|

بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین که باهاشون لکه های روی ماه فول اچ دی معلومه

بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین رو براساس رتبه بندی اون ها توسط کاربرا براتون معرفی کردیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- افراد موقع خریدن گوشی خواسته ها و نیاز های متفاوتی دارن که دوست دارن اون گوشی برآورد شون کنه مثلا یه عده به دنبال حافظه ی داخلی بالا توی گوشی هستن، یه عده به دنباله اسپیکر خوب، یه عده میخوان که پردازنده ی قوی داشته باشه گوشی تا هنگ نکنه و البته که یه عده هم به دنبال یه دوربین خوب میگردن و در بین برند های این روزای بازار ایران در حال پرس و جو راجبه این که بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین کدومان هستن چرا که این برند چینی این روزا نه تنها در ایران بلکه در سطح بین المللی سر و صدای زیادی کرده و یه رقیب سرسخت برای دیگر برند های گوشی محسوب میشه.

وقتی این سوال که بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین کدوما هستن میاد به ذهنتون زمانی رو به یاد بیارید که گوشی ها فاقد دوربین بودن و اولین گوشی های دوربین دار هم اونقدرا که باید و شاید کیفیت نداشتن ولی چقدر برامون خارق العاده به نظر میرسیدن در حالی که این روزا دیگه حتی بدترین گوشی های بازار هم سعی در ارتقاء دوربینشون داره تا مشتری بیشتری جذب کنن بنابراین میشه گفت که در حال حاضر خیلی ها به دنبال این هستن دوربین گوشیشون کیفیت عالی داشته باشه چرا که عکس انداختن تبدیل به یه بخش مهم از زندگی مردم شده. حالا در ادامه بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین رو براتون معرفی میکنیم.

بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

شیائومی می 11 اولترا از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

شیائومی می 11 اولترا رو نه تنها دربین شیائومی ها یه غول محسوب میشه از لحاظ دوربین بلکه میشه اون رو در بین دیگر گوشی های هم در سطح جهانی یه رقیب سرسخت به شمار آوورد. سنسور دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل هست و اندازه ی 1.1 اینچی داره، این سنسور پشت یه لنز 24 میلی متری قرار داره که ویژگی هایی مثل فوکوس خودکار، فوکوس لیزری و لرزشگر اپتیکال تصویر رو پشتیبانی میکنه. دوربین این گوشی به خاطر ترکیب کردن پیش فرض پیکسل ها عکس هایی 12 مگا پیکسلی میگیره. 

بگیم در خصوص دوربین سلفی این محصول شیائومی که 20 مگا پیکسل هست و تونسته رتبه ی خوبی رو بین رقبای خودش در سایت های رتبه بندی کسب کنه ولی خب در خصوص سلفی این گوشی میشه گفت که رقبا یه مقدار عملکرد بهتری دارن. در کل میشه گفت که در صورتی که دنبال یه گوشی شیائومی هستید که از نظر دوربین خوب باشه میتونید سراغ می 11 اولترا برید.

بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

شیائومی 12 پرو از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

شیائومی 12 پرو رو میشه از پرچمدارهای خوب شیائومی به حساب اوورد که دوربین اون شامل سه تا لنز عریض، فوق عریض و تله فوتو هست. دوربین اصلی این محصول 50 مگا پیکسلی هست و پشت لنز 24 میلی متری قرار گرفته که از لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار پشتیبانی میکنه. دوربین فوق عریض شیائومی 12 پرو 50 مگا پیکسل هست عکس هایی که ثبت میکنه 115 درجه ای هستن و لنز تله فوتو این محصول هم توانایی زوم اپتیکال دو برابری رو داره. در خصوص دوربین سلفی این محصول باید بگیم 32 مگا پیکسل هست و رتبه ی خوبی رو تونسته در بین رقبا و دیگر محصولات خود شیائومی کسب کنه.

دوربین دوم6464

شیائومی می 11 پرو از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

شاید براتون جالب باشه که با وجود این که این گوشی از شیائومی 12 نسلش عقب تر هست ولی در رتبه بندی امتیاز بالاتری داره که این نشون میده دوربین این گوشی چقدر خوب و باکیفیته. سنسور دوربین اصلی این محصول 50 مگا پیکسل هست و لنز جلویی اون 24 میلی متره و مثل مدل های قبل از فوکوس خودکار و لرزشگیر تصویر پشتیبانی میکنه. سنسور تله فوتو این گوشی 8 مگا پیکسل و لنز فوق عریضش 13 مگاپیکسله و در خصوص دوربن سلفی هم باید بگیم که سنشورش 20 مگا پیکسله. میشه گفت که این گوشی تونسته با کسب رتبه ی قابل قبول در بین سه گوشی برتر شیائومی از نظر دوربین قرار بگیره.

بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

شیائومی 12 از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

این گوشی رو میشه یکی از گوشی های اقتصادی در بین شیائومی ها محسوب کرد که در عین حال که قیمت خوبی داره کیفیت دوربین فوق العاده ای هم ارائه میکنه بنابراین میشه گفت که شاید این گوشی اونقدرا که باید و شاید بهترین نباشه در زمینه ی دوربین ولی خب با توجه به قیمت پرداختی شما میتونید عملکرد قابل قبولی از اون مشاهده کنید.

سنسور دوربین اصلی این گوشی 50 مگا پیکسله و پشت یه لنز 26 میلیمتری قرار گرفته که فوکوس خودکار و لرزشگیر تصویری رو پشتیبانی میکنه. این محصول شامل دو دوربین عریض و ماکرو هست که دوربین اصلی رو همراهی میکنن و به ترتیب 13 و 5 مگا پیکسل هستن و این نکته رو هم باید یادآور بشیم که در این محصول خبری از لنز تله فوتو نیست و این میتونه یه ضعف بزرگ برای این گوشی محسوب بشه.

بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی