|

تبلیغ بی سابقه "سحر واسه تتلو"؛ اولین عکس عاشقانه و توضیح رابطه عجیبشون!

amir tataloo shayanews

تتلو و سحر قریشی که مدتیه با هم هستند و خانم بازیگر در خانه آقای رپر ساکنه اینبار تصاویری در آغوش هم منتشر کردند که برای همه تعجب داشت.

لینک کوتاه کپی شد
3

سحر قریشی بازیگر همه جوره معروف ایرانی که دیگه اگه کسی هم از لحاظ ارتباطات عاطفیش نمیشناختش با حواشی چند وقت اخیرش حسابی شهرت پیدا کرد چرا که نامزد تتلو شدن قطعا یه بازیگر پر حاشیه و نترسی مثل خانم قریشی رو میخواد!!!

به گزارش«شایانیوز» سحر قریشی در آخرین کاری که دیده شد سریال "نیسان آبی" بود که قسمت هایی رو هم در ترکیه فیلمبرداری داشتند و ظاهرا خانم بازیگر برای ایفای نقش این سکانس ها رفت و دیگه برنگشت! حالا تتلو خواننده رپ پرطرفدار و پرررحاشیه با خانم قریشی نامزد هستند و در خانه تتل خان سکونت دارند. در این چند وقت عکس و فیلم هایی به صورت تیکه ای از سحر قریشی در خانه تتلو منتشر میشد اما هیچگاه عکسی دونفره ندیدیم تا اینکه بالاخره عروس جان و آقا داماد دونفرشونم تو آغوش هم منتشر کردند. در ادامه تصاویر را مشاهده کنید تا توضیحات تتل خان رو هم درباره حاج خانومش ببینیم که دست تو دست هستن اما با حجاب!

unnamed

275782347_265531785776679_5149518720836538767_n

عاشقانه هایی که تتلو در گوش حاج خانوم گفت!

اما تتلو برای این تصاویر جملاتی عاشقانه هم نوشت که جالب بود و شاید از تتلویی که مدام با دخترا مختلف بوده شنیدن و باور این چیزا سخت باشه و خالی بندی بنظر بیاد و این دقیقا همون چیزیه که تتلو خوب میدونه و مدام میاد توضیحش میده! 

تتلو برای تصویر اول در یوتیوبش نوشت: من از سیل و غم و طوفان گذر کردم به احترام وجود تو...

و برای تصویر دوم: با سیگارم سوزوندم نوکِ این زبونمو به هیشکی به جز تو نگم دوستت دارم !! رفیق ، ننه بابای منی

حالا چرا هی میگیم حاج خانوم! چون تتل خان از قبل اینکه از سحر خانوم کامل رونمایی کنه هی میگفت میخوام زن بگیرم و حاج خانوم صداش میکرد. بعد که گذشت گفت نامزدم مکه هم رفته واسه همین میگم حاج خانوم!

سحر+قریشی+(2)

البته که از اونجایی که ازدواج های سوری بین یکسری شاخ مجازی زیاد شده مثل دنیا جهانبخت و مهراد جم، تتلو هم در این باره که ازدواجشون دوامی پیدا میکنه یا نه توضیحاتی داد و خیلی صریح گفت اگه نتونیم با هم کنار بیایم جدا میشم و دقیقا چیزیه که تتلو باید میگفت تا پس فردا که به اهداف و پولشون رسیدن و از هم جدا شدن به هوادارا بگه من که گفته بودم!!!

ezgif.com-gif-maker+(11)

تتلو: ما عاشق همیم واسه همین گذشته سیاه همو کار نداریم!

اما تتلو از اونجایی که همش در حال توضیحه در جدید ترین مواردی که گفت درباره رابطه اش با سحر و حتی بچه دار شدن و عشقشون بود که خب همچنانم برای خیلی ها باور پذیر نیست اما خب تتل خان در تلاشه که بگه رابطه ما از رو عشق و ازدواجه!

امیر تتلو نوشت: نظرم هنوز راجع به ازدواج و بچه دار شدن همونه که بارها و بارها گفتم و به نظرم عشق وجود نداره و بالاخره یه روزی آدما از هم جدا میشن.

اما اینا دلیل نمیشه که حاج خانم رو دوست نداشته باشم . من امروز ایشون رو اونقدری دوست دارم که گذشته ش برام مهم نباشه و اونقدری برام جذاب و کامل هستن که نخوام به شخص دیگه ای فکر کنم.

و راجع به فردا و روزای آینده و راجع به اینکه چی پیش میاد هم هیچی نمیدونم مثل شما که نمیدونید.

ترجیح میدم آینده ی خودم و ایشون رو به دست طبیعت بسپرم ولی خب برای بهتر شدنش هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم !

در ضمن ایشون هم انقدری من رو دوست دارن که گذشته م براشون مهم نباشه!

به نظر من اتفاقا آدما هرچی عین من پرونده شون سیاه تر باشه بخشیدنشون عشق بیشتری میخواد

دقت کنید ! اگه گذشته ی من از نظر شما سیاه هستش پس ایشون اگه واقعا دوستم نداشت نمیتونست گذشته ی سیاهمو نادیده بگیره.

خیلی باید یکی رو دوست داشته باشی که اینهمه حرف مردم رو به جون بخری و بازم طرف رو بخوای و البته همه ی اینا اصلا به شما ربطی نداره ولی میگم که ذهنتون باز شه تو زندگی های خودتون استفاده کنید از این بحث ها !

ابراز عشق و علاقه به سبک تتلو!

امیر تتلو از وقتی که با سحر نامزد کرده خیلی عوض شده. او که در ویدیو ها و چت های قبلی اش همیشه فحش می داد و از الفاظ زشت استفاده می کرد از وقتی با سحر همراه شده خیلی مودب و آداب دان شده. تتلو که گویا خیلی از بودن سحر در کنارش راضی و خوشحال است تصویری از سحر قریشی را روی ساق دستش تتو کرد و اینگونه به خانوم بازیگر ابراز عشق و علاقه کرد.

CarImage9873580_1_thumb_450_300

وقتی سحر واسه دلِ تتلو خودشو به خون میکشه!

البته سحر هم که ین روزها داره کُپ تتلو میشه و به قول کاربرا شبیه دفتر نقاشی میشه، قسمت هایی از بدن و دست و صورتش رو تتو کرده و همچنانم داره ادامه میده! البته که به غیر از این هم انتظار نمیرفت و کسی که قراره با تتلو همنشین باشه و همسرش بشه قطعا باید تتو بزنه و حتی گیاهخوار بشه! در ادامه تتو های جدید خانم بازیگر را هم مشاهده می کنید.

tataloosportorginnal_2782096051782374547_34663591249

اقدام بی سابقه سحر قریشی! دعوت مردم به کنسرت تتلو

اما از اونجایی که تتلو مهر ماه کنسرتشو ترکوند برای بعد از عید در اردیبهشت ماه هم کنسرت داره اما با فرق اینکه اینبار نامزدش سحر ختانوم هم هست و از الان هم براش داره تبلیغ میکنه. سحر قریشی در صفحه یوتیوبش که چند وقتیه باز کرده و کلی هم سابسکرایب داره، تیزر کنسرت و خرید بلیط رو تبلیغ کرد. البته که اگر خانم قریشی هم اینکار رو نمیکرد قطعا تتلو دوباره با حجم زیادی از هوادارا روبرو میشد اما خب اینبار که دیگه هوادارای خانم بازیگر هم هستند و بیشتر قراره بترکونن!!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی