|

قسر در رفتن "نجلا" با لهجه تا به تاش؛ ظاهر لوکس محیا دهقانی با یه مشت فیلتر!

mahya dehghani shayanews

محیا دهقانی بازیگر سریال نجلا که تو اینستا حسابی پرکاره به تازگی با یه تیپ جدید و جینگول تولد پدرش رو تبریک گفته.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- محیا دهقانی از بازیگران محبوب و نوپای سینما و تلویزیونه که اولین بار با نقش آفرینی در سریال "نجلا" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. از اونجایی که محیا دهقانی فیسی دوست داشتنی داره محبوبیت اون فقط محدود به سریال نمیشه و خانوم تو اینستا هم یهو طرفدارای پر و پا قرصی پیدا کرده. محیا دهقانی به قدری سریال نجلا رو با تواناییش در بازیگری مالِ خود کرد که بعد از اون به طور حرفه ای وارد فضای سینما هم شد.

محیا خانوم به تازگی یه استوری تو ماشین لوکسش منتشر کرد و میون یه مشت پر بنفش تولد بابا جونش رو تبریک گفت. خانوم خانوما که تو اینستا حسابی گنگش بالاست و ورای اون چیزی میپوشه و میگرده که شما فکرشم نمیکنین، حالا با کلی میکاپ و تیپ جینگول تو ماشین نشسته و با خنده ای که طرفدارا واسش غش و ضعف میرن میخواد بگه که تولد بابامه. البته خانوم با وجود اینکه حسابی هم مشخصه به خودش رسیده ولی مثل خیلی از بازیگرای امروزی از فیلتر اینستا نگذشته و یه فیلتر درست و درمون هم زده تنگ ویدیوش تا بلکه بتونه جذاب تر به نظر برسه!

تیپ و فیگورای جنجال برانگیز محیا دهقانی!

محیا دهقانی از اون دسته بازیگراییه که تا یکم به محبوبیت رسید سریع زد تو فاز تیپ زدنای رنگ و وارنگ و با مدل عکاسی شدن یه جوری چشم همه رو به سمت خودش برگردوند که مدلای دیگه باید برن بساطشون رو کلا جمع کنن.

محیا خانوم عاشق اینه که مدام با تیپای خیلی خاص دم چشم باشه و نه اینکه بخواد حاشیه سازی کنه، ولی واسه اینکه فاز اینستا رو با خودش جور کنه و به جایی برسه که فالووراش رو میلیونی کنه، همه کاری میکنه و یهو فیگورایی به خودش میگیره که انگاری همه ژست گیریای بقیه یه مشت ادا اصولی بیش نبوده!

juy

fhdg

jk

وقتی محیا دهقانی یکی در میون لهجه میگیره!

یکی از ایرادات اساسی که به محیا دهقانی و کلا تمام عوامل سریال نجلا گرفته بودن اینه که چرا نمیتونن خیلی طبیعی لهجه عربی رو به طور کامل حرف بزنن و مثل خیلی از بازیگرا که با لهجه های مختلف اینقد کار میکنن تا عین زبون مادریشون بشه، این کار چرا در سریال نجلا به درستی صورت نگرفت.

به همین خاطر خیلی از آبادانی ها و خصوصا اعراب اون منطقه به نحوه حرف زدن نجلا و مابقی بازیگرا خصوصا عدنان که نقشش رو هدایت هاشمی بازی میکرد و یعنی یه عرب اصیل بود، با شکایت های جورواجورشون خواستار تغییر در روند این سریال شدن. ولی بالاخره نجلا هم مثل خیلی از سریالای پرحاشیه تلویزیون به پایان رسید و بعدش هم حواشی یه شبه خوابید!

ghh

از هر انگشت محیا دهقانی هزاران هنر میباره!

محیا دهقانی فقط بازیگر حرفه ای سینما و تلویزیون به حساب نمیاد و تو حوزه های دیگه مثل دوبلوری هم فعالیت میکنه و به شکلی دوست داره فضاهای مختلف سینما و تلویزیون رو تجربه کنه. چون این روزا خیلی از بازیگرا با اندوخته اندکشون وارد فضای حرفه ای سینما میشن ولی موندگار نیستن.

در واقع محیا خانوم دوست داره همیشه اثری از خودش تو سینما داشته باشه و تو بعضی پستاش از بازی در فیلمای بی نتیجه شکایت کرده و کلا از بی تجربه بودن تو سینما خوشش نمیاد. به همین خاطر هم بعضی اوقات به جای بازیگری، دوبلوری میکنه و مهارتشُ تو این کار هم به رخ بقیه میکشه.

lu

sfws

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی