|

عاشقانه "مهران غفوریان" با هانا کوچولو وقت خواب؛ علاقه خاص خانومش به هاپو!

mehran ghafourian shayanews

مهران غفوریان عاشق همسر و دخترشه و این موضوع رو به شکل های مختلف نشون داده آرزو هم انگار دوست داره که تو توجه باشه و عکس هاش پره تو اینستا

لینک کوتاه کپی شد
1

مهران غفوریان بازیگر طنز سینما و تلویزیون که تو این چند سال هم از لحاظ فیزیک و هم از لحاظ کاری حسابی تغییر کرده البته این تغیرات شگرف مهران غفوریان مصادف شد با ازدواجش و احتمالاً خانم همسر هم تاثیر به سزایی تو اون ها داشت.

به گزارش «شایانیوز» مهران غفوریان عاشق دختر همسرش هست و حتی زمانی که برای یک پروژه چند روزی به سفر رفته بود و از زن و بچه اش دور بود تو ویدیویی که از مکالمه تصویریش با دخترش منتشر شده عین ابر بهار گریه می کرد و اشک می ریخت!

غفوریان به تازگی هم یک سلفی عاشقانه از خودش و دخترش هانا را منتشر کرد و نوشت:

بابا عاشقته هانا 

عشق و علاقه مهران به دخترش دو طرفه هست و اون طور که از قول همسر این بازیگر نقل شده هانا خانوم هم به شدت بابایی هست و اون مدتی که مهران دچار عارضه قلبی شده بود و در بیمارستان بستری بود به شدت بی تابی می کرد و بهونه باباش رو می گرفت.

299298611652110998

عزم مهران غفوریان و بانو واسه شاخ شدن تو اینستا!

از این ها که بگذریم مهران غفوران هم در چند مدت اخیر راه و رسم شاخ مجازی بودن و حواشی و رو بورس بودن رو یاد گرفته و با استفاده از تصاویر همسرش جلب توجه می کند. ناگفته نماند آقای بازیگر عشق فراوانی به دختر و خانومش داره و خانواده دوسته اما دقیقا از همین طریق همسرشون خانم آرزو غفوریان رو به مخاطب شناسوند و حالا آرزو غفوریان 130 هزار دنبال کننده دارد چرا که عکس های فالوور پسندی منتشر میکنه. در ادامه استوری جدید وی را مشاهده می کنید.

522

Untitled (3)

خودنمایی آرزو خانم با دست های پر تتویی!

زمانی که مهران غفوریان بستری شد و کارش به بیمارستان کشید تصویری از دست تتلو شده آرزو خانم روی قلب مهران در شبکه های اجتماعی پربازدید شد چندی بعد هم آرزو تصویری از نوازش دخترش هانا را منتشر کرد که علاوه بر جلوهای مادرانه دست تتو شده خانم غفوریان هم جلو خاصی به این تصویر داده است.

arezoo_ghafourian_1636228188

 

arezoo_ghafourian_1636642183

چرا این همه عکس بی حجاب از همسر مهران غفوریان پرشده تو اینستا؟

در این میان که بسیاری از هنرمندان در حال طلاق و یا جدا شده از همسرشان هستند این نوع عاشقانه ها برای مخاطب بسیار زیبا و جذاب به نظر می آید. 

اما چندی پیش هم تصویری از مهران غفوریان همراه با همسرش منتشر شد که ظاهرا در خارج از کشور حضور دارند و مهران خان به مناسبت تولد خود با همسر خوش چهره اش آن را به اشتراک گذاشت که این تصویر هم با بازخورد زیادی همراه شد.

عده ای برای آن ها آرزوی خوشبختی کردند و از دیدن این زوج ذوق زده شدند، عده ای هم از بی حجابی آرزو غفوریان نظرات تندی نوشتند.

Untitled+(1)+(1)

البته این اولین بار نبود که عکس های بی حجاب از زن مهران خان منتشر میشد ناگفته نماند مهران غفوریان اینجوری که مشخصه علاقه بسیااار زیادی به خانومش و دخترش هانا داره اما انتشار تصاویر بی حجاب از همسر تنها شخص را در حواشی می اندازه که هنرمندان این رو به خوبی میدونند و همواره سعی دارند تا از این طروق رو بورس باشند!

در ادامه عکسی که مهران غفوران برای سالگرد ازدواج با همسرش منتشر کرد را مشاهده می کنید.

hashiyeh_1641246827

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی