|

"نوید محمدزاده" با تیپ فوق خزش زد رو دست گوچی؛ شبیه قاطینگا پاتینگا شدن!

navid mohammadzadeh shayanews

نوید محمدزاده بازیگر معروف ایرانی که به تیپ های ناجور معروفه اینبار همراه با همسرش فرشته با استایل ناجورتر از همیشه با پوست حیوان ظاهر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

نوید محمدزاده بازیگر معروف ایرانی است که دیگه زیادی خودشو تو شهرت و خاص بودن گم کرده و به کلی سمت متفاوت بودن های اَجق وجق رفته. وی چند ماه پیش با فرشته حسینی ازدواج کرد که ظاهرا کاملا هم درست نیمه گمشده خود را پیدا کرده چون هر دو عاشق تفاوت های ناجور هستند!

به گزارش«شایانیوز» تا به حال واکنش های متفاوت و خنده داری نسبت به تیپ این زوج نشان داده شده اما ظاهرا برای آن چیزی جز خواسته خودشان مهم نیست که البته این هم ترفندی برای شهرت بیشتر است. زیرا آن ها از این طریق خود را از دیگر هنرمندان جدا کرده و سبکی جدید ساخته اند حالا هر چند ب یا خوب.

نوید خان را بر اساس نظر سنجی مقتدر ترین پیج اینستاگرامی میان هنرمندان انتخاب کرده اند. وی فعالیت زیاد یدر پیجش دارد اما هر چیزی را پست یا استوری نمی کند و فضای پیجش را همانند خودش خاص نگه داشته. آقای بازیگر به تازگی تصویری دو نفره همراه با همسرش منتشر کرد که جدا از قد کوتاه و بلندشان، استایلی که ست کردند بسیار بسیار کاربران را متعجب کرد و با نظرات مختلفی همراه شد.

نوید محمدزاده

این تصویر در حال وایرال شدن در اینستاگرام است که هر کجا نظراتبسیاری برای آن ها سرازیر می شود اما در پیج خود نوید سلبریتی های مختلف و دوستانش هم کامنت گاتشه اند و خب از اونجایی که باید در هر صورت از رفیقشون تعریف کنند، همین کار را کرده اند!

به طور مثال آقای "اشوان" خواننده ایرانی نوشت: نگاشون کن (با استیکر قلب)

اما کاربری در جواب گفته: الکی ازشون تعریف نکن تروخدا!!!

کاربر دیگری هم نوشته بود: شرط عقدشون این بود که حق نداریم هیچ وقت مث آدم لباس بپوشیم 

و دیگری: از این ضایع تر نداری؟(گفتگوی نوید با فروشنده هنگام خرید )

نوید محمدزاده

لباس گرون قیمت خانم و آقای سلبریتی از پوست حیوانات؟!

اما جدا از نظرات زیادی که درباره بد تیپی و عجیب بودن استایل این دو بازیگر آمده بود، عده ای هم درباره اینکه نوید و فرشته از پوست حیوانات برای لباس استفاده کرده اند صحبت کردند که اگر پوست حیوانات باشه به عنوان هنرمند ابراز تاسف برایشان کردند. 

یکی از کابران در این رابطه نوشته بود: اگر پوست حیوانات نباشه از فوم استفاده شده که امکان نداره این دو سلبریتی فوم بپوشند پس پوست حیوانات!

نوید محمدزاده

جالب اینجاست که نوید محمدزاده پیجی که این لباس هارو ازشون خریدند هم تگ کرده این در نوع خودش تبلیغی خفن است که قطعا هزینه خوبی هم در قبالش گرفته و دوم اینکه اگر سری به استوری نوید و پیج لباس فروشی بزنید میزان تباه بودن این پیج و استایل هایش را میفهمد که زده رو دست استایل های داغون گوچی! در ادامه پیجی که اقای بازیگر ازش خرید کرده رو مشاهده می کنید.

نوید خان و برند شخصی عطر Navid

اما این روز ها برخی هنرمندان به جز بازیگری در بیزینس های مختلف هم فعالیت دارند. مهران مدیری و محمدرضا گلزار برند عطر خود را راه اندازی کرده اند. نوید محمدزاده نیز به تازگی از برند عطر خود رونمایی کرده است.

وی عطری مردانه به نام Navid و برندی همنام خودش را تولید و عرضه بازار کرده است. بسته‌بندی و شیشه‌ی عطر ، با دقت و ظرافت شکیلی طراحی شده و به نوعی یادآور عطرهای برند Olfactive Studio هستند. بر روی شیشه و جعبه عطر نیز لوگوی سر ببر حک شده، چرا که ببر حیوان مورد علاقه این هنرپیشه محبوب است اما بر اساس نظر سنجی ها این عطر سه چهار ساعت بیشتر دوام و ماندگاری ندارد و گران قیمت هم نیست در رنج قیمتی 500 هزارتومان به بالاست.

نوید محمدزاده

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌باشد.

جالب است که بدانید این بازیگر معروف اوایل دهه نود در برنامه "دوستان" که برای نوجوانان تهیه شده بود با هنرمندان جوان دیگر مجری بود و به یکباره با بازی در فیلم های سینمایی شکوفا شد و حالا از شاخ ترین هنرمندان ایرانی است.

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    آقا نوید چرا مثل کارگرای سر ساختمان افغانی لباس میپوشی شما مرد ایرانی هستید با کلی طرفدار ایرانی

  • بی نام ارسالی در

    خخخخ قاطینگا پاتینگا

  • ناشناس ارسالی در

    دو تا فیلمنامه خوب باعث شد این اقا احساس کنه خیلی خاص تشریف داره،و میخواد مثلا متفاوت بودن خودش رو به رخ بکشه،در صورتی که پوچ بودنش و بی سوادیش توی ذوق میزنه

  • ؟ ارسالی در

    اه اه چه افتضاحه از فرشته بدم میاد از بس اون بد لباسهم نوید بد لباس شده

  • ناشناس ارسالی در

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂از همه راهی میخان جلب توجه کنن
    عقده دارین واقعا

  • نن ارسالی در

    خداوکیلی خیلی زشت لباس می پوشید واقعا یکم دقت کنید،🤭🤭🤭🤭🤭

  • فریبا ارسالی در

    عقلشو از دست داده

  • ناشناس ارسالی در

    من نژاد پرست نیستم افغانیا خیلیم خوبن ولی ایشون بدرد همون افغانیا میخورد چون حتی لباس پوشیدنشم مث هموناس در و تخته براهم ساخته شدن

  • آشنا ارسالی در

    بزارید هنرمندای بیچاره زندگیشونو بکنن

  • سوا ارسالی در

    آخه به شما چه که تو طرز لباس پوشیدن مردم دخالت میکنید حالا خوبه یکی بیاد تیپای ضایع شما رو قضاوت کنه

  • ناشناس ارسالی در

    حیف فرشته ک‌باهمچین آدم ازدواج کردحالم از ایرانی ها بهم میخوره تنهامن ن بلکه هیچ کشوری اینارودوست ندارن ادای بقیه مردم دنیارودرمیارن

  • ناشناس ارسالی در

    معلوم نیست از کدوم جهنم دره ای آوردن با زور پول و پارتی شده بازیگر

  • 🥀 ارسالی در

    بشما اصلا ربطی نداره
    خیلیم استایلش خوفه
    خو دیگ جوونه
    دوس دارن اینجوری بگردن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی