|

تیپ دو پهلو "یکتا ناصر" که شد مرکز توجهات؛ اینجوری نگاش نکنین خانوم سوفیا لورن ایرانه!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر مدتی بود بسیار بی سر و صدا شده بود تا اینکه خانوم بازیگر با تیپی متفاوت و البته جذاب در اکران خصوصی ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکتا ناصر از هنرمندان اسم و رسم دارد و البته کاربلد سینمامون می باشد که سالهاست او را یا بر روی پرده نقره ای و یا در  سریال های شبکه خانگی می بینیم. یکتا ناصر همسر کارگردان مشهور و بسیااار پُر کار سینما یعنی آقای منوچهر هادی می باشد و اصلا سنگین ترین دلیل پر کاری خانوم بازیگر هم همسرشون است اما خب وقتی شما در این عرصه پارتی داشته باشه میتازونی دیگه شوهر کارگردان داشته باشی بایدم همه جا دیده بشی!! یکتا ناصر اما شخصیتی به دور از حاشی دارد و خب این کمی از به مواردی که گفتی دَر میشه و کمتر مورد قضاوت قرار میگیره.

یکتا خانوم ناصر اما هواداران بسیاری هم داره و پیجش با 1 میلیون 300 هزار دنبال کننده فعال است. وی از اون دسته هنرمندانی می باشد که حوصله کاربر تو 1یجش سر نمیره و مدااام از تیزر و کارای سینماییش نمیزاره بلکه تصاویر زیبایی که در طول زندگی میگیره هم منتشر میکنه و خب این باعث میشه تا کاربران بیشتر با این چهره آشنا بشن و خوششون بیاد. اما قطعا هر چیزی به حدش خوبه نه بیشتر و کمتر و یکتا ناصر حدش رو میدونه!

از این ها که بگذریم یکتا ناصر به تازگی در مراسم اکران خصوصی فیلم بازیوو حضور داشته و همراه با دخترش سوفیا تیپای قرمز زدند. در ادامه تصاویر را مشاهده می کنید. ناگفته نمونه یکتا ناضر اینبار موهاش رو پسرونه زد و استایلی خانومانه داشت که در نوع خود جالب بود!

Untitled

Untitled

Untitled

اظهار نظر زشت کاربران برای دختر یکتا خانوم ناصر!

از حق نگذریم یکتا ناصر در این مراسم هم از لحاظ چهره و مو و هم استایل، زیبایی خاص خود را داشت و نه اَجق وجق پوشید و نه ساده و بی آلایش!

موی کوتاه هم از نظر بسیاری از کاربران به خانوم بازیگر میومد و زیباترش کرده بود اما از اونجایی که یکسری کاربر همیشه در صحنه نمیتونن نظراتی نامناسب ندن، درباره دختر وی یعنی سوفیا 5 ساله نظراتی منفی دادند و گفتند شبیه به پدرش شده و زشت!!

واقعا چنین نظری برای یه بچه جالبه؟ به فرض اینکه مادرش با عمل زیبایی هم به این چهره رسیده باشه خب چه اشکالی داره که مادر یه کارایی برای خودش کرده و بچه شبیه به پدرشه و یا اصلا کُپ قبل از عمل زیباییه مادره!! یکسری از خانومای بازیگر مثل نیوشا ضیغمی آیتم های بسیاری در چهرشون رو تغییر میدن و عمل و پروتز میکنن اما واقعا یکتا ناصر چندان زیاد دست به صورتش نبرده!

Untitled

صورت یکتا ناصر جزو اَشکال سخت و عجیب هندسیه!!

یکتا ناصر اما سالهاست که برای موضوعی از مخاطب حرف میخورد و چند باری هم واکنشاتی به آن نشون داده اما ظاهرا کسی حرف های خانوم بازیگر رو قبول نداشته! یکتا ناصر صورتش زاویه فکی بسیار تند و تیز دارد جوری که در برخی از عکس ها شبیه به ذوزنقه میشه و خب نظر مخاطب اینه که ایشون زاویه فک زده اما نظر خود یکتا اینه که این موضوع از کودکی در صورتش بوده و به مرور بیشتر شده و امری خدادادیه!

قطعا هنرمندان وقتی به یه حدی از شهرت میرسن یه کارایی برای تغییر یا زیبا شدن و گاهی هم چشم و هم چشمی انجام میدن اما یکتا ناصر هیچگاه این نظریه رو درباره فکش قبول نکرده!

yekta_nasser_1632386809

فریدون جیرانی: شوهرت جرات نمیکنه بهت بگه چجوری بازی کنی!

اما ابتدای متن گفته بودیم یکتا خانوم ناصر فقط تو فیلم و سریال های آقاشون بازی میکنه و خب از اونجایی هم که منوچهر هادی بین کارگردان ها خودش یه پا دم به دقیقه ساز هست خب خانومشم زیاد بازی میکنه! حالا یعنی چی؟ یعنی منوچهر هادی از اون دسته کارگردان هایی می باشد که پشت سر هم یا فیلم میسازه و یا سریال و خب از حق نگذریم بعضیاشون عالی از آب در میان و برخی هم آبکی! و این شاید دلیلی جز تند تند ساختن نداشته باشه!

در ادامه صحبت ای یکتا ناصر رو در رابطه با حضورش تو فیلم های هادی و نظر آقای شوهر مشاهده می کنید.

Untitled

اینجوری نگاش نکنین یکتا ناصر سوفیا لورن ایرانه!

سوفیا لورن (Sophia Loren) را شاید بتوان معروف‌ترین بازیگر زن دهه 60 و 70 سینما دانست. این بازیگر ایتالیایی که برنده چندین جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا شده شباهت‌هایی به یکتا ناصر، بازیگر زن ایرانی دارد.

خیلی از کاربران شبکه مجازی بر این عقیده اند که یکتای ما شبیه به سوفیای آنهاست اما خب برخی از کاربران همیشه در صحنه که دوست دارن پشت هنرمندای خارجی دربیان فقط، سوفیا لورن را زیبا تر دانستند!

90308

آقای کارگردان با یکتا چجوری آشنا شدن؟

یکتا ناصر درست یکسال بعد از فیلم "من سالوادور نیستم" یعنی در سال 1394 با منوچهر های کارگردان این فیلم ازدواج کرد و سال بعد هم صاحب دختر به نام سوفیا شدند. ناگفته نماند مهریه خانم بازیگر به گفته خودشان تنها 5 سکه می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی