|

خوشگذرونیِ لوکس "سولماز آقمقانی" لب آب پروتزاشو پاشوند؛ چشای زمردی خانوم همه رو گُرخوند!

solmaz aghmaghani shayanews

سولماز آقمقانی بازیگر سه در چهار که این روزا با چشمای رنگیش داره کل اینستا رو به اسم خودش میکنه، جدیدا از زندگی فوق لاکچریش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سولماز آقمقانی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با تریپای خفن و جینگولش حسابی تو دل مردم جا باز کرده. سولماز آقمقانی اولین بار با بازی در سریال محبوب و پرمخاطب "سه در چهار" تونست به شهرت برسه و پس از اون در فیلم یا سریال دیگه ی دیده نشد. اما همچنان سولماز آقمقانی که تو این سال ها نشون داد راه دستیابی به شهرت بیشتر رو بلده، از همن اندک محبوبیت اولیش یهو با فوتوهای خفن و اروپایی کشید بالا تو اینستا و حالا خانوم شده یه پا کینگ فضای مجازی!

سولماز خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو طبق معمول در حال خوشگذرونی تو طبیعت نشون میده. این بازیگر ژَذاب و تو دل برو که ثابت کرد خیلی علاقه داره بخواد حال و هوای رویایی تو عکساش داشته باشه، چه لب دریا باشه و چه تو صحرا، اخیرا دلی به دریا زده و یه جوری نور رو مطابق میلش انداخته رو صورت و فیلتر عجیب و غریب اینستا رو قورتیده که نگو! البته این بازیگر با عکسای رنگ و وارنگی که از خودش منتشر میکنه میخواد یه جورایی ریلکسیِ خودش رو تو پیجش نشون بده و بگه کلا تو فاز بقیه بازیگرا نیس و برای همین هم احتمالا کلا تو تیپاش به اینکه چیجوری باید بپوشه دقتی نمیکنه!

سولماز+آقمقانی

پروتزای پر و پیمون سولماز آقمقانی چه ژیگولی کردش!

سولماز آقمقانی از اون دسته بازیگراییه که اوایل خیلی چهره معصوم و دوست داشتنی داشت و پس از اون یهو تبدیل شد به اعجوبه ای باورنکردنی که فیسش رو غرق در پروتز کرده بود. البته که سولماز خانوم از همون اول هم چشمای رنگی و خیلی خاصی داشت که باعث شده بود توجه افراد زیادی رو به سمت خودش جلب کنه و این روزا که تو اینستا حسابی چش رنگیا دارن واسه خودشون جولون میدن، این خانوم بازیگر جای خودش رو پیدا کرده و طرفدارای ریز و درشت زیادی هم به دست آورده.

منتهی علاقه او به ژستای آنچنانی واسه این که بتونه چشماش رو بیشتر از همیشه به رخ بکشه، حسابی اسمش رو تو فضای مجازی سر زبونا انداخته و اعتماد به سقف خانوم رو بیشتر از هر زمان دیگه ای کرده. واسه همین هم در هر شرایطی خصوصا وقتی که تو طبیعته یه جوری مدام از خودش عکس میندازه که بیا و ببین!

Untitled

y

q

وقتی سولماز آقمقانی همه جوره خوشگلا رو چپونده یه گوشه!

سولماز آقمقانی در کنار خوشگلاسیون و تغییراتی که در زیر و بم چهره اش به وجود آورده، ثابت کرده هیچی برای اینکه بخواد از امثال الناز شاکردوست جلو بزنه نداره. البته که بعضی اوقات واسه رو کم کنی، خانوم خانوما کنار افراد دیگه از خودش عکس منتشر میکنه تا بتونه یه جورایی دلیل و برهان بیاره واسه اینکه از بقیه خیلی سَرتر تشریف داره!

البته که سولماز خانوم بعضی اوقات یه عکسایی میذاره که انگاری یه تیکه هایی از فیسش رو مثل چشماش هم پروتز کرده و واسه همین خیلی به چشم میاد!

jj

a

زندگی لاکچریِ سولماز آقمقانی اروپا رو بدجوری ذلیل کرد!

سولماز خانوم هر چی برو بیا و خفن بازی داره صدقه سر چشمای رنگی و خاصشه و همین موضوع هم باعث شده که بازیگر خوش چهرمون بزنه تو کار اینستابازی و اعتماد به سقفشو با گذاشتن عکسای رنگ و وارنگ حسابی به رخ بقیه بکشه.

البته از بسیاری فوتوهای ایشون، مایه داری فَت و فراوون و زندگی اروپایی طورش داره شره میکنه. درواقع میشه گفت خیلی اوقات یه جوری داره تو آسمون سیر میکنه و عکسایی منتشر میکنه که انگاری تو خودِ بهشته و این ماییم که تو جهنمیم!

solmaz

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی