|

"نگار عابدی" چند سالش و این روزها چه کار می کنه؟

negar abedi shayanews

نگار عابدی بازیگر سریال دودکش می باشد که در دنیای واقعی و زندگی شخصی اش کمی نامناسب پوشش خود را انتخاب می کند و حاشیه ساز می شود.

لینک کوتاه کپی شد
2

نگار عابدی بازیگر معروف و باحال ایرانی می باشد که بیشتر در فیلم و سریال های طنز بازی می کند به خصوص با ایفای نقشی که در سریال "شمعدونی" داشت خیلی از مخاطبین را با خود آشنا کرد!

به گزارش«شایانیوز» نگار عابدی البته در سریال های طنز دیگری همچون "دودکش" و "پلاک 13" نیز بازی داشته است. وی از هنرمندان با سابقه در تئاتر است که ریشه خود را هم در تئاتر می داند و مدتی پیش هم تصاویری نه چندان متعارف از پوشش خانم بازیگر بر روی صحنه تئاتر حاشیه ساز شده بود که در ادامه به آن میپردازیم. 

از این ها که بگذریم نگار عابدی در اینستاگرام هواداران خود را دارد اما چندان فعالیت پررنگی ندارد مثل خانم بهاره رهنما! این بازیگر خوش چهره در کل علاقه ای به حجاب ندارد و بیشتر مواقع استایلی نکته دار دارد که باعث نظرات افرادی میش ود که افکاری مریض و ناجور دارند! در ادامه تصویری که نگار عابدی منتشر شده را مشاهده می کنید که با کامنت های مختلف کاربران همراه بود.

bazigaran.zan.ir_1649005893

نگار عابدی مجرد اما بچه دار!

نگار عابدی در حال حاظر مجرد است اما سال ها پیش با آقای هدایت هاشمی بازیگر نقش "اوس موسی" در پایتخت ازدواج کرد که خب مثل خیلی از بازیگران دیگر منجر به طلاق شد و دوام چندانی پیدا نکرد.

خانم بازیگر مدتی پیش تصویری از خود و دخترش اِما منتشر کرد. آنچه در این تصاویر باعث توجه کاربران شد شباهت زیاد دختر نگار به پدرش هدایت خان هاشمی است.
film_clip_ax_1637961384_2

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا آمدن دخترشان، زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد که در نهایت به طلاق منجر شد.

نگار در خصوص جدایی از هدایت هاشمی گفته بود: وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی مان را باید از هم جدا کنیم.

البته هدایت هاشمی خیلی زود دوباره ازدواج کرد و از همسر دومش مهشید ناصری یک دختر هم دارد.

1_abedinegar-photokade-com-6

انگاری تئاتر اروپاست! ژست و پوشش عجیب نگار عابدی 

هم آن طور که ابتدای متن اشاره شد نگار عاشق تئاتر است و خود هم مدیون صحنه نمایش می داند البته این عشق تئاتر برخی مواقع هم کار دست خانم بازیگر داده به طور مثال انتشار تصاویری از ژست های نگار در صحنه یک تئاتر با واکنش های زیادی مواجه شد.
honarmandan_hotpics_1559853427_6
 

بیوگرافی جالب نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد ک تنها یک دختر از همسر سابقش دارد.

انصراف از دانشگاه به عشق بازیگری

در سال 1369 وقتی 20 ساله و دانشجوی زبان انگلیسی بود با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از محلات از دانشگاه انصراف داد و وارد این کلاس ها شد.
او زیر نظر مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان دوره بازیگری گذراند سپس برای ادامه تحصیل رشته تئاتر را انتخاب کرئد.
 
135783130_1374331162901555_3770128272222855816_n

روانشناس بجای بازیگری

دوست دارم آدم‌ ها را بشناسم ، آنها را بفهمم و شخصیت و رفتارشان را تحلیل کنم ، روحیه شناختی بالایی دارم و شاید اگر بازیگر نمی‌ شدم روانشناس می‌ شدم.

خانم بازیگر تو 9 سالگی عاشق شکسپیر

وقتی تنها 9 سالم بود تمام نمایشنامه‌ های شکسپیر را خوانده بودم.

در آن مقطع ما بواسطه شغل پدرم در شهر اهواز زندگی می‌کردیم و به همین خاطر می‌ توانستیم سایر شبکه‌ های عرب زبان را هم بگیریم. من هم از این فرصت استفاده می‌ کردم و تئاترهای معروفی نظیر رومئو و ژولیت که از شبکه بی‌ بی‌ سی پخش می‌ شد را تماشا می‌ کردم.

40462254_488618251654818_2958449627966990690_n

abedinegar-photokade-com-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی