|

"فریبا نادری" اول با فیلتر صورتشو صیقلی کرده بعد دست و پا درآورده؛ با بلک تیپ چه شود!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگراییه که ابتدا فیلتر بوده بعد دست و پا درآورده و حالا راه و بی راه عکس از خودش میذاره که اول فیلترش میخوره تو صورت آدم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر باحال و مشهوری می باشد که محبوبیت خوبی هم بین فالووراش داره و اکثرا کامنتای خوب واسه خانوم خانوما میذارن. فریبا نادری یکی از چهره های سینماییه که این روزا حسابی داره اینستاگرام واسه خودش میتازونه و چپ و راست عکس منتشر میکنه! فریبا نادری با اینکه بیش از 2 میلیون فالوور داره اما کارشو بلده و خیلی ریز و مجلسی شده جزو بازیگرای در جدول! حالا میگین یعنی چی؟

یعنی فریبا خانوم نادری از راه روش چهره هایی مثل بهنوش بختیاری و بهاره رهنما وارد نشد که خودش رو ضایع کنه و هی فحش بخوره ولی با انتشار تعداد زیااادی عکس و سلفی از خودش و گاهی هم هشتگ های عجیب، اومد رو بورس و حالا با وجود اینکه چندان بازیگر جنجالی نیست اما اون تعدادی که گفتیم فالوور جذب کرده که عدد کمی هم نیست!

فریبا نادری مثلا اینجوریه که میشینه تو ماشین یا خونش یا هرجای دیگه و تو همون حالت مجسمه طورش یه چیک چیک عکس میگیره و مستقیمم میذاره استوری یا پست! خب خانوم جان حداقل یه ژستی، یه تغییر فیلتری، یه تغییر لباسی چیزی!! ناگفته نمونه که خانوم بازیکر از سلاطین فیلترای اینستاگرام هم هستند که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که یکی عییین همینو پستم گذاشته!!

Untitled

وقتی فریبا نادری بی حوصلشم خریدار داره!

البته که نکران نبااااشین چرا که فریبا خانوم نادری از لحظات بی حوصلگیشون هم عکس میذارن که البته خیلی فرق خاصی هم با باحوصلگیشون نداره! 

بازیگرا همانند بلاگرا نیمتونن و یا شایدم دلشون نمیخواد که چندان از خونه زندگیشون پست و استوری بذارن و نشون بدن و خب به این دلیل که محدودیت دارن مثل خانوم نادری میان و از خودشون فرت و فرت عکس میذارن. البته که فعالیت تو شبکه مجازی و نبود غرور زیاد در یک سلبریتی خیلی هم عالیه اما دیگه انقدر هم شخص پیش بره که همه عکساش یکی شه چندان جالب نیست و حوصله کاربر سر میره.

Untitled

وقتی فریبا نادری همش میخواد برنزه باشه!

این روزا نود درصد بازیگرا تا به یکم شهرت میرسن، سریع میرن تو کار تبلیغات و میخوان از فیس و استایلشون یه مانکن بی نقص و جذاب درست کنن و فورا به معرض نمایش بذارن، تا هم خیلی مایه تیله جمع کنن و هم اینکه از شهرت عقب نمونن. اما فریبا نادری چند وقتیه همش زده تو کار فیلترسازی فیسش اونم چه فیلتری همش برنزه!

دیگه یه مدت اینقد از این مدل عکسا منتشر کرد که صدای کاربرا دراومد و گفتن اگه اینقد عشق برنزه شدنی خب برو یکم سولاریوم بلکه به مراد دلت برسی! حالا خانوم بازیگر هم از فاز برنز بیرون اومده و فعلا فقط از فیلتر واسه روتوش استفاده میکنه. بازم خوبه یکم پیشرفت کرده خب!!!

dsf

وقتی فریبا نادری مرزای مد و زیبایی رو جابه جا میکنه!

اما در ابتدای متن گفتیم فریبا خانوم نادری هرچی گیرش یاد رو منتشر میکنه و چندان به فکر ظاهر و استایل و ژست و این حرفا نیست. خب در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که استوری گذاشتن اما تیپ ایشون اونقدری شنبه یکشنبه و نامرتب هستش که نه تنهایی زیبایی درش دیده نمیشه بلکه بدترکیب هم شده! 

فکر کنم چنین استایلی رو خیلی ها در خانه هم استفاده نکنند!.برخی از کاربران بر این نظرند که فریبا نادری با انتشار چنین عکس های قصد داره تا نشون بده در فضای مجازی بی غل و غشه و بدون فخرفروشی با فالوورش روراسته و خاکی!

اما باید در نظر گرفت ایشون هنرمند هستند و بی ریا بودن با فالوور جذابیت زیادی داره و کمتر کسی از هنرمند مغرور خوشش میاد، اما دیگه در این حدم شلخته بودن و یا تکراری شدن عکس ها به دلیل پشت هم سلفی در هر حالت گرفتن چندان جذاب نیست!

gtt

بیوگرافی جالب فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم.

فریبا نادری هنرمندی زیبا رو می باشد که البتتته خدادادی نیست و طی عمل های جراحی و ژل و این حرفا این شکلی شده. خانوم بازیگر ابتدا عمل بینی خود را انجام دادن و سپس تلاش برای معروف شدن کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی