|

چیتان پیتان خفن "فریبا نادری" که بعد پنج تا عمل شد حوری بهشتی؛ چه قبل و بعد شَررری!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگرای جذاب کشوره که البته بعد از کلی عمل جراحی به این چهره رسیده اما انگاری استایل خانوم خانوما هم نیاز به عمل داره!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای باحال و سرشناس میان بین هنرمندای سینما و تلویزیونه که شهرت خوبی داره به خصوص اینه در سریال ستایش ایفای نقشی متفاوت و جذاااب کرد. فریبا نادری در این کار کاراکتر زنی منفور را بازی کرد که البته تو ستایش 2 اندامی باربی و چهره ای ملوس تر داشت که خب مثلا داشت تازه صابر رو گول میزد و در فصل 3 به دلیل اینکه تازه زایمان کرده بود در واقعیت، خب اندامی درشت پیدا کرده بود که به گفته خودش به نقشش حسابی میومد و با اون ظاهر و رفتار شده بود یه زن نامرد و درشت اندام!

اما حالا از کار و بار که بگذریم و برسیم به فریبا نادری باید بگیم که ایشون در زندگی شخصیشون رفاه کامل رو دارند که خب حاصل ازدواجی موفق و مااایه داره! اما فریبا خانوم سالها پیش وقتی که تازه داشت شناخته میشد هنوز بینیش عمل نشده بود و چهره ای بسیار متفاوت داشت اما حالا خانوم خانوما کلا به یه فیس دیگه تبدیل شده که جالب به نظر میاد. 

البته که این تنها حرکت زیبایی فریبا نادری نبوده و خانوم بازیگر یه داستانای دیگه ای هم رو چهرشون پیاده کردن که در ادامه مشاهده می کنید.

rgvs

فریبا نادری مانتوی پر زرق و برقی که بیشتر شبیه فویل گازه!

اما فریبا خانوم خیلی اهل عکس گذاشتنه که خب استایل های مختلفش رو نشون میده اما از اونجایی که کمتر بازیگری پیدا میشه از نظر مخاطب خوشتیپ باشه، فریبا نادری نیز چندان به دلشون نمیشینه! در ادامه نمونه ای از تریپ خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که انگاری فویل پیچیدن به خودشون!

فریبا+نادری

وقتی مریم مومن حق فریبا نادری رو خورده و فریبا شده ژولیده!

البته که این تنها بدتیپیه خانوم بازیگر نبود و فریبا نادری مدتی پیش هم طبق معمول یه سلفی یهویی و الکی پلکی منتشر کرد که خب در این تصویر فریبا نادری با موهایی ژولیده هستش جوری که انگار تونسته یه دستی به موهاش بکشه!!

برخی از هنرمندان خانوم هستند همانند مریم مومن که اصلا انگاری امگان نداره یه عکس معمولی حتی بذاره چه برسه به ژولیدگی! که خب این دو بازیگر ظاهرا هر دو از دو طرف بام دارن میوفتن چرا که فریبا نادری بیش از اندازه یِلخی عکس میذاره و هیچ فیگور و لباس و حالت خاصی نداره و از طرفی هم مریم مومن همممه عکساش تو آتلیه هستش با کلی آرایش و ژستای اونجوری!!

در ادامه تصویری که از فریبا نادری گفتیم رو مشاهده می کنید!

Untitled

ازدواج ها و دختری که اونور آب به دنیا اومد!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده که اولیش آقای کارگردان معروف مسعود رسام بود که پس از عشقی کوتاه با فوت ایشون به اتمام رسید اما فریبا نادری بعد از چند سال که دوباره ازدواج کرد حالا همسری پولدار داره که صاحب فرزندی دختر به نام یارا نیز هستند اما خب ایشونم همانند بسیاری از همکاراشون رفتن اونور آب دخترشونو به دنیا آودن!

328954491664521549

بیوگرافی فریبا نادری و شیطنت با داداش جان

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

tt

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی