|

ریلمی

ریلمی 9 پرو پلاس و پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی!

Realme 9 Pro+ likely to support 65W fast charging

نام ریلمی 9i و +9Pro در لیست گواهی CQC چین دیده شده است; که خبر احتمال شارژ سریع 65 واتی برای 9Pro + را به ارمغان می آورد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به حال شایعات زیادی در ارتباط با ریلمی 9i منتشر شده است, اما به تازگی اخبار جدیدی در ارتباط با عضو دیگر این سری یعنی 9Pro + 5G منتشر شده است که برخی از مشخصات آن را فاش می کند.

براساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است ریلمی 9i و 9Pro + هردو توانسته اند گواهینامه CQC چین را دریافت کنند, خوشبختانه این گواهی ها اطلاعاتی در باره باتری و قابلیت شارژ این گوشی های هوشمند را فاش کرده است.

9i-CQC

بنابر اطلاعات فاش شدو توسط گواهی CQC ریلمی 9i به یک باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز گردیده است که از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می کند. از طرفی دیگر این لیست به ریلمی 9Pro + 5G و احتمال پشتیبانی آن از شارژ سریع 65 واتی شاره می کند, اما متاسفانه از ظرفیت باتری این گوشی هوشمند هیچ صحبتی نمی کند..

9pro plus- CQC

براساس اخبار و شایعاتی که تا این لحظه منتشر شده است ما احتمال می دهیم که 9Pro + 5G از یک سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو برخوردار باشد, همچنین ما فکر میکنیم که این دستگاه در دو نسخه 5G و 4G عرضه خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی