم که آیا مشکلات پیش آمده مبتنی بر نرم افزار است یا سخت افزار; با این حال ظاهرا سازنده ی iPhone از این ایرادات آگاه است و به برخی از کاربران اعلام کرده است که به زودی راه حلی را از طریق به روز رسانی نرم افزار ارائه خواهد داد.

بنابراین باید کمی منتظر بمانیم. امیدواریم که هرچه زود تر اپل اطلاعات بیشتر و موثق تری را در اختیار ما قراردهد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی