|

آخه مگه بازیگر 52 ساله انقدر جذاب میشه؛ دلبری "شهرزاد خانم" با پیرسینگ بینی و لباش!

shahrzad abdolmajid shayanews

شهرزاد عبدالمجید بازیگر معروف ایرانی است که با وجود سن و سال بالایی که دارد اما به دلیل عمل های زیبایی و میکاپ چهره اش بسیار جوان تر میزند!

لینک کوتاه کپی شد

شهرزاد عبدالمجید بازیگر شناخته شده ایرانی است که مدت هاست در زمینه بازیگری فعالیت ندارد اما همچمنان طرفداران خود را دارد. اگر بخواهیم از کارهای به یاد مانده شهرزاد عبدالمجید بگوییم باید به سریال جذاب "عرق سرد" و سریال طنز "تهران پلاک یک" اشاره کنیم.

به گزارش«شایانیوز» شهرزاد عبدالمجید در اینستاگرام فعالیت خوبی دارد و بیش از 212 هزار کاربر دنبال کننده او نیز هستند. وی از هنرمندان کم کاری است که حالا یا به دلیل نبود پیشنهاد کاری و یا خواسته شخصی از قاب تلویزیون دور شد و بی حاشیه ماند.

اما شهرزاد عبد المجید از دسته هنرمندان خانمی می باشد که چهره ای عمل کرده دارد و نچرال نیست. اگر هیچ چیز را در صورت وی در نظر نگیریم، لب های پروتز شده و پرسینگ بینی خانم بازیگر تو چشم است! در ادامه تصویر جدیدی که شهرزاد عبدالمجید از خود منتشر کرد را مشاهده می کنید که سن و سالش اصلا به چهره اش نمیخورد!

shahrzadabdolmajid_1640547877

اما شهرزاد عبدالمجید چند ماه پیش و در زمانی که واکسنی جز واکسن برکت آنقدر ها نبود با انتشار تصویری از خود در حال زدن واکسن متنی بلند بالا نوشت. در آن زمان برخی از هنرمندان به خارج از کشور رفتند و واکسن زدند برخی هم در ایران پول گرفتند و برکت زدند( البته به گفته خودشون برکت زدند).

خانم عبدالمجید هم از آنجایی که کاربران و مردم دل پری اشتند از این موضوع در این متن به این موارد اشاره کرد و نوشت:

خب من امروز رفتم دز دوم واکسن کرونا کووبرکت را زدم ...دفعه اول که عکس گذاشتم از اینکه برای واکسن کوو برکت رفتم و این واکسنو زدم بعضی اومدید توهین کردید و تهمت زدید و کلی منو با پیامهاتون دلگیر و ناراحت کردید و بعضی از دوستان عزیزم هم پیام و انرژی مثبت برام فرستادید که از شما عزیزان که با پیامها وانرزیاتون منو حمایت کردید سپاسگزارم روی حرفم با اون بعضیا هست که قضاوت کردید خواستم خدمتتون عرض کنم که من شرایط زدن واکسن فایزر یا سینوفارم را داشتم که بزنم .

می‌تونستم مثل عزیزانی باشم که رفتند در خارج از ایران و واکسن زدند باشم اما برگشتم ایران وبا توجه به اینکه شرایط زدن واکسن در ترکیه رو داشتم خواستم جدا از شما عزیزان و مردم وطنم نباشم و با شما همراه باشم ....

پس لطفا کمتر قضاوت کنید اون دسته از کسانی که گفتید پول گرفتیم خدمتتون عرض کنم خیر قرونی برای اینکار و به قول شما تبلیغش در جیب ما نرفته خیالتان راحت که مطمئن باشید برای هدف خوب و درست از جونم برای وطنم می‌گذرم اما برای پول خیر...

این حرفها و کلی حرفهای دیگه در دلم مونده بود که خواستم بعد از زدن در دوم واکسن خدمتتون بگم و بعنوان یک آدم فقط و فقط خواستم برای مردمم اطمینان خاطری باشم همین و بس.....

shahrzadabdolmajid_1625912018

بیوگرافی شهرزاد عبدالمجید

شهرزاد عبدالمجید متولد 17 مرداد 1348 در تهران، بازیگر و مجری است. تحصیلاتش تا مقطع دیپلم می باشد و به فوتبال علاقه دارد و شدیدا استقلالی است. وی یک برادر و یک خواهر نیز دارد.

شهرزاد عبدالمجید دوره های بازیگری را همراه با شهاب حسینی در آموزشگاه استاد حمید سمندریان گذرانده است.

shahrzadabdolmajid_1638888513

علت کم کاری

مدتی تحصیلات و زندگی در خارج کشور و شایعاتی که می گوید از طرف همکاران مبنی بر ممنوع الکاریش منتشر شده بود باعث کم کاری وی شده بود.

shahrzadabdolmajid_1631691035

ازدواج خانم بازیگر

انتشار عکس های از شهرزاد عبدالمجید و خواهرزاده اش یا برادرش با عنوان همسرش در برخی سایت ها منتشر شده که صحت ندارد، او مجرد است و هنوز در سن 52 سالگی ازدواج نکرده است.

shrzdabdolmajid-photokade-4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

  • ز م ارسالی در

    بخدا به روح سلیمانی عزیز از حسادت این حرفو نمیزنم

    دیگه حالم از این آدمهای تازه به دوران رسیده. کمبود دار عزت نفسی ضعف ایمانی و.. بهم میخوره

    خدا خیلی صبور و مهربانه اگه به شماها نگاه میکرد که فاتحه همه کشور رو باید میخوندیم کار خیر میکنید با کدام پول بزک کردن خود

    چرا حتی یه کباب هم میخورید لباس میخرید با هزاران عمل خودتونو جوان نگه میدارید در دید مردم میزارید

    بجز ضعف ایمان و عزت نفس چیز دیگری نیست

    شماها ترویج بی حجابی. فرهنگی غلط دینی که آره میتونیم بی حجاب باشیم بزک کنیم با نامحرم چح چح و قح قح کنیم خودمونو عروسک تو ویترینها برای مردان چشم چران هوسران بزاریم نماز و بخونیم اسم اهل بیت بیاریم اشک واسه حسبن بریزیم حله

    پس کی جواب این همه نوجوان که شماها الگوش شدین و رو به بیحجابی آوردند بده آیا فردا میتونید جواب خدا رو بدین

    بر منکرش لعنت خدا مهربان و بخشنده است ولی حق گمرا ه شدن این نوجوانها رو نمیگذره

    از وقتی امثال شماها زیاد شد مردها پر رو از دواج ها کم

    و... وای از مردان و زنان آخر زمان

    تو رو خدا واجب خدا را نادیده نگیرید آتیشش تر و خشک و با هم میسوزونه
    بخدا من شب و روز دعا میکنم حیا رو به ما زنان بر گردونه

    خدا الکی حجاب. محرم. نامحرم رعایت کردن را واجب نکرده



    • مریم ارسالی در

      حرف حساب جواب نداره

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی قشنگ گفتی ممنون من خودم هم باحجابم باحرف شماموافقم شمادرست میگین خیلی ها فسادروترویج میدن بایدتاوانش رواونایی که اهل فسادنیستندپس بدن واقعابه قول شما گفتنی اونایی که فسادروبرای کسایی که اهل فسادنیستندترویج میدن خداازشون نمیگذره بایداون دنیاجواب پس بدن چون خیلی هاباعث شدن که جوانان مابه فسادکشیده بشن خدایاهمه روبه راه راست هدایت کن به توپناه میبریم الهی آمین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی