|

تغییرات ناغافل و یک شبه "یکتا ناصر" و شوهرش؛ خانوم با هزار ژیگول بازی محجبه شد

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر مشهوری که در صفحه اینستاگرامش تصاویر بسیاری میزاره و تبدیل به آلبومش کرده اما اینار محجبه شدن او مورد توجه کاربران بود!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یکتا ناصر بازیگر معروف و باحال ایرانی می باشد که سالهاست در سینما و تلویزیون ایفای نقش دارد و کار می کند اما خب بعد از ازدواج با منوچهر هادی که کارگردانی مشهوره، خانوم بازیگر دیگه فقط تو سینما و نمایش خانگی دیده شد و ظاهرا پارتی درشتی که داشت دیگه نزاشت بیاد تلویزیون!

یکتا ناصر از هنرمندان کم حاشیه ای می باش که حضور پر رنگی در این عرصه دارد و گاهی هم با آقای کارگردان و یا زاویه فکش جنجالی میشه و بهش گیر میدن! حالا شاید بگین چه موضوعات مسخره ای، اما امکان نداره شما معروف و تو چشم باشی و حاشیه برات نسازن و خب یکتا ناصر هم با این دو مورد بیشتر دیده شده!

یکتا خانوم ناصر در صفحه اینستاگرامی اش فعالیت بالایی هم داره اما چندان اهل عکس های خفن و پر آرایش و اینجوریا نیست و عکس های عادی که با گوشی میگیرن رو منتشر میکنه. در ادامه جدید ترین پست وی را مشاهه می کنید که حجاب یکتا ناصر مورد توجه قرار گرفت.

Untitled

از کاربران اصرار و از یکتا انکار...

یکتا ناصر در کل چهره نچرالی دارد و نه به سراغ عمی بینی رفته و نه کاری برای گونه و لب و ... خلاصه این موارد کرده اما همییییشه برای زاویه فک تند و تیزی که داره مورد هجوم کاربران قرار گرفته و حسابی از خجالت خانوم بازیدر اومدن! یکتا ناصر بر این نظره که فکش خدادادی به این شکل بوده و از همون بچگی بوده حتی وقتی که جَوون تر بوده و زاویه مُد نبوده مسخره هم میشده اما حالا که ترند شده یجور دیگه بهش گیر میدن و خلاصه همیشه با این زاویه فک جانش درگیری داشته و داره، از کاربران اصرار و از یکتا انکار!

yekta_nasser_1636314419

ninibanplus_1612549480_1

وقتی یکتا و منوچهر آروم نمیگیگیرن!

یکتا ناصر و همسرش هیچگاه آروم نمیگیرن و دائما در حال فیلم و سریال ساختنن! این زوج حتی اگه مدتی هم ازشون خبری نباشه قطعا دارن اون فیلم رو میسازن و هنوز به مرحله سر و صدا کردنش نرسیدن!

یکتا ناصر از هنرمندان فعال در شبکه های مجازی می باشد که در صفحه اینستاگرامش هم بیش از 1 میلیون و 300 هزار دنبال کننده دارد. خانوم بازیگر تصاویر خانوادگی زیادی در پیجش منتشر می کند و پیج رو تبدیل به آلبومی از خاطرات کرده که در نوع خود قشنگه. یکتا ناصر به تازگی هم تصویری همراه با همسرش منوچهر هادی لب دریا منتشر کرد که طبق معمولی روسری نداشتن خانوم بازیگر مورد توجه کاربران همیشه در صحنه قرار گرفت.

278852265_1383928828719497_5946075613633317196_n

احتمالا شما هم تعجب کردید که چرا موهای منوچهر هادی سفید شده و چیشده که یهویی انقد پیر شد! اما این گریم آقای کارگردان می بادش که اینبار همرا با همسرش بازیگر شده. یکتا ناصر در کپشن این پست نوشت:

پایان فیلمبرداری «عکس دونفره» با بازی یکتا ناصر و منوچهر هادی
.
فیلمبرداری فیلم کوتاه «عکس دو نفره» به تهیه کنندگی و کارگردانی نساء جوانشیر به پایان رسید.
.
یکتا ناصر، منوچهر هادی و سارا نجفی گروه بازیگران فیلم را تشکیل می دهند. «عکس دو نفره» به زودی و با پایان مراحل فنی برای حضور در فستیوال های جهانی آماده نمایش می شود.

Untitled

پارتی بازی اینجا، اونجا، همه جا؟!

اما یکتا ناصر و منوچهر هادی به تازگی هم در برنامه مافیا حضور و بازی داتشند اما با توجه به 90 درصد کامنت هایی که برای خانوم بازیگر زیر پست مافیاییش دیده میشه و گذاشتن، مشخصه که چندان حرفه ای بازی نکردن که هیچ، بی ادبانه هم صحبت داشتن و اینجا هم دست از پارتی بازیشون برنداشتن و. خانوم بازیگر مدام آقاشونو سیو میکرده!!

به همین جهت برخی از کاربران هم گفتن تو فیلم هاتونم به همین شکل بازی دارین.

Untitled

بازیگری اتفاقی

در سال 1376 وقتی 19 سالم بود، یک روز یکی از دوستانم گفت باید خواهر 5 ساله اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد و از من خواست همراه او بروم. من هم به قصد همراهی با او به آن دفتر رفتم.

آنجا به من گفتند حالا که تا اینجا آمده اید شما هم یک فرم پر کنید، یک عکس پرسنلی هم که در کیفم بود را روی فرم گذاشت و تحویل دادم.

چند وقت بعد تماس گرفتند و من را برای بازی در سریال شش قسمتی گل های کاغذی (سال 76) دعوت کردند که به این ترتیب وارد این عرصه شدم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی