|

دختر ساده ستایش رو یادته؟ همون لاله مرزبان اینستا یجور عکس گذاشته چیتی پیتی هنننگ کن!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر جذاب ستایش می باشد که در اینستاگرام جذابترم هست و به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که سوژه ای ناب بود.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- لاله مرزبان بازیگر خوش چهره و جذاااب ایرانی می باشد که از چهره های نوپایی هستش که اتفاقا کارنامه کاری خوبی هم در این عصره پیدا کرده و تلاش زیادی داره اما هنوز چندان مشهووور نشده و کمتر به اسم رسم لاله مرزبان و میشناسن! از لاله مرزبان اگه بخوایم یه کار متوسط نام ببریم که خیلیا دیدنش، سریال ستایش رو میشه نام برد که واقعا طرفدارای زیادی داشته و هنوزم داره!!

لاله مرزبان این روزا ایفای نقش نداره و بازی نمیکنه اما عکسای جورواجو و ژذاااب خانوم خانوما اونقدری تو فضای مجازی هستش که از راهی دیگر ایشون رو به شهرت برسونه. لاله مرزبان مثل همه بازیگرا صفحه اینستاگرام داره که تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه اما فرقش اینه که ازون مدل بازیگراست که ظاهر و باطن واقعیشون زمین تا آسمون با اونچه که در سینما و تلویزیون، به خصوص تلویزیون می بینیم فرق داره.

لاله خانوم در این مدت که برای مخاطب شناخته شده تونسته به بیش از 230 هزار فالوور برسه با کلی پست و استوری. در ادامه جدیدترین عکس خانوم خانومارو مشاهده می کنید که زیبایی خاص خود را دارد و تفاوت بسیاری هم با نازگل ستایش داره.

fyhf

لاله مرزبان و خارج رفتنای اونجوریش!!

حالا جدا از عجیب بودن تیپای خانوم بازیگر، لاله مرزبان نامتعارف پوش نیز هست و طبق روال بسیاری از خانومای بازیگر که میرن خارج از کشور همه جای لباس رو بیخیال میشن و فقط با یه تل یا باندانا ذره ای از جلوی موهارو میپوشونن لاله خانوم نیز چنین بود که در ادامه عکس خارجکی خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید.

lale

وقتی لاله مرزبان تو تیپش واسه خاااصی، قیمه هارو میریزه تو ماستا!

این روزا دیگه ترند لباسا با چند سال پیش فرق کرده. مثلا اگه اون موقه ها کسی مانتو از این مدل کتی اداری ها میپوشید حسابی مسخرش میکردن و حتی تو محل های اداری و سرکار هم به زور میپوشیدن! اما حالا این مدل مانتوها حالا چه بلند و چه کوتاهش خیلی مد شده و خانومای جَوون استقبال زیادی ازش کردن.

مثلا خانوم لاله مرزبان همین چند وقت پیش بود که با مانتوی اتوکشیده و صاااف خود در اکران حضور پیدا کرد که همراه با مینی اسکارف بود و خب این ترکیب که یکیش از یه دنیاست و اون یکی از دنیایی دیگر، چندان جالب به نظر نمیرسید.

hcfh

لاله مرزبان تیپاش نچسبه ولی اهل آرایش نیست! عجیبا غریبا ...

همونطور که میدونین این روزا خیلی از بازیگرا به محض اینکه یکم دیده میشن، سریع وارد بازار شلوغ تبلیغات در فضای مجازی میشن و سعی دارن یه جور عجیب غریبی به چشم بیان. لاله خانوم همیشه سعی داره از میکاپای جنجالی دوری کنه و خیلی سنش رو بالا نشون نده.

واسه این کار هم سعی میکنه بیشتر با میکاپای عجیب غریب که او رو شبیه مدلینگا میکنه زیبایی و تفاوتش رو به رخ همکاراش بکشه. چیزی که در نگاه اول و با یکم گشت و گذار تو پیج این بازیگر به چشم میاد، ست زدنای باحالشه که مدام سایه چشمش رو با شالش ست میکنه و کلا تو فاز خودشه و دوست داره هر جور دلش میخواد بگرده.

Untitled

Untitled

بادی بیلدینگ تایم لاله مرزبان اونم تو خونه

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد میمیک صورت و قد بلند لاله ویژگی های خاصی برای او ساخته است. لاله اهل ورزش است و به قول خودش بادی بیلدینگ کار است و هر روز یا به باشگاه می رود و یا مثل ایام کرونا در منزل ساعاتی را به تمرین و نرمش اختصاص می دهد.

بیوگرافی جالب لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد. میمیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است که بالاتر گفته بودیم از خوبیای چهره خانوم خانوما!

این بازیگر جوان یک خواهر بنام سها دارد که البته تصویری از خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کند.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی