|

سامسونگ

گلکسی M13 موفق به دریافت گواهی بلوتوث شد

Samsung Galaxy M13 5G spotted on Bluetooth SIG confirming moniker

این روزها سامسونگ مشغول آماده سازی پرچمدار خود می باشد اما از محصولات میان رده و ارزان قیمت خود هم قافل نشده است ظاهرا رونمایی M13 نزدیک است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اواخر ماه مارس اخبارِ منتشر شده حاکی از آن بودند که سامسونگ در حال تولید یک میان رده ی مقور به صرفه ی دیگر به نام گلکسی M13 می باشد و کمی بعد تر نیز تصاویری از پنل پشتی این گوشی هوشمند منتشر شد. اکنون نیز به گزارش Gizmochina این گوشی هوشمند موفق شده است تا گواهی بلوتوث را دریافت کند.

سامسونگ گلکسی M13

براساس گزارش های قبلی ما می دانیم که این دستگاه قابلیت اتصال به شبکه ی 5G را خواهد داشت به علاوه ی این که یک جک هدفون 3.5 میلی متری، درگاه کابل USB، اسلات  سیم کارت دو گانه  و اسلات کارت حافظه microSD بر روی این گوشی هوشمند تعبیه خواهند شد. متاسفانه تا به این لحظه اطلاعات زیادی در رابطه با گلکسی M13 در دست نیست اما ما امیدواریم که طی روز های آتی اخبار بیشتری را به دست بیاوریم.

از آنجایی که این دستگاه موفق شده است گواهی بلوتوث را به دست بیاورد ما حدس می زنیم که به زودی زمان رونمایی گلکسی M13 نیز خواهد رسید.

سامسونگ گلکسی M13

برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که نسل قبلی این گوشی هوشمند گلکسی M12 می باشد که فقط از قابلیت اتصال به شبکه 4G پشتیبانی می نماید. دیگر مشخصات آن نیز مجموعه ای از ویژگی های رده متوسط است برای مثال این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD پلاس می باشد که بر روی آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. تنظیمات دوربین پشتی آن نیز شامل یک سنسور 48 مگلپیکسلی، سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی عمق و ماکرو می باشد. از دیگر ویژگی های آن نیز می توان به ظرفیت باتری 6000 میلی آمپری آن با شارژ سریع 15 وات و سیستم عامل اندروید 11 اشاره کرد. پردازنده ی گلکسی M12 نیز اگزینوس 850 می باشد.

سامسونگ گلکسی M13

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی