|

"شبنم قلی خانی" نبود نبود یهو سفید برفی اومد؛ بقیه دربرابر ایشون جادوگر شهر اُز هستن!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی از بازیگرای مشهوریه که جدیدا در سینما و تلویزیون دیده نمیشه اما در عوض تئاتر رو ترکونده و سفید برفیه صحنه شده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شبنم قلی خانی از بازیگرای جذاب و با استعداد ایرانی می باشد که سالهاااست در این عرصه ایفای نقش کرده و هم در سینما و هم تلویزیون دیده شده اما شبنم قلی خانی چون از اون دسته خانوماست که هم سیرت و هم صورتش ساده هستش و به دنیال موارد نامتعارف نمیگرده، در نتیجه در هر شرایط و اوضاع ایشون باز هم شر و شیطون دیده نمیشه. شبنم قلی خانی بر روی پرده نقره ای هم همانند خیلی از خانومای بازیگر نشد که به شدت حجابشون وا رفته هستش بلکه خانوم خانوما در اونجا هم مراعات دارد و همیشه با یک روند پیش میره!

شبنم قلی خانی اما تازگیا خیلی کم پیداست و بیشتر تو صفحه اینستاگرامش دیده میشد تا اینکه تصاویری از تئاتر جذابش اومد بیرون و مشخص شد این کار هم گریم و لباس متفاوتی داره و هم داستانی خاص! در کل تو سینما و تلویزیون علی الخصوص سینما بازیگرامون چند دسته هستند. برخی زیادی آرومن و کلا کاری به کار کسی ندارن و تو همون پیج و لاک خودشون فقط دیده میشن و فعالیت دارن مثل ساناز سعیدی. برخی اصلا دیگه بازی نمیکنن و کسیم هنرمند نمیشناستشون و فقققط دنبال پول هستند و از شهرتی که دارن در این جهت استفاده می کنند و همرو ذِله کردن مثل خانوم بهاره رهنما! برخی هم هستند که هم فعالیت هنری دارن و هم سرشون تو لاک خودشونه ولی تلاش هم میکنن تا رو بورس و دید بمونن مثل شبنم قلی خانی!

حالا در ادامه تصاویری که از شبنم قلی خانی در نقش سفید برفی و هفت کوتولش منتشر شده رو مشاهده می کنید که در نوع خود جالب بودن.

Untitled

Untitled

شبنم قلی خانی انگاری سهم اعتماد به نفس بهاره رهنما رو هم خورده!

این روزا خیلی از خانومای بازیگر هستند که حسابی بند لباس و آرایش های غلیظ و فیلتر و این موارد هستند و برخیشونم طوری شدن که اصلا اگه اینا نباشه نمیان جلو دوربین اینستاگرام. مثلا خانوم بهاره رهنما خودش رو تو همه این موارد خفه کرده برخی از خانوما هم هستند که با تیپای عجیب غریب میان دیده میشن و جوری شده که اصلا انگار با هم در رقتابتی سخت افتادن که اگه بازیگر شدن و حتی به عنوان سیاهی لشکرم بودن باز باید برن تو فاز تریپایی که از معمول به دوره.

اما جالبه که شبنم قلی خانی در هیچ یک از این موارد خودش رو غرق نکرده و از هر کدوم به اندازه استفاده میکنه! خانوم بازیگر همیشه و همیشه و در هر فصل سال و در هر کجا که دیده شده با استایل هایی درست و به جا بوده که البته باز همه اینها برمیگرده به سلیقه شخص اما اینکه همه بانوان بازیگر حتی نوپا فکر میکنند تا جلو دوربین رفتن باید 180 درجه ظاهرشون تغییر کنه چندان جالب نیست.

Untitled

Untitled

Untitled

وقتی کاربران از دیدن دختر شبنم قلی خانی متعجب میشن!

خانومای بازیگر سینمای ما دیگه اونقدری از چهره های نچرال خود دور شدن و هر کدوم به نحوی زیر تیغ جراحی رفتن که حد و حساب نداره! شبنم قلی خانی از جمله هنرمندای تقریبا نچرال فیس در این عرصه می باشد. اما به تازگی شبنم خانوم تصویری همراه با دخترش منتشر کرد که صدای کاربران دراومد و بر این نظر بودن که این مادر و دختر اصلا شباهتی به ندارند!

jhv

خونه زندگی لوکس و کاخیه شبنم قلی خانی چی میگه!

حالا از این ها که بگذریم تقریبا تا حالا دیده نشده شما بازیگر باشی و بی پول باشید! مگر انگشت شمار که اونهم قطعا دلیلی داشته! در همین جهت شبنم قلی خانی به تازگی ویدیویی ازش منتشر شده که برای خانه بزرگ خود در حال پسند و خرید پرده می باشد. البته که پیج این پرده دوزی برای چهره های معروف دیگر هم طراحی پرده داشته اما پنجره های بزرگ و خانه ویلایی شبنم قلی خانی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

بیوگرافی خارجکی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون ، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی