|

فال روزانه

فال روزانه 15 فروردین؛ اگه می خوای بدونی چه طالعی تو آینده در انتظارته بیا تا بهت بگم!

فال

می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فال روزانه و یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم می باشد که مانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده کنید.

فال روزانه

 

فروردین

مراقب اطرافیان و دوستان خود باشید با اینکه آدم بسیار باهوشی هستید ولی برای انجام یک سری از کارها اعتماد به نفس کافی ندارید از لحاظ مالی غنی خواهید شد در گذشته هدف هایی داشتید که به آنها دست نیافته اید و اطرافیان را مقصر می دانید به همین دلیل کینه و کدورت را در دل خود جای داده اید سعی کنید این کینو کدورت را از خود دور کنید چون خبر خوشی مانند موقعیت مالی تحصیلی و احساسی در پیش دارید. شخصی هست که شما را بسیار دوست دارد و در همه حال وفادار است. کسی قصد دارد به شما هدیه دهد اگر در جایی مشغول به کار هستید ترفیع یا پست و مقام برای شما رقم خواهد خورد. پیشنهاد سفر و یا به یک جای خوش آب و هوا را دارید. در روابط احساسی شما تردیدی وجود دارد ولی اگر بین شما و شخص مد نظر جدایی وجود دارد به زودی وصال خواهد رسید ولی با تأخیر.

 

اردیبهشت

 به زودی شاهد اتفاقی مثبت و هیجان انگیز در زندگی تان خواهید شد که ممکن است جابجایی یا مسافرت باشد یک خبر مهم تلفنی که مدتها انتظارش را داشتید دریافت می‌کنید شخصی را دوست دارید که در یک جای بسیار سرسبز و خوش آب و هوا او را ملاقات خواهید کرد. شخصی قصد دارد به شما کمک کند ولی کمکش از روی حسن نیت نیست مراقب باشید و در انجام کارهای خود به هرکسی اعتماد نکنید  تغییرات مثبت مالی در پیش دارید که بسیار خوشحال تان خواهد کرد در روابط احساسی خود دوست داشتن دوطرفه وجود دارد ولی یک ناراحتی و مخالفت در بین این وصال حاکم می شود.

 

خرداد 

به زودی همراه دوستان یا خانواده در یک دورهمی و جشن شرکت خواهید کرد. رفتن به یک جای سرسبز حال و هوای خوبی به شما خواهد داد. فکرتان درگیر مسائلی می باشد که باعث اختلال خواب و نگرانی شما شده است بحث و مشاجره توی خانواده یا در محیط کار دیده می شود ممکن است مخالفت با ازدواج باشد که باعث تنش های زیادی در زندگی تان خواهد شد ولی در آخر با صبر و شکیبایی و انتخاب درست عاقبتی زیبا خواهد داشت. در هفته های آینده برای مجردین به کمک واسطه ای خواستگاری پیش می آید و برای متاهلین در روابط احساسی ناراحتی وجود دارد ولی دلیل بر این نیست که به شما فکر نمی کند شرایطش را ندارد و فکرش درگیر بهتر است درکش کنید.

 

تیر 

در حال تلاش و تکاپو هستید که در زمینه ای که فکر می کنید به نتیجه و موفقیت می رسید یا خیر؟ نگران نباشید شما قدرت بالایی دارید و تسلیم ناپذیر هستید و این ویژگی شمارا به موفقیت نزدیک میکند. وصال یار برای شما دیده می شود دعوت و رفتن به جشن و مراسمی در پیش دارید اگر دوست مجردی دارید خبر ازدواج کردنش به گوشتان میرسد. شخصی دوستتان دارد که غیر مستقیم به شما توجه میکند و قصد دارد به زودی به شما نزدیک شود در چند ماه آینده پولی به دستتان خواهد رسید مانند وام قرعه کشی. پولی درخواست کرده اید که ممکن است با آن موافقت و باعث می شود اوضاع مالی تان به آرامش برسد در روابط احساسی شما خوشحالی، دلتنگی دوطرفه، آشتی و دیدار هست.

 

مرداد 

فرصت های خوبی در مسیر راه زندگی تان قرار خواهد گرفت و به خاطر این خدا را شاکر باشید. بین بعضی از زن و شوهر های متولدین ماه و سوء تفاهم باعث مشکل و یا اختلاف خواهد شد که این جنگ و دعوا به زودی فروکش می کند. با توجه به اینکه که همه چیز در زندگی تان طبق روال است ولی احساس تنهایی و بی کسی می کنید. این احساس به خاطر روش و خلق و خوی اشتباه شما می باشد تنبلی در شما حاکم شده است سعی کنید در رفتارهای خود تجدید نظر کنید تا به آرامش دست یابید. خساست شما باعث شده که کمی نمک نشناس و قدردان محبت دیگران نباشید سعی کنید اگر کسی به شما کمک یا محبت می کند قدردان و جبران کنید. در زمینه کاری ممکن است خبر خوبی دریافت کنید. در روابط احساسی شما شخص مقابل نگران است و محدودیت در دیدار دارید ولی به شما فکر می کند.

 

شهریور 

یک نگرانی و ناراحتی دارید ممکن است ست و سیاه قهر با شخص عاطفی تان باشد اگر قهر هستید آشتی میکنید منتظر ی خبری هستید و این خبر را دوستی به شما می رساند اتفاق خوشایندی به کمک شخصی برای تان پیش خواهد آمد مراقب باشید در اطراف شما اشخاصی وجود دارد که در مسائل کاری به شما حسادت میکنند به زودی از طرفی یکی از این افراد پیشنهادی برای کار جدید و یا یک شراکت به شما داده می شود عاقلانه صرف نظر کنید چون قصد زیاد زدن به شما را دارند. گره ای در کار داری که با کمک شخصی مهم حل میشود معجزه‌ای به خاطر کار خیری که قبلاً انجام داده‌اید برای تان پیش خواهد آمد و به زودی نتیجه اش را میبینی عید در روابط احساسی دیدار به تاخیر می‌افتد ولی خبری از طرف آن به شما خواهد رسید.

 

مهر

در یک محدودیت بسیار سخت قرار دارید که نمی دانید تصمیم درست چیست در مورد مسئله ای که برای تان ایجاد شده و فکرتان را مشغول کرده باعث شده بلاتکلیف و بین زمین و هوا معلق شوید. ولی به زودی یک فرصت و با یک امکانات خوب و یک پیشنهاد تازه برای شما فراهم خواهد شد که باعث خوشحالی و انگیزه شما میشود. هدف بزرگی در زندگی دارید با دقت تصمیم بگیرید و عجولانه رفتار نکنید حتماً به سفر بروید که باعث می‌شود نگرانی‌ها از شما دور شود. در در روابط احساسی شما ما دلخوری، ناراحتی، فاصله و دوری دیده می شود ولی علی رغم مشغله های کاری که دارد به شما فکر می کند.

 

آبان

شما انسانی مهربان، دل رحم و با گذشتی هستید تمام مسئولیت های خانواده روی دوش شما می باشد که بسیار سنگینی می کند ولی نتیجه این زحمات و کمک ها باعث پیشرفت و موفقیت در آینده شما خواهد شد. شخصی در حال تلاش کردن و نزدیک شدن به شما هست که مشکلاتی را پشت سر می گذارد و به زودی به شما نزدیک خواهد شد. موقعیت مالی خوب در انتظار شما و خانواده می باشد. رفتن به یک جای سرسبز همراه خانواده شما را از تنش ها و ناراحتی ها دور می کند اگر آقا هستید از طرف یک خانوم خبر خوشی را دریافت می‌کنید. روابط احساسی شما دو طرف است به زودی از طرف شخصی یک پیشنهاد تازه خوشحال تان میکند ولی برای خانم‌ها رقیب احساسی وجود دارد.

 

آذر

رقیب سرسختی در مسائل کاری و یا مسائل احساسی دارید که سرسختانه با شما رقابت می کند تلاش زیادی برای نابودی شما دارد ولی موفق نخواهد شد. گاهی اوقات دچار سردرد و در ناحیه قلبی یا قفسه سینه احساس درد دارید که باید به آن توجه و برای حل مشکل به پزشک مراجعه کنید که چند روزه رفع خو میشود. گاهی هم اوقات دچار استرس می شوید که ممکن است دل گرفتگی از دوستان و آشنایان باشد. شخصی کمک و همراهی زیادی برای حل مشکل شما می کند قدر ان را بدانید چو انسانی خیر خواه است. در هفته های آینده به یک مهمانی در راه دور دعوت می شوید در روابط احساسی لجباز هستید و به سختی ابراز محبت میکنید که باعث تضعیف شدن رابطه خواهد شد.

 

دی 

به زودی پول بزرگی نصیب شما خواهد شد که ممکن است چند ماهی طول بکشد ولی شما را به رفاه و آسایش می رساند این پول می تواند شما را به آرزوهایتان نزدیک کند. تولد فرزندی و یا بارداری در راه دارید اگر منتظر حکم و یا نتیجه و سندی هستید تا قبل از خردادماه دریافت خواهید کرد که نقش مهمی در آینده و زندگی شما دارد. اگر مجرد هستید یا در خانواده مجرد دارید شرایط خواستگاری و عقد مهیا خواهد شد. در روابط احساسی برای خانم ها رقیب دلتنگی دوطرفه و یک اتفاق خوب و خوشحال کننده در پیش هست.

 

بهمن

 منتظر پیغامی از طرف شخصی هستید که به زودی به شما می رسد و و باعث خوشحالی و شادی شما خواهد شد. در جمعی قرار می گیرید و پیشنهادی به به شما داده می شود که باید راجع به آن فکر کنید یک مقدار استرس دارید و دلتان گرفته که روابط عاطفی بیشتر دخیل است. پشت سرتان بدگویی می شود که این بدگویی از طرف دوستان و آشنایان خود هست و یک جور به هم ریختگی و ناراحتی در کارتان به وجود می آورد ولی نگران نباشید چون به زودی خبر خوش این ناراحتی ها را جبران خواهد کرد. شخصی که متولد تیر آبان و یا اسفند ماه هست در زندگی شما تاثیر می گذارد مسافر و یا مهمان ناخوانده دارید. در روابط احساسی مشکلاتی دارید که حل میشود و شخص احساسی شما ابراز توجه و علاقه خواهد کرد.

 

اسفند

در مورد موضوعی اضطراب و نگرانی دارید اگر کار دادگاهی باشد ممکن است با موانعی روبرو شوید خودتان در تلاش هستید تا چیزی را به دست بیاورید و یا در مسیری که هستید در مورد کار به نتیجه مثبت برسید. اگر منتظر خبر یا نتیجه هستید تا دو وعده زمانی دیگر حاصلی مثبت دریافت خواهید کرد. اردیبهشت ماه برای شما ماهی پر برکت و پر محصول که به نیت و مرادتان خواهید رسید. یک خبر خوب و یا یک خبر دعوت به جشن و مراسم در پیش دارید. کسانی که در رابطه تنها هستند یک پیشنهاد تازه دریافت می‌کنند. اگر قصد خرید ماشینی را دارید کمی صبر کنید و دست نگه دارید. با دوستان و آشنایانتان دیدار خواهید کرد و این دیدار شما را به آرامش می رساند. در روابط احساسی تان خوشحالی تعهد و سوپرایز هدیه دارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی