|

"ترلان پروانه" با کلی آرایش و فیلترتو اینستا؛ ناز بود با اینا نازترم شد!

tarlan parvane shanews

ترلان پروانه که حالا با گربه سیاه دیده شد سعی می کند تا با عشوه و ناز در اینستاگرام فالوور زیاد کنه و دل هواداراش رو بلرزونه!

لینک کوتاه کپی شد

ترلان پروانه بازیگر جوان سینما که بعد از اکران فیلم گربه سیاه حسابی سر کیف اومده و تند تند در اینستاگرام پست و استوری منتشر می کند.

به گزارش «شایاینوز» ترلان پروانه که کار بازیگری را از کودکی آغاز کرد با وجود اینکه 23 سال بیشتر ندارد اما به گواه منتقدان در گربه سیاه بازی اش حسابی درآمده و می توان زین پس او را در زمره بازیگران پخته سینما به حساب آورد.

انگار خود ترلان خانوم هم بعد اکران گربه سیاه حالش حسابی خوب شده چرا که خانوم بازیگر در این ایام حسابی در اینستاگرام فعال شده و سعی می کند با طرفداران و فالوورهایش ارتباط برقرار کند.

ترلان البته کمی شیطنت را هم قاطی عکس هایش می کند و برای اینکه دل طرفدارانش را بدست بیاورد براشون تو اینستا عشوه میاد. 

tarlan_parvanee_2754564269601137337_1317736181

عشوه گری های ترلان و تصاویر جذابش باعث شده دنبال کنندگان خانوم بازیگر هم در این مدت زیاد شوند به نحوی که ترلان پروانه حالا نزدیک به 2 میلیون دنبال کننده دارد که حدود 200 هزار نفر آن ها جدید هستند و در واقع بعد اکران گربه سیاه خانوم را دنبال می کنند.

ترلان خانوم همش داره گربه سیاه می بینه!

ترلان پروانه این روزها در اکران های مردمی زیادی حضور پیدا می کند  با مردم گربه سیاه می بیند. البته تا قبل از اینکه پدر بهرام خان رادان فوت کند این دو با هم به شهرها و حتی کشورهای مختلف سفر می کردند و با مردم در سینما گربه سیاه می دیدند اما با توجه به حال روئز این روزهای رادان ترلان خود به تنهایی برای تبلیغ گربه سیاه به سینما ها می رود.

البته هر حضور ترلان در سینما حاشیه ای دارد و او هر بار با یه تیپ و استایلی خفن و فکر شده اومد اما در همه این مراسم و اکران ها یک چیز مشترک وجود دارد و آن هم شل حجابی خانوم بازیگر است. موضوعی که البته در اینستاگرام ترلان خانوم هم کاملاً هویدا است.

tarlan_parvanee_1636126736

tarlan_parvanee_1640266109

tarlan_parvanee_1640610416

tarlan_parvanee_1642262176

علاقه خانم خانما به رپرا!

ترلان پروانه مدتی پیش هم با پوشیدن هودی زد بازی حاشیه ساز شده بود که سامان ویلسون که به عمو ویلی معروف است هم براش کامنت گذاشته بود.

نظرات در این پست مختلف و زیاد بود اما یکی از کاربران نوشته بود: غمگینم مثله ترلان پروانه که هودی زدبازی پوشید به امید مهراد ولی سامان گیرش میاد!

خانم بازیگر پیشتر هم با خواندن آهنگ بهزاد لیتو علاقه اش را به آهنگ های رپ نشان داده بود و در برنامه مجید صالحی هم گفت از یاس آهنگ های زیادی گوش داده است.

tarlan_parvanee_1620046781

البته ترلان خانوم در عشق و عشقی ید طولایی داره که حداقل از سه مورد آن ما باخبریم. خانوم یک مدت با فرشاد احمدزاده بود و بعد از اینکه رابطه شون به سرانجام نرسید مدتی اسم ترلان در کنار سعید عزت اللهی هم شنیده شد و از آنجایی که این رابطه هم به ازدواج ختم نشد رسانه های زرد از رابطه ترلان با ارسلان قاسمی نوشتند که آن هم به سرانجام نرسید. البته شایعه خواستگاری امید حاجیلی هم از ترلان پروانه شنیده شد که به نظر خیلی جدی نبود اخبارش هم زود فروکش کرد.

file

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ⁶ناشناس ارسالی در

    عاشقتم

  • شیدوخت 💖 ارسالی در

    مثل همیشه خوشگل جذاب

  • Ta ارسالی در

    خیلی زشتو بیخود شده ، بدم میاد ازش

  • ملین ارسالی در

    آخه گربه به این قشنگی کی گفته این شبیه گربه
    😒

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی