|

عطر مورد علاقه زنان جذاااب و مشهور دنیا؛ همینارو میزنن که همرو خمار خودشو کردن!

عطر یه آیتم جذاب بین آیتمای استفاده شده در استایل هستش که همه دنبال اینن کدوم بود بهتره اما در این مطلب با بوی چهره های مشهور آشنا میشیم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب میدونیم که عطر یکی از آیتمای واجب تو استایله و کسی نیست که از این خوشبوی جذاب خوشش نیاد! شما وقتی با شخصی قرار دارید قطعا بویی که از شما به فرد روبرو میرسه میتونه تاثیر خیلی زیادی هم روی احساسش نسبت به شما بذاره و هم تفکر و عقایدش جذاب و یا منفی بشه!

خیلیا هستند که تنوع رو اصولا دوست دارن و میخوان که هر بار عطر و بویی جدید رو امتحان کنند و از همیشه یه بو دادن چندان خوششون نمیاد، اما برخی هم هتسند که بیشتر علاقمندند تا همیشه با یک بو شناخته بشن و یه جورایی براشون بشه اسم و امضا!

کوکو شانل که یک طراح مد پیشتاز فرانسوی می باشد میگویند: زنی که عطر استفاده نمی‌کند آینده‌ای ندارد. استایل هر زنی با یک عطر خوشبو تکمیل می‌شود. عطر نقش بسیار مهمی در شخصیت یک زن دارد به همین دلیل است که افراد مشهور در انتخاب عطر مخصوص خود توجه و دقت زیادی نشان می‌دهند.

در ادامه تعدادی از بازیگران زن ایرانی و خارجی رو نگاهی می اندازیم تا ببینیم بانوان مشهور دوست دارن تا چه بویی بدن و جذابیت رو در کدوم عطر می بینند!

مگان، دوشس ساسکس

مگان همسر شاهزاده هری نوه ملکه الیزابت می باشد که بسیااار علاقمند به عطر و ادکلن ست. به طوری که اگر روزی بدون عطر بیرون رود قطعا دوباره برای زدن عطر به خانه برمیگرده!!

مگان به عنوان عضو خانواده سلطنتی بریتانیا عطر‌ای بریتانیایی رو ترجیه میده. از عطر‌های مورد علاقه وی Wild Bluebell و Wood Sage & Sea Salt از برند Jo Malone هستند که عطر اول رایحه گلی است و عطر دوم رایحه چوبی.

برند Floris London برای روز عروسی مگان و پرنس هری عطر بی نظیری تولید کرد. عطری کاملا شخصی که هیچ کس به جز اونها نمیتونه بهش دسترسی پیدا کنه.

Untitled

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست از بازیگرای شاخ و مطرح کشورمه که شرایط مالی بسیااار خوبیم داره. خانوم بازیگر طرفداران زیادی داره و همیشه با ظاهری زیبا و شیک در مراسمات حاضر می شود .

الناز شاکردوست طرفدار سر سخت برند دیور است. برند دیور در زمینه‌های مختلفی همچون لباس و عینک و لوازم آرایشی فعالیت دارد که اخیرا عطر جز بخش‌های اصلی این برند قرار گرفته. عطر های برند دیور اکثرا تند و تلخ هستند و این یکی از ویژگی های مورد علاقه ی خانم شاکردوست می باشد. وی اکثرا از عطر هایی با طبع گرم استفاده می کند و بار ها در مصاحبه های خود از علاقش به این نوع عطر ها گفته! دیور ادیکت ، دیور جادور ، دیور پویزن گرل و … از مشهور ترین عطر های زنانه برند دیور نیز می باشند.

Untitled

مرلین مونرو

مرلین مونرو بازیگر و مدل آمریکایی می باشد جذابیتی خارق العاده دارد. وقتی از مریلن مونرو پرسیده شد که در خانه چه عطری استفاده می‌کند در پاسخ اعتراف کرد که شانل نامبر ۵ عطر مورد علاقه اوست!

همونطور که گفته شده است مرلین در یکی از فیلم‌ها عطر شامه نواز رز گرانیوم فلوریس rose geranium floris استفاده کرده بود.

این عطر دیگر ساخته نمیشه و امروزه تنها به شکل روغن ضروری برای حمام‌ها تولید میشه. اما عطر شانل نامبر ۵ هنوز تولید میشوددد.

irs01_s3old_1547849766913646

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی نیز از بازیگرای بسیار محبوب و خوش فیس سینماست که سفیر صلح یونیسف نیز می باشد و همیشه و در هر جمعی که برای فعالیت های مختلف اجتماعیش دیده میشه بسیار شیک پوش و آراسته است. به هر حال او یکی از اولین بازیگرانی هستش که به طراحی لباس پرداخت و اتفاقا با برندهای به نام ایرانی هم همکاری داشته. وی در رابطه با عطری که استفاده میکنه نظری جالب دارد: «معمولا از برندهای معتبر و شناخته شده ای عطرهایم را می خرم اما بو و رایحه عطری هم که قرار است بخرم، برایم بسیار مهم است. چند وقت پیش در یکی از سفرهایی که به خارج از کشور داشتم عطر Gucci Guilty را برای خودم خریدم و از بوش هم کاملا راضی ام.

اون موقع که من این عطر رو تهیه کردم، هنوز در بازار ایران زیاد نشده بود اما حالا بیشتر فروشگاه های معتبر عطر و ادوکلن این محصول کارخانه GUCCI را عرضه می کنند. به نظرم این عطر به دلیل رایحه شرقی که داره به مشام خانوم های ایرانی خوش میاد و به دلشون حتما میشینه. طراحی شیشه این عطر هم شیک و جذاب است و نظر خریدار را جلب می کند.

UoAMgtFdURBg

نیکول کیدمن

کیدمن در یکی از مصاحبه هاش گفته که دوست داره با ترکیب انواع روغن‌ها خودش عطر دلخواهش را بسازد.

عطر مورد علاقه او Angel از برند Thierry Mugler است که ترکیبی از نت‌های مرکبات، میوه‌های استوایی، وانیل، کارامل و نعناع هندی می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی