|

سامسونگ

سامسونگ گلکسی Z فولد 4 به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

Samsung Galaxy Z Fold4 to bring 108MP main camera

افشاگری های جدید از تنظیمات دوربین پیشرفته و بهبود یافته سامسونگ گلکسی Z فولد 4 خبر می دهند، پرچمداری که این روزها حسابی بر سر زبان هاست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید این روز ها لحظه ای نیست که نام پرچمدار تاشو آینده ی سامسونگ از سر زبان ها بیوفتد و در این بین توجه های بسیاری را معطوف به خود کرده است. به تازگی نیز اخبار و افشاگری های جدید اطلاعات در خور توجهی در رابطه با تنظیمات دوربین این گوشی هوشمند منتشر کرده اند.

با توجه به گزارشی که GSMArena روز گذشته منتشر کرده است انتظار می رود که گلکسی Z فولد 4 سامسونگ به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شود. حالا سوال اینجاست که آیا این ماژول دوربین همان ماژولی است که در گلکسی اس 22 اولترا شاهدش هستیم؟

سامسونگ گلکسی Z فولد 4 و تنظیمات دوربین ارتقا یافته

از طرفی دیگر یکی از افشاگران به نام chunvn8888 اعلام کرده است که تنظیمات دوربین گلکسی Z فولد 4 به استثنای دوربین پریسکوپ 10 مگاپیکسلی تقریبا مشابه گلکسی اس 22 اولترا خواهد بود. اگر این افشاگری درست از آب دربیاید به این ترتیب ما شاهد همان ماژول های 12 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و ماژول 12 مگاپیکسلی برای دوربین تله فوتو با زوم 3 برابری خواهیم بود که هم اکنون پرچمدار سامسونگ آن ها را ارائه می دهد.

شایعات دیگری نیز به گوش می رسد که از دوبین ارتقا یافته ی این گوشی برای عکاسی سلفی خبر می دهند؛ براساس این شایعات گلکسی Z فولد 4 به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که در مقابل دوربین سلفی نسل گذشته ارتقا قابل توجهی یافته است.

سامسونگ گلکسی Z فولد 4 و تنظیمات دوربین ارتقا یافته

با توجه به اخبار و گزارش های منتشر شده انتظار می رود که پرچمدار تاشوی آینده ی سامسونگ به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1  پلاس مجهز شود که هنوز رونمایی نشده است، به علاوه احتمالا این گوشی هوشمند بدنه ای نازک تر و سبک تر در مقایسه با نسل قبلی خود خواهد داشت.

نکته ی دیگری که بی صبرانه در انتظار کشف آن هستیم این است که آیا گلکسی Z فولد 4 به اسلات اختصاصی S-Pen مجهز خواهد شد یا نه؟ این سوالی است که هنوز هیچ پاسخ قطعی ای برای آن وجود ندارد.

سامسونگ گلکسی Z فولد 4 و تنظیمات دوربین ارتقا یافته

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی