|

تیپ جینگیلیِ "عروس فاطمه گودرزی" با تمِ اتاق خواب؛ خانوم کل زندگیش رو ریخت رو داریه!

fatemeh goodarzi bride shayanews

دریا مرادی دشت عروسِ فاطمه گودرزی، بازیگر سینماست که به تازگی استوری های شخصی همراه همسرش رو تو پیج اینستا منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فاطمه گودرزی از بازیگران حرفه ای و سابقه کار در فضای سینما و تلویزیونه که پویان و آوا گنجی فرزندان این بانوی محبوب هستن و چندین سالی میشه که عضو جدیدی به نام دریا مرادی دشت هم به اونا اضافه شد و تعداد بازیگرای خانواده گودرزی به چهار نفر رسید. دریا خانوم هم مدت هاست که مشغول بازیگری و البته کارهای ویژه مدلینگ در اینستاگرامه و طرفدارای بسیاری داره.

دریا مرادی اخیرا استوری منتشر کرد که تو اون از استایل خیلی خفنش تو خونه رونمایی میکنه و بعدا هم از بیرون رفتن به همراه همسرش یعنی آقای پویان گنجی استوری دیگه ای گذاشت که تیپ جینگیلیش رو با استایل خسته و داغونی به اطلاع طرفدارانش میرسونه. دریا خانوم  مثل اینکه امروز خیلی فاز خستگی داره و نوشته که امروز فقط پِلن، اتاق خواب باشه!

daryamoradidasht_2858112708005136181_425905657

دریا خانوم، استاد خودنمایی تو اینستا!

دریا مرادی این روزا جزو سلبریتی های پرکار اینستا به شمار میاد که بیش از 40 هزار دنبال کننده داره و روز به روز هم تعداد فالوورهاش بیشتر میشه. زندگی ساده و البته پرهیاهو دریا خانوم از زمانی که با پویان ازدواج کرده، مدام با استوری های گوناگون به نمایش گذاشته میشه و به گفته کاربران، جو اینستا حسابی رو عروس خانوم تاثیر گذاشته و دریا مرادی داره بیش از پیش تبدیل به یه سلبریتی تمام عیار میشه.

Untitled000

Untitled00

پارتی کلفت گودرزی ها پیش آقای مدیری!

یکی از اتفاقات جالب که اخیرا برای خانواده گودرزی افتاد، دعوتشون به برنامه دورهمی با مجری گری مهران مدیری بود که توجه خیلی از کاربران فضای مجازی رو جلب کرد.

دریا خانوم به همراه خانواده دومش تو این برنامه حضور پیدا کرد و با تقلب های بی حد و مرزی که گروهش به هم می رسوندن، حسابی آقای مدیری رو کلافه کردن و باعث شدن خیلی از شرکت کننده های این مسابقه نسبت بهش واکنش نشون بدن. البته مهران مدیری خودش به شخصه فوق العاده هوای فاطمه گودرزی و گروه او رو داشت و نشون داد که خانوم بازیگر خیلی پیش مهران خان پارتی داره.

fksefhkesu

darya

تبلیغات راه و بی راه دریا مرادی!

دریا مرادی از اون دسته بازیگران کم کاریست که بشتر تو فضای اینستا مشغول فعالیته و از شهرتش تو راه تبلیغات مختلف استفاده میکنه که اغلب اونا هم با استقبال زیادی روبه رو میشه. دریا خانوم به خاطر تبلیغات مدلینگ استایل و میکاپ نزد کاربران فضای مجازی بیشتر به عنوان یک مدل معروفه تا بازیگر!

البته این سبک جلب توجه تو اینستا توسط دریا مرادی تنها به خاطر جذابی ظاهری و خوش استایل بودنش نیست و عروسِ یک بازیگر حرفه ای بودن مثل فاطمه گودرزی هم تو این زمینه خیلی به او کمک کرده و تونسته طرفداری زیادی براش دست و پا کنه.

daryamoradidasht_1595162116

daryamoradidasht_1505548086

خانوم بازیگر در حاشیه!

خانوم مرادی دشت با بازی تو سریال ها و فیلم های مختلف نزد اهالی سینما شهرت داره، ولی به دلیل اینکه بیشترین همکاریش در بازیگری با مهران مدیری بوده، اگه کارهای آقای مدیری رو دنبال کرده باشید، قطعا او رو هم تو نقش های مختلف دیدین. سریال هایی مثل درحاشیه، ویلای من و شوخی کردم او رو به محبوبیت بیشتری نزد مردم رسوند.

دریا مرادی عاشق تفریح و گشت و گذاره و در کنار مدلینگ بودن و بازیگری همیشه هوای خودش رو داره و از سفرای کنار دریاش هم اصلا نمیگذره. دریا خانوم به مطالعه کتاب های مختلف علاقه زیادی داره و اطلاعات عمومیش هم به نسبت قویه و این رو تو برنامه دورهمی هم ثابت کرد.

Capture258

Capture548

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی