|

گریم "شبنم قلی خانی" یجوریه که بهار بودیم خزون شدیم؛ استایلش کُپ مارمولک طوقی نیست؟

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی بازیگر محبوب ایرانی که این روزا حسابی مشغول تئاتر شده تصویری از خود منتشر کرد که گریم و لباسی دیده نشده داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبنم قلی خانی از بازیگرای خوش چهره و محبوبی هستش که سالهاست در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت داره و سابقه ایفای نقش در هر دو را نیز دارد. اما از اونجایی شبنم قلی خانی چهره ای بسیار مثبت است قطعا کارکترای منفی و منفور بهش نمیاد و تا به حال هم بازی نمیکرده و به همین دلیل هم بیشتر تو سریال های تلویزیونی دیدیمش تا سینما چرا که سریال ها بیشتر خونواده هارو دور هم جمع میکنه و حالتی خانوادگی تر داره و شبنم قلی خانی هم پایه ثابت نقشای خوووب!

شبنم قلی خانی اما خیلی وقته که نه در جعبه جادو دیده شده و نه بر روی پرده نقره ای! خانوم خانوما فعلا مشغول تئاتر هستن و به تازگیم در تئاتری خفن به نام "پرسپکتیو" حضوری جذاب داشته اند. اما شبنم قلی خانی از اون مدلاست که خودنمایی نداره و روراست حرکت میکنه و علاقه ای به دیده شدن از طریق حواشی و موارد انحرافی نداره.

خانوم بازیگر در صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و جدیدا هِییی از گشت و گذاراش میذاره. اما اینبار اومد و تصویری از خود همراه با گریم و لباس نقشش در پرسپکتیو گذاشت. قطعا میدونید که استایل و گریم در تئاتر زمین تا آسمون با سینما و تلویزیون فرق داره و یه مدل عروسکی طور داره. در ادامه این تصاویر رو مشاهده می کنید تا خودتون متوجه قضیه بشید.

Untitled

campec.ir_2911082848241380653_1315567878

وقتی شبنم قلی خانی عکسای عصا قورت دادشو میذاره کنار و میره تو کار چیتان پیتانی!

شبنم قلی خانی تا این چند وقت پیش پیجش یه پیج یکنواخت بود که هراز چند گاهی خانوم خانوما میرفتن آتلیه و تصاویری مصنوعی و معمولی از خود منتشر می کردند بلکه جذابیت داشته باشند اما حالا شبنم قلی خانی هم فهمیده با این چیزا نمیشه جذب فالوور کرد و دیگه مخاطب این مدل عکسای آتلیه ای رو دوست نداره! 

به همین سبب هم جهت تغییر سبک زندگی و هم جهت تغییر سبک پیجش اومد و کلی مسافرت رفت، جوری که خانوم بازیگر تبدیل به مارکوپلو شده بود و دائما در شهر های مختلف دیده میشد. اما خب خشک و خالی که نمیشه! شبنم قلی خانی در این سفرها اومد و عکسای خودمونی اما تو لوکیشنای خوشگل گرفت و به اشتراک گذاشت. میدونید که کاربران امروزی چنین مواردی رو بیشتر دوست دارند و استقبال می کنند تا کوهی از تصاویر ژورنالیه عصا قورت داده!!

Untitled

Untitled

شبنم قلی خانی: من بین مردم محبوبم!

یکی از نکاتی که درباره شبنم قلی خانی وجود دارد تحصیل او در استرالیا می باشد که او را می توان از هنرمندان باسواد سینما دانست. اما مورد دیگر این است که قلی خانی می گوید برخی از همکارانش قصد دارند تا با تحریک مردم در فضای مجازی فالوور جذب کنند اما او اهل این کار ها نیست!

وی درباره خود می گوید در میان مردم محبوب است اما بدون حاشیه و جنجال. در ادامه صحبت های این هنرمند عزیز را مشاهده می کنید.

 

وقتی شبنم قلی خانی نقش حمام رو داره!

در بین میکاپ آرتیست های ایرانی خانومی هنرمند وجود دارد به نام مریم رهنما که از قضا آبجی کوچیکه بهاره رهنما است و تبحر خاصی در میکاپ های غلیظ و رنگ دار دارد.

مریم رهنما آرایش بیشتر خانومای بازیگر در مراسمات سینمایی رو انجام میده و گاهی این گریم و آرایش ها جوری میشن که چهره اون شخص کاملا تغییر میکنه و تبدیل به آدمی دیگه میشه که البته این سبک کاره خانوم رهنماست!

حالا مدتی پیش تصاویری از چند بازیگر زن منتشر شد که بعضیاشونم کاربران نشناختن تا اینکه اسمشون رو خوندن! شبنم قلی خانی نیز یکی از مدل ها بود که چهرش قابل شناسایی بود اما به دلیل تِم ایم مراسم به شکلی عجسب میکاپ شده بود. در ادامه شبنم قلی خانی رو در قالب حمام سلطان احمد مشاهده می کنید.

wf

بیوگرافی خارجکی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون ، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی