|

فال روزانه ۱۶ فروردین؛ فال واقعی که میگن اینه اگه میخوای ببینی چی در انتظارته درنگ نکن!

فال

اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فال روزانه و یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم می باشد که مانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده کنید.

فال روزانه

فروردین 

از مسئله ای که باعث ترس و واهمه شما شده یا نی شود نگرانی به خود راه ندهید چون این مسئله یا این موضوع خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد. مراقب اطرافیان و دوستان خود باشید با اینکه آدم بسیار باهوشی هستید ولی برای انجام یک سری از کارها اعتماد به نفس کافی ندارید و به زودی از لحاظ مالی غنی خواهید شد.

 

اردیبهشت 

امروز برای شما یک روز عادی نخواهد بود. شاید اوضاع برای دیگران خیلی هم خوشایند نباشد، اما شما به خوبی می توانید خودتان را با شرایطی که پیش آمده است تطبیق دهیدپیشرفت و ترقی فوق العاده ای درباره هدف خود خواهید داشت و به زودی شاهد اتفاقی مثبت و هیجان انگیز در زندگی تان خواهید شد.

 

خرداد 

امروز فرصتی برای پیش بردن کارهایتان فراهم شده است و به ویژه اگر مسئولیت هایی بیش از حد توانتان پذیرفته بودید که نتوانسته بودید آنها را به انجام برسانید شما فردی جسور و شجاع هستید و به هرچه اراده کنی چون توکل شما همواره به خداست به خواسته و نیاز قلبی خود خواهید رسید.

 

تیر 

دست به کار تجارت و معاملات خواهید زد و در این امر بسار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد امروز دیدن رفتارهای غیر منطقی دیگران باعث عصبانیت شما می شود، اما نباید فکر کنید که مسائل آنقدر که به نظر شما واضح و مشخص هستند برای دیگران هم باید همین طور باشند.

 

مرداد 

از صحبتها و حرفهای یکی از اعضای خانواده یا بستگان یا دوستان ناراحت می شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی, این تیرکی و کدورت برطرف خواهد شد و امروز شما احساس می کنید که شکست ناپذیر شده اید، زیرا هر کاری که به قصد پیش بردن اهدافتان انجام می دهید بدون مواجه شدن بی هیچ مانع و یا مخالفتی پیش می رود.

 

شهریور 

در یک شادی قرار خواهید گرفت. شرکت در جشن و شادی ای که شما زیاد بدان تمایل ندارید, رفتن و یا نرفتن به این جشن به رای و نظر خودتان بستگی دارد.

 

مهر 

مراقب یک خسارت کوچک مالی یا گم شدن شیئی در خانه خود باشید.بهتر است به فکر کاری باشی تا بتواند اوضاع اقتصادیت را تکانی بدهد.

 

آبان 

رسیدن به سرمایه ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید.به رغم تلاشهایی که می‌کنی، به نظر می‌رسد هیچ تغییر تازه‌ای در وضعیت اقتصادیت ایجاد نشده‌است.

 

آذر 

از یک شرایط نامساعد و ناهموار رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت با یک برنامه غذایی مناسب سلامتی بدنت را تضمین کن. غذاهای سالم و غذاهای گیاهی بخش مهمی از رژیم غذایی تو خواهد بود.

 

دى 

در یک مسابقه یا امتحان یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه شما خواهد بود. هدیه‌ای از یک دوست می‌رسد که تو را کاملا خوشحال خواهد کرد. حالا می‌توانی درک کنی که زندگی فقط دنبال یک لقمه نان دویدن نیست.

 

بهمن 

اقبال شما هرچه در زندگی جلوتر می روید بلندتر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت تر خواهید بود.فعالیت‌های سخت روزانه تو را خسته و درمانده کرده. باید کمی به خودت برسی و مراقب سلامتی‌ات باشی

 

اسفند 

یک پیشنهاد غیرمنتظره و تعجب‌آور می‌شنوی و به زودی فکرهای مغشوش و درهم‌ات نظم و ترتیب می‌گیرد و اوضاع و احوال بر وفق مرادت خواهد بود. تحت تاثیر یک سازش و آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی به آرامش بسیار دست خواهید یافت..

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی