|

تیپای فوق غربیِ "ترلان پروانه" که عجیب چش درآرن؛ خانوم فیس شو با بوتاکس نونوار کرد!

tarlan parvaneh shayanews

ترلان پروانه بازیگر خوش استایل و محبوب که تیپاش حرف نداره و کلی هم طرفدار داره، جدیدا از استایل کت و شلوار شیک و جذابش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ترلان پروانه از بازیگران خوش چهره و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که استعداد ناب بازیگریش از سن کودکی به چشم اومد و باعث شد به صورت حرفه ای وارد این عرصه بشه. ترلان پروانه اولین بار بازی فوق العاده اش رو در سریال معروف و بسیار جذاب "زیر تیغ" به نمایش گذاشت. این سریال سکوی پرتابی برای ترلان پروانه شد تا بتونه نقش های خارق العاده ای مثل نقشی که در "گربه سیاه" داشت رو بازی کنه و همه رو مات و مبهوت خودش کنه.

ترلان خانوم که این روزا خیلی بیشتر از آنچه میشه انتظار داشت تبدیل به بازیگر و البته سلبریتی محبوب شده، حالا با کلی آرا ویرایی که بسیار هم تو اینستا طرفدار پر و پا قرص داره، زده تو فاز کت و شلوار پوشیدن و البته یه جوری هم باهاش ژست گرفته و تیپ خفنش رو به رخ میکشه، که انگار وسط تگزاس تشریف دارن. ترلان خانوم با استایلای ژذابش از دید طرفداراش واقعا اینجا واسش کمه و به قدری از هر لحاظ توپ به نظر میاد که میتونه تو هالیوود کلی بدرخشه!

q

تیپای فوق غربیِ ترلان پروانه که عجیب چش درآرن!

ترلان خانوم در کنار بازی های بی نظیرش یه پیج اینستای خیلی شلوغ و باحال داره که با استایلای اروپایی و جذابش تونسته طرفدارای خفن زیادی واسه خودش دست و پا کنه. او در زمینه مدل شدن استعداد خاصی داره و البته با حفظ تیپ و فرمش تونسته تم های زیاد و جذابی رو برای علاقه مندان در زمینه مد به نمایش بذاره که تا حالا در کمتر مراسم هایی میون بازیگرا و سلبریتیای ایرانی دیده شده.

hgh

Untitled

فیس شبیه سازی شده ترلان پروانه که انگاری تو کارخانه هیولاهاس!

این روزا در میون سلبریتیای مختلف عمل های زیبایی فوق العاده مد شده و دیگه کمتر بازیگری دیده میشه در سینما و تلویزیون که حداقل یه تغییر کوچیک مثل تزریق گونه یا زاویه سازی صورت روی صورتشون انجام نداده باشن و کاملا نچرال فیس باشن. ترلان پروانه که جزو بازیگرای خیلی جذاب با چشمای خاص بود، مدتی میشه که وارد این کارا شده و صورتش رو رسما داره از نو میسازه. این بازیگر خوش استایل علاوه بر اینکه به ظاهرش بسیار اهمیت میده و میخواد سلبریتیای غربی و شرقی رو بذاره تو جیب بغلش، با عکسایی که جدیدا از خودش منتشر میکنه ثابت کرده که کلا هیچ بخشی از صورتش نیس که زیر سوزن تزریق ژل نرفته باشه و با بوتاکس نونوارش نکرده باشه!

wq

w

حاشیه سازی های ترلان پروانه که گویا تمومی نداره!

ترلان خانوم در کنار بازیگری خفن و بی نظیرش در نقش های مختلف گویا به حاشیه سازی هم علاقه زیادی داره. او پس از رسیدن به شهرت، حواشی حول ارتباطاتش با سلبریتیا و افراد مشهور برای خودش ساخت که همچنان هم گریبان گیرش هستن. در میون تموم روابط ناتمومی که ترلان پروانه تاکنون با اونا دست و پنجه نرم کرده میشه به ارسلان قاسمی اشاره کرد.

در روزگاری که خبر چندانی از فضای مجازی و اینستا نبود، ارتباط این دو بازیگر که تقریبا هم سن هستن، پس از بازی در سریالی مشترک به نام "تا ثریا"، تونست نام ترلان پروانه رو بیشتر از قبل سر زبونا بندازه. پس از اون ارتباطش با سعید عزت اللهی فوتبالیست مشهور لو رفت که در نهایت به جدایی انجامید.

از طرف دیگه هم او با فرشاد احمدزاده دیگر فوتبالیست مطرح مدتی ارتباط داشت که پس از گذشت زمان از هم جدا شدن و آقای فوتبالیست حالا با یه خانوم بلاگر با فیس بسیار جذاب ازدواج کرده و تا مدت ها خبری از ترلان خانوم و ارتباط بعدیش نبود تا اینکه... نوبت رسید به تولد 24 سالگی خانوم بازیگر که یهو دیدیم خواننده رپ معروف یعنی بزی لیتو از اون سر دنیا واسه بانوی بازیگرمون شعر خوند و تو لایوی هم که ازش بیرون اومد ابراز علاقه اش به ترلان رو نشون میده!

ds

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهرگان ارسالی در

    عااااشقتمم😘

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی