|

موهات فرفریِ و کلافه ای از بستنش؟ بیا که اینجا کلی مدل مجلسی و آسون واست داریمااا

اگر جزو مو فرفری ای هستید که از مدل ساده اما شلوغ موهاتون خسته شدین پس حتما یه سر به این مطلب بزنید که ویدیوهایی از خوشگل کردن موی فر داریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خانوما به دلیل اینکه حتی مو کوتاه ترینشونم از پسرا موهاش بلند تره مراقبت و نوع بستن هم براشون سخت تره. موی سر خانوم ها چون بیرون از خونه کلا زیر شال و روسری و مقنعه میره آسیب خیلی خیلی بیشتری به نسبت آقایون میبنه و به همین دلیل باید هم هر چند مدت یکبار نوک گیری و یا کوتاه بشه و هم از سرم، تونیک، ماسک مو و روغن و... استفاده بشه.

به طور مثال یکی از مشکلات ناجور واسه موهای بلند موخوره هستش که هرچقد هم بالاتر بره بیشر موهارو خراب میکنه و باعث وز شدن خورد شدن و در نتیجه سالم نبودن موها میشه. پس باید چاره ای اندیشید تا موهایی سالم تر داشته باشیم. در ادامه چند نمونه کار راحت گفته میشه که توجه بهش میتونه کمک خوبی داشته باشه به موخوره نداشتن و یا کم موخوره زدن بعد از اینکه موها سالم شد.

1- نوک گیری: با یک قیچی تیز ماهی یکبار موهارو نوک گیری کنید یا اینکه قیمتی کوچک از مو رو بردارید و موهایی که به صورت شاخه ای بیرون زده هستن رو به ارومی قیچی کنید.

2-حوله خشن ممنوع: استفاده از حوله میکروفایبر یا یک تی شرت نخی کهنه جایگزن حوله زبر و خشن برای خشک کرن موهاتون استفاده کنید.

3- روغن تراپ ساده: هر شب سه یا چهار قطره روغن به ساقه موهاتون بزنید که از پیشنهادهای خوب میشه به روغن آرگان، روغن بادام و روغن اووکادو اشاره کرد.

4- نرم کننده: هفته ای یکبار از نرم کننده عمقی در حمام استفاده کند.

5- تقویت کنده: میدونستین امگا 3، بیوتین، فولیک اسید باعث میشه کمتر به موخوره در بشی؟ پس از موا غذایی حاوی سه موردی که گفته شد حتما استفاده کنید.

6- حذف رنگ مو ارزون: رنگ موهای ارزون باعث موخوره میشه! استفاه از رنگ موهای بدون امونیاک یا رنگ موهای طبیعی رو جایگزین کنید.

7- گرما: استفاده بیش از اندازه از بابلیس و اتو مو باعث موخوره های شدید میشه.

8- روبالشی: استفاده از روبالشی اسکرانچی ساتن علاوه بر جلوگیر از موخوره باعث کمتر گره خوردن مو و کاهش ریزش مو هم خواهد شد.

Untitled

مدل مو مجلسی برای فرفری ها

اما جدا از همه این موارد که خیلی جاها ازشون شاید گفته شده باشه موردی هست که کمتر بهش توجه میشه، هم در صفحات بلاگر ها و هم سالن های آرایشی مو فرفری ها هستند که براشون بستن موها سخته چه برسه به مدل دار شدن موها!

Untitled

موفرفری ها اگر چه در نوع خود شخصیت و سبکی خاص محسوب میشن اما برای شینیون و یا دم اسبی بستن و یا بافتشون کاری بسیار دشوار دارند. شکل ساده موهای فرفری معمولا ساده ترین راه برای آرایش این دسته از موها می باشد، اما بهتر است در آرایش این نوع مدل موها کمی خلاق تر باشید چرا که فر بودن مو شما خودش به تنهایی مدل جذاب محسوب میشه که تنها با چند سنجاق و کش میتونه به یه ظاهر جذاب تبدیل بشه.

در ادامه چند ویدیو برای مدل دار بشتن موهای فرفری مشاهده می کنید که با کمی تمرین به راحتی میتونین یاد بگیرین.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی